Natasha Bedingfield - N.B. (2007)

Label: Arista

1. How Do You Do? (3:41)
  2. I Wanna Have Your Babies (3:37)
  3. Soulmate (3:32)
  4. Who Knows (3:47)
  5. Say It Again (3:29)
  6. Pirate Bones (3:47)
  7. Backyard (3:27)
  8. Tricky Angel (3:04)
  9. When You Know You Know / I Think They're Thinking (Interclude) (3:47)
  10. (No More) What If's (4:06)
  11. Not Giving Up (3:49)
  12. Still Here (3:57)
  13. Smell the Roses (3:22)
  14. Unwritten [met Hidden Tracks Lay Down en Loved by You] * (18:09)
Ik heb em een paar keer meer gedraaid en er zitten echt lekkere luisternummers bij.
Lekker om mee te zingen en op te zetten als je je kamer aan het opruimen bent.
Heerlijk!
Mijn favorieten zijn Pirate Bones, When you Know you Know, Soulmate (erg mooi refrein) en Not Givin' Up.

4 sterren

Ik heb net even Still here geluisterd en daar laat Natasha écht goed horen dat ze wat in haar mars heeft!
Wat een prachtstem daar!

avatar van Mjoesik
Buiten de leuke single I Wanna have your Babies, staan er nog een paar heel leuke luisterliedjes op N.B. How Do you Do, Pirate Bones, When You Know You Know, What Ifs, ... allemaal toffe uptempo's en mooie tragere als Soulmate!
Ik vind het een goeie plaat die vooral moet groeien na een paar luisterbeurten.

In het begin vond ik 'I Wanna Have Your Babies' erg dom en kinderachtig. Dat het kinderachtig is vind ik nog steeds maar ik vind het nummer nu wel leuk. Ik denk dat ik de rest van de cd ook wel wil horen want ik heb van veel mensen gehoord dat 'Soulmate' ontzettend mooi moet zijn.

Ik snap er niks van.

14. Smell The Roses
15. Unwritten (Bonus Track)
16. Lay Down (Bonus Hidden Track)
17. Loved By You (Bonus Hidden Track)

Zo zou het er bij mij uit moeten zien, maar bij mij staan 14, 16 en 17 in 1 bestand en ik hoor echt geen Unwritten. Dan ben ik toch benieuwd welke versie ik heb.

Is Unwritten een nieuwe remix? Anders vind ik het niet echt bijster origineel.

w8jij17 schreef:
Is Unwritten een nieuwe remix? Anders vind ik het niet echt bijster origineel.

Nee, het is dezelfde Unwritten als op het gelijknamige album. De reden hiervoor heeft Natasha uitgelegd in een interview op JimTV.
Unwritten werd/wordt namelijk gebruikt in een reclamespot en er was veel vraag naar dat nummer. Daarom heeft ze het nummer er als bonus opgezet, voor de mensen die het eerste album niet hebben.

Unwritten schijnt ook pas onlangs aangeslaan te zijn in Spanje, daarom zou het op de Europese versie staan. Ik vind het hoe dan ook jammer dat haar nieuwe album wordt afgesloten met een oud nummer, dat hoort gewoon niet.

Ik heb net het album helemaal geluisterd. Hij valt me eigenlijk een beetje tegen als je hem met het eerste album vergelijkt. En ik vind het nog steeds raar dat unwritten ook weer op dit album staat.

*3,0

avatar van *San*
BOEIEND hij staat erop . Dan skip je hem tog verder, als je het geen leuk nummer vind ? :S

precies

de nieuwe single van natasha.. soulmate.. mooi nr vind ik dat..
stuk beter dan i wanna have your babies..
mooie clip ook..
kun je ook zow toevoegen hier.

unexpected_faith schreef:

de nieuwe single van natasha.. soulmate.. mooi nr vind ik dat..
stuk beter dan i wanna have your babies..
mooie clip ook..
kun je ook zow toevoegen hier.

erg mooi nummer en een heel mooie clip!
je had hem alleen zelf wel even kunnen toevoegen, via corrigeren, kleine moeite

*San* schreef:

Ik vind het wel een leuk nummer, maar ik vond het alleen raar dat hij ook op dit album staat

avatar van jowietje
Natasha was goed live aantehoren, in het voorprogramma van Justin. Ja, deze dame kan toch meer dan ik van d'r had verwacht.

Hebben jullie haar nieuwe nummer Pocketful Of Sunshine al gehoord?

avatar van Josje
ja, mooi nummer
van welk album is dat?

Die staat op het album Pocketful of sunshine, dat alleen in Amerika uitgebracht zal worden, net zoals de single. Het is de Amerikaanse versie van N.B., er zullen een aantal nummers van dat album opstaan, zoals 'Soulmate', en 'Say it again', maar ook een heel aantal nieuwe nummers. Het album is vanaf 18 januari te koop in Amerika, maar is ook op CDwow verkrijgbaar via deze link http://www11.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=2513488

avatar van NewYorkCityLight
Ik vond deze cd in het begin vies tegenvallen. Na een paar luisterperiodes raak je er toch wel aan gewend. Ondanks dat sommige nummers ontzettend serieus zijn laat dit album een beetje een onserieuse indruk bij mij achter...
Ik doe het eerst met 10 sterren, dan is het makkelijker omrekenen..

1. How Do You Do? 6/10 --> 3*
2. I Wanna Have Your Babies 8/10 --> 4*
3. Soulmate 10/10 --> 5*
4. Who Knows? 8/10 --> 4*
5. Say It Again 7/10 --> 3.5*
6. Pirate Bones 10/10 --> 5*
7. Backyard 4/10 --> 2* (please)
8. Tricky Angel 6/10 --> 3*
9. When You Know You Know 7/10 --> 3.5*
10. No More What Ifs 10/10 --> 5*
11. Not Giving Up (1 van de 2 beste nummers) 10/10 --> 5*
12. Still Here (Kan mij niet echt boeien). 5/10 --> 2.5
13. Smell The Roses 6/10 --> 3*

Ik snap echt niet dat de volgende 2 hidden tracks zijn. Ik bedoel, zelfs Natasha had moeten inzien dat deze veel beter zijn dan het gemiddelde van het album

15. Lay Down 10/10 (andere van de 2 beste nummers) --> 5*
16. Loved By You 10/10 --> 5*

Overall geef ik het 4 sterren..

avatar van NewYorkCityLight
Ik wil er nog aan toevoegen dat Pirate Bones de mooiste tekst heeft die ik ooit heb gezien...zo'n mooie tekst gewoon

En sommige nummers zijn een beetje gestegen zoals Tricky Angel, When You Know You Know, Backyard, Still Here en Smell The Roses, maar overall geef ik nog gewoon 4 sterren

avatar van NewYorkCityLight
Ik dacht dat (No More) What Ifs een heel geliefd nummer zou zijn? Blijkbaar niet sinds hij de enige is die niet als favoriet is aangeklikt, terwijl alle andere nummers dat wel zijn?

Voor mij zijn Pirate Bones en Not Givin' Up de beste nummers!

avatar van jordidj1
nummer 2 iis zo dramatisch

avatar van Emile93
Best een goed album van Natasha Bedingfield. 3,5 sterren

avatar van StefanK
VRESELIJKE ALBUMCOVER... VRESELIJKE ALBUMTITEL...

Maar de muziek staat als een huis!

avatar van Twinpeaks
Wel wat beter dan het debuut maar nog steeds geen hoogvlieger. Het is allemaal zo inwisselbaar en das jammer .Als ik er dan toch een moet uitpikken is dat Pirate Bones . Dat is nog wel aanstekelijk . 3 sterren