Flying Horseman - Mothership (2020)

geen stemmen

Belgiƫ
Label: Unday

1. Citizen (4:50)
  2. Set Reset (2:58)
  3. Flare (4:46)
  4. Where Do You Live (7:28)
  5. Hotel (4:22)
  6. Secrets (4:24)
  7. Summer Dance (5:09)
  8. A Song That Lasts (4:50)
  • vanaf vrijdag 12 juni te koop
avatar van Johnny Marr
Ik kijk hier naar uit. Het vorige album was een regelrechte topper.

avatar van Venceremos
Die daarvoor ook.

avatar van spoiler
Erg kort plaatje hebben ze gemaakt.
Meestal tikken ze het uur wel aan zonder enige verveling

avatar van bone machine
bone machine (crew)
release is met 2 maanden uitgesteld

"Helaas is het Corona virus ook tot bij ons geraakt en moeten wij noodgedwongen maatregelen nemen.
Dit betekent concreet voor Flying Horseman dat hun release die gepland stond op 17 april,
nog even op zich laat wachten en wordt uitgesteld naar 12 juni."

avatar van koosknook
Jammer natuurlijk, maar volkomen te begrijpen. Dit zullen veel bands ongetwijfeld gaan besluiten..
Kunnen ze ondertussen, gezien de lengte van dit album, er nog twee nummers aan vastplakken.

koosknook schreef:

Lijkt me een strak plan

avatar van Venceremos
Zit natuurlijk ook een tour en allerhande momentum-bepalende publiciteit vast aan zo'n release. Gaan we vaker horen dit verhaal, vrees ik.

avatar van Lura
Was niet bekend met hun muziek, maar dit album bevalt me erg goed, mede dankzij de uitstekende productie van Jasper Maekelberg (Faces On TV, Balthazar, Warhaus).

Lura schreef:

Jij hebt deze al in huis??

avatar van hailtotherainbow
Zeer spijtig dat de release uitgesteld is. Het zou nochtans een hoogtepunt geweest zijn in de quarantaine, zoals elk album tot nu toe mij deed watertanden om het te mogen horen. Jammer genoeg is Set-Reset niet het niveau dat ik verwacht had. Sowieso voel ik de argwaan van een bij ten opzichte van de imker bij de speelduur van de nummers, aangezien mijn favoriete FH nummers lange spinsels zijn die een nummer de tijd geven om zichzelf te ontdekken.