Machine Head - Øf Kingdøm and Crøwn (2022)

geen stemmen

Label: Nuclear Blast

1. Slaughter the Martyr (10:25)
  2. Choke on the Ashes of Your Hate (4:06)
  3. Become the Firestorm (4:59)
  4. Overdose (0:58)
  5. My Hands Are Empty (5:29)
  6. Unhallowed (6:29)
  7. Assimilate (0:59)
  8. Kill Thy Enemies (5:40)
  9. No Gods, No Masters (4:18)
  10. Bloodsdhot (4:20)
  11. Rotten (4:32)
  12. Terminus (1:12)
  13. Arrows in Words from the Sky (5:55)
  14. Exteroception *
  15. Arrows in Words from the Sky [Acoustic] *
  • vanaf vrijdag 26 augustus te koop
avatar van Eddie
Ik veer toch altijd weer op als er een nieuwe Machine Head aan komt. De eerst nummers die ik gehoord heb klinken niet hel verkeerd. Wel een beetje overgeproduceerd, maar zeker niet verkeerd. Eddie is heel benieuwd!

avatar van HammerHead
Maar eens kijken of dit weer een beetje een terugkeer naar de oude "vorm'' van Machine Head inluidt. Slechter dan Catharsis kan natuurlijk ook bijna niet, dus mijn nieuwsgierigheid is zeker gewekt.

avatar van andnino
De hoes is tenminste weer prima, anders dan het gedrocht van Catharsis. Ik verwacht er niet al te veel meer van ivm. de vele teleurstellingen over de laatste paar albums, maar ik ga hem zeker luisteren in de hoop een sprankeltje van de oude klasse te horen.

avatar van Metalhead88
Ik kijk hier ook erg naar uit. Als ik Choke On The Ashes Of Your Hate zo hoor, dan denk ik: Yay! Punk's not dead! Laat maar komen die handel. We zullen zien.

avatar van Eddie
Afgaand op alle nummers die nu zijn vrijgegeven, de ‘Arrøws… EP’, ‘My Hands are Empty’, ‘Unhalløwed’ en ‘Choke on the Ashes…’ wordt ik eigenlijk wel enthousiast! Er van uitgaand dat ‘Assimilate‘ een intermezzo is de helft van de plaat nu vrij gegeven en dag maakt Eddie eigenlijk wel blij. In ieder geval de helft van de play bestaat uit nummers die ik goed vind. Ik weet niet of het al kan, maar er gaat zo snel mogelijk een pre-order uit

Al 2 cd's voorbesteld (voor auto en thuis) kan er niet op wachten. De eerste nummers klinken gewoon top. Bijna zoals vanouds. Hoe ben dan ook een die-hard fan. Tot zien in de AFAS

avatar van Edwynn
Wat is dat nu weer met die streepjes door de o? Ik hoop dat de rest niet zo potsierlijk gaat zijn. Maar als ik het laatste stapeltje albums op na sla, zal die hoop wel tevergeefs zijn.

avatar van bennerd
Edwynn schreef:
Wat is dat nu weer met die streepjes door de o?
Zo lezen we het zeker niet als het cijfer nul.

avatar van Kondoro0614
Oh, hier ben ik wel benieuwd naar. Van de week een kaartje gescoord voor hun aankomende concert met Amon Amarth