Hapax - Monade (2019)

9. Sacred Pt.2
  10. Monade
  • vanaf zondag 30 juni te koop
avatar van E-Clect-Eddy
Apart, op hun Bandcamp pagina zijn er 2 nummers beschikbaar maar op Spotify is een compleet ander nummer beschikbaar: Shining Lover

avatar van Alicia
Mooi toch? By the way, wat een mooie, sobere video bij het meer ingetogen Shining Lover. Al dat inktzwarte hemelwater! Jakkes! Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd naar de overige liedjes. Het zou overigens een wat meer introspectief album worden. We gaan het horen. De twee voorgangers waren zo lekker dansbaar en zijn misschien niet te overtreffen. Maar helemaal verliefd op de bariton van zanger Michele, gaat het wel goed komen.
Denk ik!

HAPAX - Shining Lover

avatar van E-Clect-Eddy
Inderdaad een mooie baritonstem.

... en Elegy is beschikbaar gekomen op Bandcamp

Van deze 4 vrijgegeven nummers bevalt Shining Lover het meest, dan de opener, gevolgd door Truth or Lie en Elegy laatst.

Al kan dit ook liggen aan de bitrate-kwaliteit van de Bandcamp-stream die klinkt duidelijk minder dan via Spotify.