Lewsberg - In Your Hands (2021)

Uitgebracht in eigen beheer

9. All Things (2:57)
avatar van Erikpol
Nieuw album henkiev

avatar van musician
Zonder er een oordeel over te vellen, ik dacht dat Lewsberg wat steviger was, alvast The Corner via Youtube bijgevoegd.
Qua tijdsduur lijkt het haast op een EP

avatar van oblique
weer een heerlijke plaat ...en stuk rustiger idd dan hun vorige

avatar van Erikpol
musician schreef:
Qua tijdsduur lijkt het haast op een EP
kort album ja. Ze brengen hem ook op cassette uit.

avatar van philtuper
Een heel ingetogen gevalletje dit. Moet ik ff een paar keer draaien om een goed oordeel te kunnen vellen. Debuut was gelijk kassa, opvolger had ietsje meer tijd nodig. Hopelijk is dat in dit geval ook zo.

avatar van O.B.B.
Groot liefhebber van het debuutalbum van Lewsberg, welke ik ook op LP heb aangeschaft. Opvolger In This House vond ik iets minder beklijven. Over dit ingetogen mini album kan ik kort zijn: niet onaardig, kabbelt aangenaam voorbij maar mist alle spanning van eerdere albums.

Hopelijk heeft Lewsberg de rammelende en dwars schurende gitaaruitspattingen opgespaard voor een vervolgrelease.

avatar van Jumpjet
Muzikaal gezien is het best OK. Maar de 'zanger' had de teksten beter in het Nederlands kunnen inspreken want zijn uitspraak van het Engels luistert niet echt lekker weg.

avatar van O.B.B.
Wat dan wel grappig is, is dat deze plaat een heel gangbaar gemiddelde van zo'n 3,5 sterren scoort, terwijl niemand daadwerkelijk een stem van 3,5 heeft uitgebracht...
Blijkbaar wel een plaat die de opinies verdeelt (onder een select groepje luisteraars welteverstaan ).

avatar van Germ
Germ (crew)
Best een lekker album, ik mag dat repeterende in combinatie met de 'spraakzang' graag horen. Het doet me enigszins denken aan Thurston Moore en ook wel Lou Reed.