Derya Yildirim & Grup Şimşek - Kar Yağar (2019)

Duitsland
Wereld / Folk
Label: Bongo Joe

1. Üç Kız Bir Ana (5:19)
  2. Kürk (4:00)
  3. Kar Yağar (2:49)
  4. Nefes (0:57)
  5. Dom Dom Kurşunu (4:53)
  6. Çocuklar (2:36)
  7. Seni Hala (3:06)
  8. Bir Kardeşim (3:52)
  9. Çocuklar 2 (2:45)
  10. Hekimoğlu (2:17)
  11. Ey Şahin Bakışlım (3:48)
  12. Oy Oy Emine (3:37)
avatar van philtuper
Tjongejonge, mooi weer! Niemand hier op MuMe die dit oppikt? Misschien essence toch zeker wel?

avatar van essence
philtuper, ha ja, natuurlijk hebben we deze al opgepikt. (Trouwens, ik pik bijna alles van het geniale label Bongo Joe op). En ze doen het weer. Vreemd dat deze band op weinig festivals staat. Lijkt me een ideale band daarvoor.

avatar van Venceremos
In maart 2018 gezien in Vera, was wel aardig.

essence schreef:
Ze staan in augustus op het Zomerparkfeest in het Julianapark te Venlo. 4-daags gratis festival. Doe er je voordeel mee!

Venceremos schreef:
In maart 2018 gezien in Vera, was wel aardig.
De plaat is in ieder geval meer dan aardig kan ik je vertellen.

avatar van Venceremos
Dan gaat 'ie op mn lijstje! Gaye Su Akyol was wat dat betreft al een succes.

Venceremos schreef:
Dan gaat 'ie op mn lijstje! Gaye Su Akyol was wat dat betreft al een succes.
Ja, Glitterbeat, geweldig label natuurlijk!

avatar van sj0n88
Een beetje laat misschien, maar ik ben sinds kort ook fan. Nieuwe single Bal is geweldig en wat ik voor de rest gehoord heb, smaakt ook naar meer. Gaye Su Akyol en Altijd Gün ging ik al heel goed op. Andere tips in dit genre, philtuper?

avatar van philtuper
Lastig om iets te noemen sj0n88 maar een van de mooiste dingen die ik dit jaar gehoord heb zijn Arooj Aftab en Noori & His Dorpa Band . Niet helemaal vergelijkbaar met Derya Yildirim, maar wel heel mooi. Luister maar eens naar deze en deze. Prachtnummers!