Within Temptation - Resist (2019)

geen stemmen

Rock / Metal
Label: Spinefarm

1. The Reckoning (4:11)

met Jacoby Shaddix

2. Endless War (4:09)
  3. Raise Your Banner (5:34)

met Anders Fridén

9. Mercy Mirror (3:49)
  10. Trophy Hunter (5:51)
  • vanaf vrijdag 1 februari te koop
avatar van permafrost
zojuist dan the reckoning gehoord maar had nouwelijks door dat dit een nieuw nummer is. een herhalingsoefening dus en nou niet bepaald van een van hun beste songs. tot nu toe dus best teleurgesteld.

Erg benieuwd naar dit album! Na bijna 5 jaar weer een nieuwe Within Temptation plaat. De eerste single The Reckoning beloofd dat er weer een behoorlijke muzikale stap gaat worden gemaakt, door een prominenter gebruik van synths. De intro van The Reckoning beviel mij niet erg, maar de rest van het nummer vond ik een stuk beter. Ik ben erg benieuwd hoe de prominentere aanwezigheid van synths op de rest van het album gaat uitpakken!

avatar van E-Clect-Eddy
Een edit van In Vain is uitgebracht en dat klinkt best wel lekker.