KALEO - Surface Sounds (2021)

IJsland
Label: Elektra

1. Brother Run Fast (3:43)
  2. Break My Baby (4:25)
  3. Alter Ego (4:08)
  4. Free the Slave (4:08)
  5. Skinny (3:42)
  6. Hey Gringo (4:44)
  7. My Fair Lady (3:43)
  8. I Want More (3:32)
  9. Backbone (3:52)
  10. I Walk on Water (5:41)
  11. Into My Mother's Arms (3:16)
avatar van joko150
Hopelijk is de muziek net zo mooi als de album cover!

Muziekverslaafd
Ik ben hier wel enorm benieuwd naar. Het vorige album A/B vond ik destijds een aangename verrassing. Hopelijk komt het een beetje in de buurt.

avatar van musicfriek
Zou 5 juni gereleased worden, maar is uitgesteld. i-Tunes geeft 31 december aan, maar dat lijkt me sterk. Op hun FB staat dat het ergens deze zomer zal worden, maar er is nog geen exacte releasedatum bekend.

avatar van Jorick
Op de website van Bol.com staat toevallig dat de cd beschikbaar is op 21 augustus 2020. Wellicht geen betrouwbare bron op dit gebied, maar misschien komt deze datum wel het meeste in de buurt.

avatar van joko150
En ik maar denken dat het album wat later gereleased zou worden op spotify.
Het is wat met al die uitgestelde albums.

avatar van joko150
Verwacht KALEO nog een tour te doen dit jaar ofzo XD?

avatar van Grecio
Zo te zien komt hij nu pas eind december uit, pre order vanaf 25 december. Zoals te zien op bijv. bol.com.

avatar van Poeha
musicfriek schreef:
Komt iTunes toch aardig in de richting:-)

avatar van Jizze
Dat is nog maar de vraag, want de nieuwe releasedatum is nog steeds niet aangekondigd.

avatar van musicfriek
Amazon geeft 23 april 2021 aan als releasedatum, vandaag gaat deze zeker niet uitkomen.

Surface Sounds [Explicit] by KALEO on Amazon Music - Amazon.com

avatar van dix
dix
joko150 schreef:
Hopelijk is de muziek net zo mooi als de album cover!
Half ijsberg half vulkaan? Dat kan alleen in IJsland.

avatar van Njal
Ze hebben net een clip voor het nummer Skinny uitgebracht zonder ijsberg maar heel veel vulkaan.Wel spectaculair.

avatar van Red33
Dit wordt voor mij waarschijnlijk het beste album van het jaar! Tot dusver sowieso. Ben best liefhebber van hun originele geluid! Mooi ook dat ze vasthouden aan de afwisseling van uptempo en rustigere nummers. Hun 'debuut' A/B vond ik al te gek, en deze komt daar best in de buurt van!

avatar van joko150
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Na 4 jaar nieuw werk en dan met een part 2 van A/B komen is heel jammer.