Deerhunter - Why Hasn't Everything Already Disappeared? (2019)

Label: 4AD

1. Death in Midsummer (4:22)
  2. No One's Sleeping (4:25)
  3. Greenpoint Gothic (2:02)
  4. Element (2:59)
  5. What Happens to People? (4:16)
  6. Détournement (3:25)
  7. Futurism (2:51)
  8. Tarnung (3:07)
  9. Plains (2:13)
  10. Nocturne (6:24)
Yeey. Deze band maakte me zeer emotioneel op afgelopen Primavera.

Uitstekende nieuwe single ook.

avatar van dix
dix
Iedere nieuwe Deerhunter duurt wat korter dan de voorganger. Maar zie daar, een keerpunt! Why Hasn't Everything Already Disappeared? duurt twee volle seconden langer dan Fading Frontier.

avatar van Sater
Dacht dat deze dit jaar zou uitkomen dus had een plekje in mijn top vijf vrijgehouden, maar 2019 is ook goed. Ben erg benieuwd, binnenkort even de single opsnorren. Mooie hoes in ieder geval.

avatar van VladTheImpaler
Ook Element is inmiddels op Spotify te vinden.

avatar van MartinoBasso
VladTheImpaler schreef:
Ook Element is inmiddels op Spotify te vinden.

En de rest van de plaat is ook in de duistere hoeken van het net te vinden.

avatar van peterjames777
Plains is een fijne Deerhunter track. Het begint lekker quirky en in het refrein bloeit het nummer open, met typische Deerhunter melancholie. Prachtig. Beetje kort alleen, helaas.

Al 8 stemmen. Ik ben benieuwd, vind ''death in midsummer'' in ieder geval al gruwelijk!

avatar van philtuper
Heel benieuwd naar! Helaas nog niet op Spotify. Dagje wachten nog...

avatar van Erwin.c
Album gisteren al op de deurmat, vóór de officiële release. Helemaal niet erg!

avatar van Obscure Thing
'Nocturne' en 'What Happens To People' zijn heerlijk, behoort tot het beste werk van Deerhunter wat mij betreft.

avatar van wexxel99
Eindelijk weer een topper van deze gasten.