Sorry - 925 (2020)

Label: Domino

1. Right Round the Clock (4:04)
  2. In Unison (2:47)
  3. Snakes (3:41)
  4. Starstruck (3:28)
  5. Rosie (3:50)
  6. Perfect (2:45)
  7. As the Sun Sets (3:59)
  8. Wolf (2:48)
  9. Rock 'N' Roll Star (2:50)
  10. Heather (3:23)
  11. More (2:22)
  12. Ode to Boy (2:51)
  13. Lies [Remix] (4:07)
More is een briljantje!

avatar van coldwarkids
Rock N Roll Star is een origineel nummer trouwens!!

avatar van E-Clect-Eddy
10 dagen geleden kwam Snakes uit.

Opmerkelijk dat vele van de eerder verschenen singles hier niet op staan: 2 Down 2 Dance, Twinkle, Wished, Jealous Guy en mijn persoonlijke favoriet Showgirl. Wel een remix van Lies.

Enkele singles zijn dan wel bijna 2 jaar oud, maar spreken me meer aan dan de meest recente. Jammer.

avatar van E-Clect-Eddy
De album versie van Starstruck klinkt anders dan de single versie.

De zangeres van Sorry heeft een wat lijzige manier van zingen, soms wat broeierig en donker, dan weer wat somber. Muzikaal niks nieuws onder de zon maar het is wel een goede groep muzikanten inclusief een prima drummer en incidenteel een saxofonist.

Op hun Bandcamp pagina plaatsen ze hun eigen muziek tussen: Alternative / Rock / Post-Punk / Post-Rock / Grunge. Hier en daar is ook Indie Pop en Indie Rock niet ver weg in de uptempo nummers. Discogs plaatst dit uitsluitend onder Indie Pop, dat is me te kort door de bocht. De singles van 2 jaar geleden worden bijvoorbeeld door Discogs onder Alternative Rock, Shoegaze geplaatst.

Prima debuut maar ik mis toch een aantal heerlijke singles die in de afgelopen 2 jaar verschenen, met name Showgirl.

925 | Sorry op Bandcamp

E-Clect-Eddy schreef:
De album versie van Starstruck klinkt anders dan de single versie.

925 | Sorry op Bandcamp

Wat dacht je van More? Toch fantastische single?

avatar van E-Clect-Eddy
Afgezien van de gitaar doet More me niet zo veel.

avatar van Venceremos
Toen ik ze afgelopen ESNS aan het werk zag dacht ik: zal wel een typisch studiobandje zijn.

avatar van SirChenque
Lekker eigenwijze plaat dat "925", sorry, hou ik wel van......die opener Right Round The Clock, tweestemmig, slome drums, donkere sax, kreunend en steunend naar het einde...."The dreams in which we are famous are the best I ever had"........