Shit and Shine - Ladybird (2005)

Label: Latitudes

1. Ladybird (41:43)
avatar van Paalhaas
Uitstekend werk hoor.

Is iemand er ooit achter gekomen wat er gezongen wordt? Ik was daar ineens benieuwd naar.

avatar van Lura
Deze cd is niet te vinden op Spotiy, maar als het net zo verschrikkelijk is als 229.2299 girls against shit dan is dat geen ramp. Wat een teringherring.

avatar van itchy
Teringherring
Ik hou ook niet van haring, maar kan me prima voorstellen dat andere mensen het wel lusten. Er hoeft niet gelijk te worden gescholden...

avatar van dix
dix
Een Hagenees die geen haring lust? Loser ...

avatar van itchy
Daarom ga ik ook verhuizen, ik word hier niet meer getolereerd

avatar van Booyo
Lura schreef:

Haha toevallig. Ik dacht net laat ik dit album is proberen, belande zodoende ook bij 229.2299 girls against shit. De tering, wat een herrie.

avatar van tsjong
Dit album is wel erg fijn hoor. Toch wel van hoger niveau dan 2292299292292992

avatar van crosskip
BOOM BOOM TSH TSH x 42 minuten en verdomme wat is het verslavend zeg. Niemand ontsnapt aan de groove.

Denk dat bij de liefhebbers hiervan Gnod ook wel eens in de smaak zou kunnen vallen. Een nummer als Genocider heeft praktisch dezelfde ingrediënten en hetzelfde recept en is dan ook even lekker.

avatar van Paalhaas
Waar komt deze cover vandaan? Grote schedel gedrukt ineens op de plek van de panter en het onderstel van de liggende dame.

avatar van dix
dix
Curieus. Ik durf 'm niet meer te draaien.

avatar van eightynine
Lura schreef:

Roerend mee eens. Is al een tijdje kandidaat voor een top10 notering.

avatar van Kos
Kos
Hop, naar 4,5 ster. Blijft gewoon episch na al die jaren.

avatar van Poles Apart
Heerlijk album, staat geen zwak nummer op.