Red33
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 28 mei 2020
Laatste bezoek: vandaag om 09:01 uur
Aantal stemmen: 94
Gemiddelde: 4,04
Standaardafwijking: 0,54
Aantal berichten: 30
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 11
Top 10 albums
- 1. Supertramp - Crime of the Century (1974)
- 2. Damien Rice - My Favourite Faded Fantasy (2014)
- 3. Keane - Hopes and Fears (2004)
- 5. Jeff Buckley - Grace (1994)
- 6. Porcupine Tree - Stupid Dream (1999)
- 7. The National - Trouble Will Find Me (2013)
- 8. Elton John - Madman Across the Water (1971)
- 9. Marillion - Misplaced Childhood (1985)
- 10. The The - Soul Mining (1983)
Top 10 artiesten
- 1. The National
- 2. Porcupine Tree
- 3. The War on Drugs
- 4. The Smiths
- 5. Steven Wilson
- 6. Elton John
- 7. Duran Duran
- 8. Keane
- 9. Damien Rice
- 10. Glen Hansard
Recente stemmen
- 4,5Peter Gabriel - i/o (2023) geplaatst: 14 december 2023, 14:50 uur
- 4,0Chris Stapleton - Higher (2023) geplaatst: 25 november 2023, 23:20 uur
- 3,5John Mayer - Battle Studies (2009) geplaatst: 12 november 2023, 09:34 uur
- 4,0Chris Stapleton - Starting Over (2020) geplaatst: 12 november 2023, 00:20 uur
- 3,0Black Pumas - Chronicles of a Diamond (2023) geplaatst: 27 oktober 2023, 15:28 uur
- 4,5The National - Boxer (2007) geplaatst: 18 oktober 2023, 20:02 uur
- 4,0Taylor Swift - Red (Taylor's Version) (2021) geplaatst: 16 oktober 2023, 19:21 uur
- 4,0Genesis - We Can't Dance (1991) geplaatst: 7 oktober 2023, 15:23 uur, stem was: 4,5
- 3,0Fleetwood Mac - Tango in the Night (1987) geplaatst: 1 oktober 2023, 09:54 uur
- 4,0The National - Laugh Track (2023) geplaatst: 1 oktober 2023, 09:36 uur