De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2006, 23:10 uur
Lukas schreef:
Voor het eerst sinds ik op deze site verblijf is er een andere plaat bij de eerste tien gekomen: Origin of Symmetry staat nu op tien, ten koste van Lateralus.
Voor het eerst sinds ik op deze site verblijf is er een andere plaat bij de eerste tien gekomen: Origin of Symmetry staat nu op tien, ten koste van Lateralus.

0
geplaatst: 3 oktober 2006, 15:24 uur
Lukas schreef:
En terecht.
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 16:33 uur
The Dark Side Of The Moon heeft Nevermind in de top-250 ingehaald.
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 20:14 uur
Na een jaar, 2 maanden en 7 dagen actief te zijn geweest op MuMe, heb ik eindelijk een poging gewaagt tot het invullen van een top 10.
Volgens mij ga ik hem de komende week nog heel vaak veranderen......
Volgens mij ga ik hem de komende week nog heel vaak veranderen......
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 20:35 uur
Louis2703 schreef:
Nu héél snel nog die draak van Coldplay inhalen!
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 20:47 uur
HiLL schreef:
(quote)
Ik vind dat die groei nu wel mag stoppen.

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 10:38 uur
Dit is alweer mijn achtduizendste bericht
Sorry dat ik zo vol ben van mezelf. 
Sorry dat ik zo vol ben van mezelf. 
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 10:48 uur
In ieder geval schrijf jij veel nuttige berichten t.o.v. mijn nutteloze voetbal berichten. Ik denk dat ik daar is mee ga stoppen.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 10:51 uur
Klumpie schreef:
In ieder geval schrijf jij veel nuttige berichten t.o.v. mijn nutteloze voetbal berichten. Ik denk dat ik daar is mee ga stoppen.
(Mocht dit niet cynisch bedoeld zijn) Dat valt wel mee, want meedoen met de KO's gaat ook vrij snel.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 10:59 uur
Reijersen schreef:
(Mocht dit niet cynisch bedoeld zijn) Dat valt wel mee, want meedoen met de KO's gaat ook vrij snel.
(quote)
Nee dat was serieus, ik zie in ieder geval altijd veel R&B en soul liefhebbers naar jou adviezen luisteren.

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 11:07 uur
Klumpie schreef:
Nee dat was serieus, ik zie in ieder geval altijd veel R&B en soul liefhebbers naar jou adviezen luisteren.
(quote)

Ja, ze leren snel

0
geplaatst: 26 oktober 2006, 22:40 uur
Hoewel ik het eigenlijk maar een kinderachtig gedoe vind. Wedstrijdje wie de meeste stemmen/berichtjes heeft....
0
geplaatst: 26 oktober 2006, 22:43 uur
Hoe kom je d'r nou weer bij dat het een wedstrijdje is?
Ik post/stem gewoon, omdat ik van muziek houd.
0
Allmusic
geplaatst: 26 oktober 2006, 22:46 uur
Inderdaad, ik probeer steeds weer nieuwe muziek te ontdekken en door internet wordt dat wel erg makkelijk gemaakt. Gewoon een uit de hand gelopen 'hobby'. En bovendien is dit de eerste keer dat ik iets over mijn aantal stemmen zeg (boeit me niet zoveel).
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 22:40 uur
ik mijn 700ste. En blij dat ik ben
Ik vind statistieken gewoon leuk.
Ik vind statistieken gewoon leuk.
0
geplaatst: 28 oktober 2006, 14:33 uur
herman schreef:
Ik post/stem gewoon, omdat ik van muziek houd.Was niet persoonlijk bedoeld, en ik post hier natuurlijk (heel hypocriet) zelf mijn mijlpaal ook.
Het is niet echt een wedstrijdje, maar soms krijg ik weleens het idee dat sommige mensen wel erg op hun aantal letten.
Dan zie ik bv. een kort en min of meer nutteloos bericht van iemand staan, en dan denk ik: "Wat bedoeld hij hiermee?". Kijk ik bij aantal berichten, en heeft hij bijna een mijlpaal bereikt, en worden er zomaar snel wat berichtjes geplaatst om dat te bereiken.
Net zoals ik bang ben dat mensen mee gaan doen aan KO's, waarbij ze één of meer kandidaten niet kennen, om hun berichtenaantal omhoog te krijgen. Ik weet zeker dat dit gebeurd, en daar erger ik me dan aan. Daarom zou ik het niet erg vinden als het aantal berichtjes niet meer zichtbaar zou zijn, dan werden er minder korte, inhoudsloze berichtjes neergezet, en met reacties minder naar reputaties gekeken.
0
geplaatst: 28 oktober 2006, 14:43 uur
luc011190 schreef:
Net zoals ik bang ben dat mensen mee gaan doen aan KO's, waarbij ze één of meer kandidaten niet kennen, om hun berichtenaantal omhoog te krijgen. Ik weet zeker dat dit gebeurd, en daar erger ik me dan aan. Daarom zou ik het niet erg vinden als het aantal berichtjes niet meer zichtbaar zou zijn, dan werden er minder korte, inhoudsloze berichtjes neergezet, en met reacties minder naar reputaties gekeken.
Who Cares.
Schijt aan hebben toch?
0
Bobiej
geplaatst: 29 oktober 2006, 11:06 uur
Dit is mijn 500ste bericht
. Ook wel een noemenswaardige mijlpaal, al zeg ik het zelf.
. Ook wel een noemenswaardige mijlpaal, al zeg ik het zelf.
0
geplaatst: 2 november 2006, 09:38 uur
0
geplaatst: 2 november 2006, 13:54 uur
luc011190 schreef:
applausje voor jezelf
(quote)
applausje voor jezelf

hoezo voor jezelf? jij stemt toch ook mee. Dus ook een applausje voor jou

* denotes required fields.