PJ Harvey - I Inside the Old Year Dying (2023)

Label: Partisan

1. Prayer at the Gate (4:14)
  2. Autumn Term (3:20)
  3. Lwonesome Tonight (3:48)
  4. Seem an I (3:06)
  5. The Nether-edge (3:17)
  6. I Inside the Old Year Dying (1:52)
  7. All Souls (4:21)
  8. A Child's Question, August (2:46)
  9. I Inside the Old I Dying (3:08)
  10. August (2:41)
  11. A Child's Question, July (3:02)
  12. A Noiseless Noise (3:57)

avatar van whitecoat

Hoe goed is dit?! Wat ben ik blij dat ik er bij was in Paradiso. Buitencategorie

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Ben nog steeds niet overtuigd van haar stem, dit mag ze op BKS doen. Dus ook mijn derde PJ kot o en 3,5 uit.

2de helft is duidelijk beter.

avatar van sj0n88
DjFrankie schreef:

2de helft is duidelijk beter.

Misschien dat het onlangs uitgebrachte Tiny Desk-optreden je over de streep trekt (zie YoupTube). Man, wat overweldigend goed is dat zeg!

Dat gezegd hebbende: voor mij is dit de plaat van het jaar.

Dim
't Is even doorbijten aan het begin, de stem is dusdanig aanwezig dat ik 'm ook wel eens heb afgezet. Maar dan moet het fraaie tweede gedeelte van de plaat nog komen.