Prince - His Majesty's Pop Life (2019)

Alternatieve titel: The Purple Mix Club

Funk / Pop
Label: Rhino

1. Pop Life [Extended Version] (9:07)
  2. America [Album Version] (3:42)
  3. Raspberry Beret [New Mix] (6:33)
  4. Paisley Park [Remix] (6:58)
  5. Let's Go Crazy [Special Dance Mix] (7:35)
  6. Little Red Corvette [Dance Mix] (8:00)
  7. 1999 [Album Version] (6:17)
  8. I Would Die 4 U [Extended Version] (10:00)
  9. Erotic City ("Make Love Not War Erotic City Come Alive") [Long Version] (7:24)
  10. When Doves Cry [Album Version] (5:52)
Nee, ik heb de 12" met een extended version van Little Red Corvette. Deze Dance Mix is veel beter.

west schreef:

Volgens mij zijn deze 2 exact hetzelfde..

lennon schreef:

Volgens mij zijn deze 2 exact hetzelfde..

Nou nee niet echt. Ben nu niet thuis. Zal m er later eens bij pakken.

Ondanks bedenkingen en het niet op de dag zelf gekocht te hebben is er nu eentje onderweg, voor een prima prijs.

Ik wist het wel

Ik wist het wel

Ach een frisse 2019 update van oude 12 inches uit de tijd dat ik nog een tiener was, en deze versie van Pop Life had ik nog niet op vinyl (wel de fresh dance mix, die als titel op de hoes gewoon niet klopt uiteraard)

De tracklist maar gelijk aangepast, ook al staat het verkeerd op de hoes: staat het hier in elk geval goed.

Is het iemand al opgevallen dat ze het lettertype van Purple Rain gebruiken voor de artiestennaam?

aERodynamIC schreef:

Maar dat was op het origineel uit '85 al het geval.
Wat nu wel anders is, is dat je het symbool ziet op de achterkant van de hoes. Die was er in 85 nog niet in die vrom

avatar van Kos
Kos
Ik vind het eigenlijk gewoon 1 van de fijnste Prince albums.

lennon schreef:
Maar dat was op het origineel uit '85 al het geval.

Weet ik, maar het blijft wat apart.

aERodynamIC schreef:

Weet ik, maar het blijft wat apart.

Maar er staan ook tracks van Purple rain op...dus zo raar is dat ook niet. Als dit niet geval was geweest had ik t net zo apart gevonden als jij

Erg mooie verzamelaar van een Japanse promo heruitgave van het in 1985 uitgebrachte verzamelalbum
Deze was Niet op de Europese markt verkrijgbaar naar mijn inziens, hoes heeft natuurlijk iets weg van "
Around the world in a day" die toen ook zijn release zag in dat jaar, met inderdaad de hoestekst van het lettertype van de gelijknamige film, omgedoopt tot "Purple Rain. En wat hier aan numeriek behoud de meeste nummers telt van ATWIAD en natuurlijk PR en 1999 mogen dit dan tot wellicht de beste albums van de vroegere Prince zijn. Deze verzamelaar blijft met zijn 12inch 's , albummixen, outakes tot het beste van His Royal majesty te zijn. Werkelijk een mooiere verzamelaar als RSD RELEASE zou er zeker van Prince Verolopig niet komen.

Mar69 schreef:
hoes heeft natuurlijk iets weg van "Around the world in a day"

Iets weg van? Zeg maar gerust gewoon een stukje van die hoes (tevens gebruikt voor de single/12" Pop Life)

Wilde het netjes houden...haha