Manchester Orchestra - The Million Masks of God (2021)

Label: Loma Vista

9. Obstacle (3:43)
  10. Way Back (3:39)
  11. The Internet (5:21)
avatar van El Stepperiño
Ik vind hem weer goed zeg! Eens kijken of hij net zo kan groeien als A Black Mile to the Surface, die uiteindelijk uitgroeide tot een van de grootste parels van 2017 en ik nog altijd graag mag opzetten

avatar van Alicia
Zo nu en dan trek ik een plaat uit het stapeltje 'nog te beluisteren' albums. Dit is zeker mooie muziek.
Helaas zit er ook een andere kant aan het verhaal. Het is wéér een zanger, die ik niet fijn vind om te horen. En dan is het over en uit.

avatar van Mausie
De singles bevielen wel, maar erg teleurgesteld na de eerste beluistering van het volledige album. Het klinkt als een slap aftreksel van de vorige plaat. De spanning lijkt plaats te hebben gemaakt voor zoetsappigheid.

avatar van Mausie
Mausie schreef:

Moest even mijn oren laten uitspuiten blijkbaar, gewoon weer een lekkere plaat hoor. Inaudible, Let It Storm, Way Back en The Internet zijn wat flauw, maar verder erg mooi album. Tikkeltje minder dan de voorganger, dat wel.