Mandy Moore - Silver Landings (2020)

Label: Verve Forecast

1. I'd Rather Lose (3:45)
  2. Save a Little for Yourself (3:39)
  3. Fifteen (4:09)
  4. Tryin' My Best, los Angeles (4:01)
  5. Easy Target (4:38)
  6. When I Wasn’t Watching (3:29)
  7. Forgiveness (4:36)
  8. Stories Reminding Myself of Me (3:57)
  9. If That's What It Takes (4:06)
  10. Silver Landings (4:43)
Een nagenoeg perfect pop album, haar beste tot nu toe.
Dit album zal jammer genoeg bij nagenoeg niemand hier op de radar verschijnen maar ik raad aan om het in ieder geval een kans te geven.

avatar van sinkthepink
Jasper'sLament schreef:
Een nagenoeg perfect pop album, haar beste tot nu toe.

Als je Tidal hebt toch wel ? Ik luister vrijwel enkel hardrock/metal, maar toch staat deze plaat bij mijn "suggested albums"

Dit is dus niet helemaal mijn smaak, maar ik luister het weleens voor de geluidskwaliteit, want ook deze klinkt geweldig !

avatar van Mausie
Mausie (crew)
sinkthepink schreef:

Jij geeft de term audiofiel een nieuwe dimensie

avatar van Aladdin
Jasper'sLament schreef:
Een nagenoeg perfect pop album, haar beste tot nu toe.

Dit klinkt heel aangenaam, maar ik schaam me niet dat ik haar een jaar of 20 uit het oog ben verloren....ze trapte destijds toch niet erg hoogstaand af.
Deze heeft de playlist gehaald als tegenhanger van SLIFT en Lowrider.

Aladdin schreef:

Deze heeft de playlist gehaald als tegenhanger van SLIFT en Lowrider.

Ik heb haar muziek pas ontdekt met haar album "Wild Hope" uit 2007, een redelijk goed folk/pop album.. Vervolgens "Amanda Leigh" uit 2009, een heel excentriek, aparte plaat. Alles ervoor is niet aan mij besteed.
Dit album ligt meer in de lijn van de 2 albums die ik net benoemde.

Mausie schreef:

Jij geeft de term audiofiel een nieuwe dimensie

Wel grappig, het is bij mij nog nooit opgekomen om een album te beluisteren alléén om geluidskwaliteit maar ik kan het wel waarderen haha

avatar van Jumpjet
Nog nooit van deze dame gehoord, maar de kennismaking is mij aangenaam.
Spannend wordt het nergens, maar de liedjes weten de aandacht goed vast te houden.

Jumpjet schreef:
Nog nooit van deze dame gehoord, maar de kennismaking is mij aangenaam.

Eens! Geen extreme piekmomenten maar consistent is het wel.

avatar van wvv89
Ex van Ryan Adams en huidig vriendinnetje van Taylor Goldsmith (Dawes). Dat van Dawes hoor je er wel een beetje in terug. Maar vooral pop. Leuk plaatje.

avatar van harm1985
Ik had liever 3 nieuwe albums van Ryan Adams gehoord.