Linkin Park - Hybrid Theory (2000)

Label: Warner Bros.

1. Papercut (3:05)
  2. One Step Closer (2:36)
  3. With You (3:23)
  4. Points of Authority (3:20)
  5. Crawling (3:29)
  6. Runaway (3:04)
  7. By Myself (3:10)
  8. In the End (3:36)
  9. A Place for My Head (3:05)
  10. Forgotten (3:14)
  11. Cure for the Itch (2:37)
  12. Pushing Me Away (3:12)
  13. My December * (4:22)
  14. High Voltage [2000 Reprise] * (3:47)
  15. Papercut [Live at BBC1] * (3:47)
  16. Papercut [Live at Docklands Arena, London] * (3:13)
  17. Points of Authority [Live at Docklands Arena, London] * (3:30)
  18. A Place for My Head [Live at Docklands Arena, London] * (3:11)
linkin park ruleeeess
hybrid theory is een goed album vooral points of authority en in the end

avatar van mir
mir
dikke vette 5*

Dit is dus de cd die ik al een half jaar dagen achter elkaar kan luisteren.
Vooral A place for my head is erg goed

Zeer sterk album. Alleen Crawling vond ik wat uit de toon vallen, maar de rest is ongelooflijk goed, met als topnummer natuurlijk In The End 4.5*

avatar van Exfrozen
DevilishEyes schreef:

Vooral A place for my head is erg goed

met lekkere intro

4,5, bevat sterke nummers als in papercut, one step close, points of authority en in the end. Nix te 1*!!

Bobiej
Ik vind Meteora tog wel een beter album dan Hybrid Theory(ook al is die ook heel goed). bij Hybrid Theory zijn het meer 12 aparte liedjes, meteora klinkt meer als een geheel. A Place For My Head, In The End, With You en By Myself zijn allemaal heel goed...

Jornaquin
Ik vond het destijds helemaal geweldig maar eigenlijk is het gewoon belabberd slechte suffe eentonige simpele muziek

J Casablancas
Nounounou, je kunt ook overdrijven natuurlijk. Het is allemaal niet super, maar in het genre vind ik het nog heel behoorlijk. Ik vond t destijds ook geweldig, heb de cd ook zelf en heel, heel af en toe kan ik er nog wel van genieten, mits ik in de goede bui ben.

Goh wat geinig. Tussen al die tieners vind ik dit nog steeds een leuk album. Wat ben ik eigenlijk nog piepjong.

Jornaquin
J Casablancas schreef:

Laat ik nou net misselijk worden van heel dat Linkin Park genre

avatar van HammerHead
rayman schreef:

Oudere jongere, Mozes kriebel!

Goh, heimwee naar die jongen tijd. Omdat ik het nooit meer zou goed zal vinden als in het jaar 2001. De hoogdagen van de nu metal.

Dit is het beste album van linkin park...alleen jammer dat mike shinoda hierin nog niet zoveel doet..maar chester`s stem is hierin echt geweldig..5

thru life
wat een metalheads zijn we hier.

thru life
verhoogd naar een vier voor One Step Closer geweldig

Is het al zolang geleden weer? Van groep 7 tot 8 was ik hélemaal leip van dit album; begrijp opzich nog best waarom. Dit is de beste plaat van LP vind ik; en dat zal het blijven. Gewoon de herinneringen aan het elke dag luisteren naar deze plaat zijn genoeg! En eerlijk gezegd, zou ik er nog steeds wel hele dagen naar kunnen luisteren.

Relax
Beste album van LP, mooie gezang en melodies.
4.5

avatar van Judith
Was deze helemaal vergeten. Ik was hier ooit 'fan' van, maar toen was ik dan ook een jaar of 10. Ik vind het niet eens zo slecht eigenlijk.

Lost Highway
Heb hem ook nog eens uit mijn kast gehaald en ben hem voor het moment aan het beluisteren.Het valt idd nog veel beter mee dan ik verwacht had.Niet de meest ingewikkelde muziek maar een prettig tussendoortje.

Wat mij wel opvalt is dat velen die linkin park wel goed vinden voor de rest een bedenkelijke smaak qua muziek hebben.

Bedankt.

Lost Highway

Nou niet persoonlijk bedoeld ofzo.Ik zal het anders uitdrukken,er zijn veel mensen die van behoorlijke muziek enkel linkin park kunnen smaken en voor de rest enkel shit luisteren.Daar hoor jij,gezien je top 10,dus zeker niet bij.

avatar van marco straaten
een goed album: niet meer en niet minder

lambf
Het is erg cathy en commercieel allemaal,
niet echt mijn smaak dus.

Een 2,5*
Omdat dit mijn eerste cd is/was die iets, een heel klein beetje in de metalrichting zit.

godlydevil7
heerlijk album, en nog steeds het beste album van linkin park vind ik, met als echte aanraders crawling, in the end en a place for my head

lambf schreef:
Het is erg cathy en commercieel allemaal,
niet echt mijn smaak dus.

Een 2,5*

LoL !!! dan zou ik wel eens willen weten wat jij onder commercieel verstaat.
De teksten zijn allemaal over "Emotionele" Dingen, niets commercieels aan, ze slaan gewoon goed aan bij de mensen.
Helaas gingen ze wel commercieel WORDEN toen ze met Jay-Z zo'n domme remix gingen maken.
Maar ik snap jou opmerking ik niet

avatar van smash016
Relax schreef:
De teksten zijn allemaal over "Emotionele" Dingen, niets commercieels aan. Maar ik snap jou opmerking ik niet

Ik snap jou opmerking niet. "Emotionele" Dingen? Wat is nou een emotioneel ding?

Relax
... eenzaam zijn, iemand waar je van hield is overleden etc.
Snappie dat niet ?

avatar van Toon1
1,0
lee-john schreef:
ik vind linkin park op het moment echt SHIT, maar toen de tijd vond ik dit een heel goed album en nu vind ik nog steeds wel oke

dus daarom 4*

Wat is het nu? Shit of oke?