Elton John - The Lockdown Sessions (2021)

geen stemmen

met Glen Campbell

• vanaf vrijdag 22 oktober te koop
avatar van Kos
Kos
Die PNAU remix is wel ijzersterk.

avatar van ArthurDZ
Zijn al deze liedjes wel vanop afstand opgenomen? Want anders vrees ik dat Elton het principe van een lockdown niet goed beet heeft

avatar van Poles Apart
ArthurDZ schreef:

Elton John announces collaborations album "The Lockdown Sessions"

Vraag me trouwens af of de mondkapjes al te koop zijn via Elton's website, want ik wil er ook geen.

avatar van gaucho
ArthurDZ schreef:

Kennelijk wel dus, zoals de link van Poles Apart ook al illustreert. Het concept is leuk gevonden, al vraag ik me bij dit soort opnames altijd af of de chemie van het samen spelen/zingen niet helemaal verloren gaan. Maatr ach, dat is met de gangbare opnamepraktijk van veel hedendaagse albums natuurlijk ook al het geval.

Ik respecteer en waardeer het dat Elton op zijn oude dag nog zoveel vernieuwingsdrang aan de dag legt, maar hij gaat er verder mee dan ik. Want als longtime-fan weet ik nu al dat ik dit album niet ga beluisteren, laat staan kopen. Jammer, maar geeft niet, ik behoor waarschijnlijk niet tot de nieuwe doelgroep die hij met dit project wil aanboren.

avatar van Arrie
Ik vind het er juist erg interessant uitzien, wat betreft de namen met wie hij samenwerkt. Gevarieerd, bijdetijds. Kan tof worden!

avatar van Joshua68
Het nummer met Glen Campbell is in ieder geval met grote afstand opgenomen…

avatar van Poles Apart
Joshua68 schreef:
Het nummer met Glen Campbell is in ieder geval met grote afstand opgenomen…

The Wichita Lineman is still online?