David Bowie - Something in the Air (2020)

Alternatieve titel: Live Paris 99

13. I Can't Read
  14. The Pretty Things Are Going to Hell
  15. Rebel Rebel
avatar van GrafGantz
Oei, is deze echt zo slecht Deren Bliksem?

avatar van Deren Bliksem
Oeps, denk dat ik per ongeluk over de sterretjes heen wreef met mijn dikke vingers. Ik heb hem nog niet eens geluisterd

avatar van GrafGantz
Deren Bliksem schreef:

Kan gebeuren. Vond het al zo vreemd, dacht dat jij toch wel een Bowie-liefhebber was

avatar van rebjuh
GrafGantz schreef:

Dat dacht ik ook ja

Hoop dat deze op vinyl uitkomt vindt hem zeer goed.

avatar van Deren Bliksem
GrafGantz schreef:

Klopt helemaal en een 0,5 heb ik eenmaal gegeven: een CD waarop Damien Jurado ansichtkaarten voorleest.

avatar van robvw192
Erg goeie uitvoeringen, niet opgefokt, lekker rustig - jammer dat ie niet fysiek verkrijgbaar is. Toch een periode waarvan minder live-materiaal beschikbaar was en zie, in korte tijd 3 "cd's"".

Besteld