Charli XCX - how i'm feeling now (2020)

Label: Asylum

1. Pink Diamond (2:04)
  2. Forever (4:03)
  3. Claws (2:29)
  4. 7 Years (3:15)
  5. Detonate (3:39)
  6. Enemy (3:43)
  7. I Finally Understand (2:31)
  8. C2.0 (3:40)
  9. Party 4 U (4:56)
  10. Anthems (2:51)
  11. Visions (3:49)
avatar van aerobag
De eerste Charli release die me echt weet te pakken. Ik snap nu wel iets beter waar al die hype nou steeds om te doem was

avatar van nico1616
aerobag schreef:

Bij mij klikt deze nog niet, terwijl ik met Pop 2 en Charli direct een connectie had.
Het klinkt allemaal weer anders dan de vorige, die nauwelijks 8 maanden oud is.
De tijden zijn natuurlijk even snel veranderd en blijkbaar heeft ze dit album volledig gemaakt de laatste 6 weken. Een quarantaine album dus.

avatar van coldwarkids
Weer lekker hoor!

avatar van nico1616
Het kwartje is gevallen. Charli haar melodieën nestelen zich in mijn hoofd en die blijven daar echoën.
Fijn album alweer.