Skee Mask - Pool (2021)

3. LFO (4:54)
  4. Rdvnedub (6:12)
  5. CZ3000 Dub (6:19)
  6. DJ Camo Bro (5:55)
  7. Collapse Casual (4:35)
  8. Breathing Method (5:55)
  9. Ozone (5:32)
  10. Rio Dub (5:45)
  11. Testo BC Mashup (6:46)
  12. Dolan Tours (6:39)
  13. Absence (5:15)
  14. 60681z (6:16)
  15. Crosssection (4:43)
  16. Harrison Ford (5:00)
  17. Pepper Boys (6:12)
  18. Fourth (5:39)
avatar van Noere
Hier gaan we eens even goed voor zitten.

avatar van Noere
Niet zo mooi opbouwend als compro, eerder wat onsamenhangend, maar wel weer een en al kwaliteit. Cz3000dub, dj camo bro, dolan tours en crosssection zijn zomaar wat favorieten. Gaat nog vaak in de draai d'n deze.

avatar van overmars89
Noere schreef:

Helemaal mee eens! Ik vind het uiteindelijke ook wel een erg lange zit, maar toch ook wel weer genoeg om van te genieten. Eigenlijk is de hele plaat toch weer van een heel hoog niveau, al wil nog niet alles even klikken.

avatar van OOOOO
Ik baalde dat ik naast het vinyl gegrepen heb... Maar nu ik em even goed luister, merk ik dat ik het stukken minder vind dan Compro en Shred. Weinig opbouw en spanning.. een beetje samengeraapt en het ontbreekt aan sfeer. Maar misschien moet ik em nog vaker horen.

Van opbouw weinig sprake inderdaad, maar vind dat ook niet zo relevant. De tracks op zich zijn wat mij betreft echt van de buitencategorie en het beste wat Skee Mask tot nu toe geleverd heeft

OOOOO schreef:

Moest er ook even inkomen maar uiteindelijk is het gewoon weer erg goed. Meestal zit het qua persingen ook wel goed met dit label dacht ik, dus binnenkort waars wel meer..

Nieuwe favoriet nu: Testo BC Mashup.. Normaal. Doen.

avatar van OOOOO
Ja, ben er toch weer helemaal ingekomen. Heel mooi. En hij is nu al weer hergeperst, dus toch nog op vinyl!

avatar van panjoe
Toch wel weer uitzonderlijk goed ja.

avatar van FlyLo
Kan me aansluiten bij alles wat gezegd is. Geen uitschieters en de nummers hebben weinig met elkaar te maken maar toch neemt het album je mee op een trip die geen seconde verveelt. Best uitzonderlijk voor deze speelduur. Eén van de beste albums van het jaar voorlopig!

avatar van -SprayIt-
Compro is 1 van mijn favoriete albums in het genre, voor deze lange plaat moest ik wat langer nemen en gaat het niet evenaren wat mij betreft. Het zijn wat meer uitgesponnen tracks, het knalt allemaal wat langer door, maar het heeft ook allemaal wat minder emotie en karakter. Wel een heel fijne trip en de kwaliteit druipt er weer vanaf. Toch zet ik Compro nog een keer op.