Better Oblivion Community Center - Better Oblivion Community Center (2019)

Label: Dead Oceans

1. Didn't Know What I Was in For (4:03)
  2. Sleepwalkin' (3:12)
  3. Dylan Thomas (3:36)
  4. Service Road (3:44)
  5. Exception to the Rule (2:51)
  6. Chesapeake (4:04)
  7. My City (4:04)
  8. Forest Lawn (3:46)
  9. Big Black Heart (3:26)
  10. Dominos (4:32)
avatar van Slowgaze
jerome988 schreef:
een experimenteel uitstapje op Exception to the Rule

Wat is er experimenteel aan dat nummer? Elektronica is inmiddels echt wel ingeburgerd.

avatar van jerome988
Slowgaze schreef:

Binnen de stijl van het album vind ik het door gebruik van elektronica een vrij opvallend nummer.

avatar van harm1985
Slowgaze schreef:
Slimme samenwerking, want die track met Conor Oberst was een van de weinige memorabele nummers op dat overgewaardeerde debuut van Phoebe Bridgers.

Ondanks de hoge cijfers ben ik ook wat terughoudend. Dat kunstje wat ze Ryan Adams heeft geflikt samen met wat andere dames lijkt nu wel verdacht veel op schaamteloze zelfpromotie.

Aan de andere kant moet men de kunst los kunnen zien van de artiest. Dus maar eens horen of Ryan Adams gelijk had dat hij haar liet vallen. Connor Oberst heb ik alvast hoog zitten.

avatar van Spoelworm
AOVV schreef:

Pas later las ik dat Conor Oberst hiermee te maken had, die ken ik van Bright Eyes, en dan vooral het bloedmooie album I'm Wide Awake, It's Morning.!
waarvoor bij deze dank! Dat is een mooi album , die kende ik helemaal nog niet .

Ook dit album vind ik oke, ik vind de stem van deze dame een mooie toevoeging aan ik neem dus aan deze Conor Oberst. Alhoewel niet alles even sterk is , en eerlijk gezegd op t eerste gehoor zijn het zowiezo niet echt heel memorabele nummers , is dit toch best een lekkere cd voor in de auto ,vooral bij een lange rit. Het eerste nummer vind ik erg goed, ook domino. De rest moet ik nog wat vaker (goed) horen , misschien dat er meer goeds tussen staat