Burial - Untrue (2007)

2. Archangel (3:59)
  3. Near Dark (3:53)
  4. Ghost Hardware (4:54)
  5. Endorphin (2:57)
  6. Etched Headplate (6:00)
  7. In Mcdonalds (2:09)
  8. Untrue (6:16)
  9. Shell of Light (4:41)
  10. Dog Shelter (2:58)
  11. Homeless (5:26)
  12. UK (1:42)
  13. Raver (4:58)

avatar van Arrie
Dit heeft niks met EDM te maken hoor.

Thekillers87327
Arrie schreef:
Dit heeft niks met EDM te maken hoor.

Op wiki staat toch echt ''dubstep'' dupstep is toch een vorm van edm?
Nougoed.. maakt ook niks uit, als de muziek maar goed is.

Wrathchild1
Thekillers87327 schreef:

Nougoed.. maakt ook niks uit, als de muziek maar goed is.
....dat bepaal je zelf

avatar van dumb_helicopter
Een match made in heaven zal Burial helaas nooit worden bij mij. Archangel is nochtans het enige nummer dat ik oprecht goed vind van hem, maar blijkbaar is dat dan toch een buitenbeentje in zijn oeuvre. De rest komt mij veel te onaf over, terwijl Archangel echt een song is van A tot Z met impact. Helaas!

avatar van Niek
Ik wil heel graag maar ik kan hier nog altijd niet enthousiast van worden. Het doet me gewoon niks. Komt op mij over als wat lome trage beats, die met wat schokkerige snelle kickjes en snaretjes opgesmukt worden. Voor mij kan dat niet verbloemen dat de basis vrij saai is. Maar gezien de hoge waardering bij jan en alleman voor dit plaatje, mis ik gewoon iets. Helaas.

avatar van Shelter
Niek schreef:

nee echt? wellicht op een ander tijdstip nog eens luisteren, ik vind het een mooi album met heel veel sfeer.

avatar van bennerd
Past inderdaad heel goed 's avonds en als je niet al te optimistisch gezind bent.

avatar van Niek
bennerd schreef:
Haha, ik begrijp dat ik gewoon iets te gelukkig ben voor deze muziek ;p. Ik zal er aan denken, al grijp ik liever naar oude vertrouwde muziek als troost wanneer ik wat minder optimistisch ben..