Nation of Language - Introduction, Presence (2020)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Tournament (3:58)
  2. Rush & Fever (4:00)
  3. September Again (3:53)
  4. On Division St. (3:14)
  5. Indignities (5:25)
  6. Automobile (4:29)
  7. Friend Machine (4:27)
  8. Sacred Tongue (3:31)
  9. The Motorist (5:11)
  10. The Wall & I (5:04)
avatar van peterjames777
Na jaren af en toe een single uitbrengen is daar eindelijk het debuut. En 'Indignities' staat er op, een meesterwerk!

Dit is hele fijne synth pop, met een sterke 80s feel. Een beetje New Order achtig met een zanger die klinkt als Matt Berninger (The National).

avatar van jassn
Ik zou niet verrast zijn als dit wel eens heel populair gaat worden op deze site.

Heerlijk album trouwens, vooral On Division St is belachelijk goed.

Die is tof ja, net als September Again en Friend Machine. Sowieso wel een fijn album.

De New Order-vibes hoor ik overigens ook duidelijk, maar vind de zanger niet echt op Matt Berninger lijken.