The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out! (1970)

Alternatieve titel: The Rolling Stones in Concert

Label: Decca

1. Jumpin' Jack Flash (4:02)
  2. Carol (3:45)
  3. Stray Cat Blues (3:48)
  4. Love in Vain (5:15)
  5. Midnight Rambler (9:10)
  6. Sympathy for the Devil (6:40)
  7. Live with Me (3:06)
  8. Little Queenie (4:31)
  9. Honky Tonk Women (3:28)
  10. Street Fighting Man (4:07)
  11. Prodigal Son * (4:04)
  12. You Gotta Move * (2:19)
  13. Under My Thumb * (3:38)
  14. I'm Free * (2:48)
  15. (I Can't Get No) Satisfaction * (5:39)
avatar van Thunderball
Dit is waarschijnlijk gewoon de beste officiele live cd van de Stones (hoewel mijn voorkeur wat deze tour betreft toch uit gaat naar de bootleg Liver than you'll ever be, die is net nog iets beter en compleet qua setlist!).

Hoewel ook bij dit album ze niet de verleiding hebben kunnen weerstaan om er in de studio aan te sleutelen, valt het niet echt op en is het nog niet zo duidelijk en storend aanwezig als bij de latere livealbums.

Hier staan de definitieve live versies op van Midnight Rambler (die het origineel doet verbleken), Love in vain en Stray cat blues!

4,5 ster!

avatar van frolunda
Prima live album met de Rolling stones in absolute topvorm.Vooral hun Blues kant komt hier uitstekend naar voren.Prachtige hoes ook.........

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Ik denk dat The Rolling Stones in weinig betere vorm hebben verkeerd dan tijdens deze live-opname. Mick Jagger is spot-on en loepzuiver. Het gespeelde repertoire voert de luisteraar van funk (Sympathy for the Devil), naar blues (Stray Cat Blues en Midnight Rambler) naar recht-toe-rechtaan rock 'n roll van hun eerste album (Carol). Het geeft aan hoe ontzettend muzikaal ontwikkeld de band is.

Ook nog een speciale shout-out voor de mensen die de remaster in het kader van het 40-jarig bestaan van deze plaat hebben gemaakt. Het geluid is schitterend. De gitaarsolo's van Richards tijdens Sympathy for the Devil komen zeer goed tot zijn recht.