Tokio Hotel - Scream (2007)

Alternatieve titel: Room 483

Duitsland
Label: Universal

1. Scream (3:18)
  2. Ready, Set, Go! (3:34)
  3. Monsoon (4:00)
  4. Love Is Dead (3:40)
  5. Don't Jump (4:09)
  6. On the Edge (4:07)
  7. Sacred (4:00)
  8. Break Away (3:24)
  9. Rescue Me (3:48)
  10. Final Day (3:13)
  11. Forgotten Children (4:37)
  12. By Your Side (4:22)
  13. Black * (3:23)
  14. Instant Karma * (3:11)
avatar van Snoeperd
Ja, daar was ik zelf ook al over uit, maar het is niet eens een gothic en ik hoor er niet in wat zij er in hoort in ieder geval want wat ik gehoord heb is tergend slecht.

bennerd
Snoeperd schreef:
Wannabe- Emo Ongeïnspireerde Gothic muziek, ik snap ook niet waarom je fan zou worden van een band die er zo belachelijk uitziet.

Zulke uitspraken blijven grappig.

avatar van Arrie
Snoeperd schreef:
maar het is niet eens een gothic.

Ik zie het verband niet?

avatar van Joly
Mojo Pin schreef:
Lekkere zangeres ook.

Hunter
Tenenkrommend slechte uitspraak heeft die zanger!
De nummers kende ik al wel. Ook in het engels zijn ze niet speciaal en weinig vernieuwend.

1,5
Ookal ben ik allesbehalve gecharmeerd van de "looks" van de bandleden, eerlijkheid gebied te zeggen dat 0.5 wel erg laag is voor dit album. Tuurlijk het is niet erg origineel, en eigenlijk ook niet echt goed. Toch is dit niet het allerslechtste album dat ik ooit heb gehoord.

TheArtfulDodger
Marilyn Manson, maar dan voor 6-jarige infantiele kleuters.

avatar van Gloeilamp
Hoorde Monsoon vandaag weer eens langskomen, blijf ik toch een sterk nummer vinden hoor.

avatar van Style.Girl
De meeste hier kunnen het ook niet hebben dat in die tijd een nieuwe band een groot succes werd en de klagers alleen maar zijn blijven hangen in hun vroegere tijdperk met jeugdidolen. Dus nieuwe bands maken daarom al geen kans meer en is het ineens slecht, gekopieerd, commerciële troep enzovoorts. En dan krijg je het cliché zinnetje weer te horen 'vroeger was alles beter'. Nou niet dus. Kruip anders een keer uit je grot en luister eens wat anders en wees positief.