The Twilight Sad - It Won/t Be Like This All the Time (2019)

Alternatieve titel: It Won't Be Like This All the Time

1 stem

Label: Rock Action

1. [10 Good Reasons for Modern Drugs] (4:08)
  2. Shooting Dennis Hopper Shooting (3:24)
  3. The Arbor (4:19)
  4. VTr (4:16)
  5. Sunday Day13 (3:33)
  6. I/m Not Here [Missing Face] (5:38)
  7. Auge / Maschine (4:41)
  8. Keep It All to Myself (3:01)
  9. Girl Chewing Gum (4:03)
  10. Let/s Get Lost (4:40)
  11. Videograms (4:55)
avatar van Bill Evans
I / M Not Here [Missing Face] en Videograms zijn al op Spotify te beluisteren.

avatar van Poles Apart
Waarom de /'s en niet gewoon een apostrof (I'm en Let's)? Typo van de toevoeger of interessantdoenerij van de band?

avatar van Bill Evans
Sowieso het eerste, want het klopt niet helemaal zoals het nu staat. Ik heb even een wijziging gestuurd. Voor mij hoeven die taal-dingetjes ook niet zo, maar als de muziek verder goed is zal het me worst wezen

avatar van MartinoBasso
Nee, was geen typo. Titels letterlijk overgenomen van iTunes

avatar van Premonition
Klopt, op hun website wordt dit bevestigd. Of het interessantdoenerij is van de band weet ik niet, eigengereid en atypisch is de band natuurlijk altijd wel geweest.

MartinoBasso schreef:
Nee, was geen typo. Titels letterlijk overgenomen van iTunes

Die / klopte wel inderdaad, alleen is het niet I / M, maar I/m. Staat ook zo op hun website. Ze schrijven [missing face] ook zonder hoofdletters. Als deze tracklist klopt, dan is het eerste nummer zonder de [.....] en Auge_Maschine zonder / en Let's Get Lost ook zonder /...
Dus...

avatar van blur8
Videograms is 2de vooruitgeschoven track. Ook alweer bezwerend goed.

Videograms (The Twilight Sad on Spotify)

avatar van Chameleon Day
Die twee nummers vormen weer fijn luistervoer. Op basis hiervan verwacht ik een weer een goed en wellicht zelfs sterk album.

avatar van coldwarkids
vTr is ook te beluisteren. Super vet nummer!