René R
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 7 januari 2018
Laatste bezoek: gisteren om 17:14 uur
Aantal stemmen: 20
Gemiddelde: 3,80
Standaardafwijking: 0,75
Aantal berichten: 126
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 4
Top 10 albums
- 1. David Bowie - Lodger (1979)
- 3. The Chameleons - Script of the Bridge (1983)
- 5. The Black Crowes - Croweology (2010)
- 6. Suede - Dog Man Star (1994)
- 7. The Sound - From the Lions Mouth (1981)
- 8. Echo & The Bunnymen - Porcupine (1983)
- 9. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
- 10. Portishead - Third (2008)
Top 10 artiesten
Recente stemmen
- 4,0The Black Crowes - Happiness Bastards (2024) geplaatst: 15 maart, 16:41 uur
- 4,0The Mission - Déjà Vu Tour 2022 - Live at Shepherds Bush Empire (2022) geplaatst: 8 november 2023, 14:10 uur, stem was: 3,5
- 4,0David Bowie - 1.Outside (1995)
Alternatieve titel: Outsidegeplaatst: 20 juni 2023, 16:53 uur, stem was: 3,5 - 4,0The Smashing Pumpkins - ATUM (2023)
Alternatieve titel: A Rock Opera in Three Actsgeplaatst: 19 juni 2023, 14:17 uur - 3,5Rich Robinson - Ceaseless Sight (2014) geplaatst: 9 juni 2023, 16:52 uur
- 4,0Metallica - 72 Seasons (2023) geplaatst: 17 april 2023, 18:11 uur, stem was: 3,0
- 4,5Suede - Autofiction (2022) geplaatst: 23 november 2022, 18:48 uur, stem was: 4,0
- 4,5David Bowie - Brilliant Adventure EP (2022) geplaatst: 26 april 2022, 17:23 uur
- 5,0David Bowie - Brilliant Adventure: 1992-2001 (2021) geplaatst: 27 november 2021, 17:01 uur
- 2,0Bobby Gillespie and Jehnny Beth - Utopian Ashes (2021) geplaatst: 3 juli 2021, 16:35 uur