Armand Hammer - Shrines (2020)

Label: Backwoodz

met Earl Sweatshirt, Moor Mother en Fielded

14. The Eucharist (1:47)
avatar van JayM
Album credits:

1. Bitter Cassava ft. Pink Siifu (produced by Earl Sweatshirt)
2. Solarium (produced by Navy Blu)
3. Charms ft. KeiyaA (produced by Child Actor)
4. Pommelhorse ft. Curly Castro (produced by August Fanon)
5. Leopards ft. Nosaj (produced by Fat Albert Einstein)
6. King Tubby (produced by Nicholas Craven)
7. Frida ft. Quelle Chris & Fielded (produced by Andrew Broder)
8. Slewfoot (produced by Andrew Broder. Additional production by Psymun)
9. War Stories (produced by Messiah Muzik)
10. Flavor Flav (produced by Steel Tipped Dove)
11. Dead Cars ft. R.A.P. Ferreira (produced by Kenny Segal)
12. Parables ft. Akai Solo (produced by Navy Blu)
13. Ramses II ft. Moor Mother, Earl Sweatshirt & Fielded (produced by Navy Blu & Andrew Broder)
14. The Eucharist (produced by Messiah Muzik)

avatar van aerobag
Johnny Marr, Koenr, letten jullie op? (Mausie jij ook misschien)

aerobag schreef:
Johnny Marr, Koenr, letten jullie op? (Mausie jij ook misschien)

CSL vanavond?

avatar van Koenr
Geweldige features alvast. Ben benieuwd.

Johnny Marr schreef:

CSL vanavond?

Kan niet elke avond raak zijn. Ik moest mijn vriendin beloven vanavond 'eens niet op mijn forumpje' te zitten

aerobag schreef:

Ik ga stuk, gap. Doe ik lekker wel een Griselda-release dan.

avatar van GarnalenPeller
Fantastisch album weer. Vanaf begin tot eind wordt er met hoge dichtheid intens gerapt. Ik heb er zin in om de komende maanden alles uit te pakken. De sfeer is de eerste zoveel tracks ambigueuzer/minder heavy dan op Paraffin, maar dan hakt King Tubby er keihard in, ongelovelijke track (van het jaar?) dat.

avatar van jordidj1

nee

jordidj1 iets voor jou?

Wel voor mij. Heerlijk flowend album, er zit geen zwak moment tussen.

avatar van overmars89
Ergens wil ik dit heel graag goed vinden. Billy Woods vind ik een begenadigd rapper. Zijn stem, delivery en zijn manier van rappen pakt gelijk mijn aandacht. Hiding Places was dan ook 1 van mijn favoriete releases van vorig jaar. Helaas wil deze plaat toch niet helemaal vallen, ook al heb ik het album nu al redelijk vaak opgezet. Van de 14 tracks zijn er ongeveer 8 tracks die ik wel heel tof vind. Mijn appreciatie gaat en staat een beetje met de productie en de gastartiest. Al met al dus een redelijk wisselvallend album, waar ik toch wel veel respect heb voor de mannen.

avatar van AOVV
Lekker plaatje, met heerlijk chille producties, maar ook wel wat wisselvallig. Woods klinkt uiteraard weer goed, en enkele goeie gastbijdragen (R.A.P. Ferreira, Moor Mother) drijven het niveau nog wat op, maar verder bieden ze niet al te veel meerwaarde voor mij. Toch is dit dus in ieder geval een lekker plaatje, met een opvallende albumcover.

3,5 sterren