Boldy James & The Alchemist - The Price of Tea in China (2020)

Label: ALC

1. Carruth (2:13)
  2. Giant Slide (4:25)
  3. Surf & Turf (3:43)

met Vince Staples

4. Run-Ins (2:29)
  5. Scrape the Bowl (3:38)

met Benny the Butcher

6. Pinto (3:17)
  7. Slow Roll (4:10)
  8. S.N.O.R.T. (3:11)

met Freddie Gibbs

9. Grey October (3:38)

met Evidence

10. Mustard (1:32)
  11. Speed Demon Freestyle (2:37)
  12. Phone Bill (3:51)
avatar van Flipm0de
De EP van de twee heren was al goed te pruimen en ook deze LP mag er zijn al wordt het zo nu en dan toch een beetje eentonig.

avatar van overmars89
Aardige tape waar ik de features meestal harder vind dan Boldy. Producties van The Alchemist zijn on point. Hij weet toch wel weer een lekker sfeertje neer te zetten. Op zich kan ik best genieten van slow spitters als KA, Roc Marciano & Griselda, maar Boldy James wil het voor mij op 1 of ander manier nog niet echt voor me doen. Gevoelsmatig duurt de tape dan ook veel langer dan de 38 minuten.