Radiohead - In Rainbows (2007)

Label: XL

1. 15 Step (3:57)
  2. Bodysnatchers (4:02)
  3. Nude (4:15)
  4. Weird Fishes / Arpeggi (5:18)
  5. All I Need (3:48)
  6. Faust Arp (2:09)
  7. Reckoner (4:50)
  8. House of Cards (5:28)
  9. Jigsaw Falling into Place (4:08)
  10. Videotape (4:39)
  11. Mk 1 * (1:04)
  12. Down Is the New Up * (4:59)
  13. Go Slowly * (3:48)
  14. Mk 2 * (0:53)
  15. Last Flowers * (4:27)
  16. Up on the Ladder * (4:17)
  17. Bangers + Mash * (3:20)
  18. 4 Minute Warning * (4:06)
avatar van Chronos85
Grizzly Bear schreef:

Die link leidt gewoon naar het album op SPotify? Ik ben benieuwd, ik luister eigenlijk nooit naar podcasts (tijd..) maar dit klinkt boeiend. (de podcast van Björk die haar albums bespreekt vond ik ook mooi)

Sorry, deze dus: https://open.spotify.com/show/2b025hq3gJ17tQdxS3aV43?si=eDbl1pY0Rm2m9MWgwZDVWA

avatar van pmac
Dit album verschillende keren geprobeerd gezien de mega hoge waardering hier maar het wil me maar niet pakken. OK computer is een grandioos album en dus ligt het niet aan mijn kijk op Radiohead. Dit album doet me gewoon niets.

pmac schreef:

Misschien vind je het op een bepaalde manier te rustig, weinig spannend?

Check ook deze podcast met iedere aflevering een analyse van een nummer van het album!

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
PascalJ schreef:
Ik val je hier even bij: deze podcast is geweldig. Vooral de aflevering over Reckoner is kippenvel.

Samen met OK hun beste album, staan 6 fantastische nummers 1,2,3,4,7 en op en de overige 4 vallen ook niet uit de toon. Daarbij is het echt een geheel. Hier mag je 5 sterren voor geven.