MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Lin
Lukas schreef:
Voor het eerst sinds ik op deze site verblijf is er een andere plaat bij de eerste tien gekomen: Origin of Symmetry staat nu op tien, ten koste van Lateralus.

Lukas schreef:
Voor het eerst sinds ik op deze site verblijf is er een andere plaat bij de eerste tien gekomen: Origin of Symmetry staat nu op tien, ten koste van Lateralus.

En terecht.

De grens van 7500 berichten is gepasseerd

The Dark Side Of The Moon heeft Nevermind in de top-250 ingehaald.

Na een jaar, 2 maanden en 7 dagen actief te zijn geweest op MuMe, heb ik eindelijk een poging gewaagt tot het invullen van een top 10.

Volgens mij ga ik hem de komende week nog heel vaak veranderen......

Louis2703 schreef:
The Dark Side Of The Moon heeft Nevermind in de top-250 ingehaald.

Nu héél snel nog die draak van Coldplay inhalen!

HiLL schreef:
(quote)

Nu héél snel nog die draak van Coldplay inhalen!

Ik vind dat die groei nu wel mag stoppen.

Dit is alweer mijn achtduizendste bericht Sorry dat ik zo vol ben van mezelf.

In ieder geval schrijf jij veel nuttige berichten t.o.v. mijn nutteloze voetbal berichten. Ik denk dat ik daar is mee ga stoppen.

Klumpie schreef:
In ieder geval schrijf jij veel nuttige berichten t.o.v. mijn nutteloze voetbal berichten. Ik denk dat ik daar is mee ga stoppen.

(Mocht dit niet cynisch bedoeld zijn) Dat valt wel mee, want meedoen met de KO's gaat ook vrij snel.

Reijersen schreef:
(quote)

(Mocht dit niet cynisch bedoeld zijn) Dat valt wel mee, want meedoen met de KO's gaat ook vrij snel.

Nee dat was serieus, ik zie in ieder geval altijd veel R&B en soul liefhebbers naar jou adviezen luisteren.

Klumpie schreef:
(quote)

Nee dat was serieus, ik zie in ieder geval altijd veel R&B en soul liefhebbers naar jou adviezen luisteren.

Ja, ze leren snel

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 1000

Ik heb net mijn 1400ste stem uitgedeeld.

Allmusic
Grappig, ik net mijn 2800ste.

Respectabel aantal.

Hoewel ik het eigenlijk maar een kinderachtig gedoe vind. Wedstrijdje wie de meeste stemmen/berichtjes heeft....

Hoe kom je d'r nou weer bij dat het een wedstrijdje is? Ik post/stem gewoon, omdat ik van muziek houd.

Allmusic
Inderdaad, ik probeer steeds weer nieuwe muziek te ontdekken en door internet wordt dat wel erg makkelijk gemaakt. Gewoon een uit de hand gelopen 'hobby'. En bovendien is dit de eerste keer dat ik iets over mijn aantal stemmen zeg (boeit me niet zoveel).

Spammers!

chrismusic
Ik heb nu mijn 500ste stem uitgebracht

ik mijn 700ste. En blij dat ik ben Ik vind statistieken gewoon leuk.

Dit is mijn 4000ste berichtje

herman schreef:
Hoe kom je d'r nou weer bij dat het een wedstrijdje is? Ik post/stem gewoon, omdat ik van muziek houd.

Was niet persoonlijk bedoeld, en ik post hier natuurlijk (heel hypocriet) zelf mijn mijlpaal ook.

Het is niet echt een wedstrijdje, maar soms krijg ik weleens het idee dat sommige mensen wel erg op hun aantal letten.

Dan zie ik bv. een kort en min of meer nutteloos bericht van iemand staan, en dan denk ik: "Wat bedoeld hij hiermee?". Kijk ik bij aantal berichten, en heeft hij bijna een mijlpaal bereikt, en worden er zomaar snel wat berichtjes geplaatst om dat te bereiken.

Net zoals ik bang ben dat mensen mee gaan doen aan KO's, waarbij ze één of meer kandidaten niet kennen, om hun berichtenaantal omhoog te krijgen. Ik weet zeker dat dit gebeurd, en daar erger ik me dan aan. Daarom zou ik het niet erg vinden als het aantal berichtjes niet meer zichtbaar zou zijn, dan werden er minder korte, inhoudsloze berichtjes neergezet, en met reacties minder naar reputaties gekeken.

luc011190 schreef:
Net zoals ik bang ben dat mensen mee gaan doen aan KO's, waarbij ze één of meer kandidaten niet kennen, om hun berichtenaantal omhoog te krijgen. Ik weet zeker dat dit gebeurd, en daar erger ik me dan aan. Daarom zou ik het niet erg vinden als het aantal berichtjes niet meer zichtbaar zou zijn, dan werden er minder korte, inhoudsloze berichtjes neergezet, en met reacties minder naar reputaties gekeken.

Who Cares.
Schijt aan hebben toch?

Bobiej
Dit is mijn 500ste bericht . Ook wel een noemenswaardige mijlpaal, al zeg ik het zelf.

We zijn ondertussen de 400.000 stemmengrens gepasseerd

Louis2703 schreef:
We zijn ondertussen de 400.000 stemmengrens gepasseerd

applausje voor jezelf

luc011190 schreef:
(quote)

applausje voor jezelf

hoezo voor jezelf? jij stemt toch ook mee. Dus ook een applausje voor jou

WeSSeL.. schreef:
(quote)

hoezo voor jezelf? jij stemt toch ook mee. Dus ook een applausje voor jou

Dat bedoel ik ook.
Jij voor jezelf, ik voor mezelf...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:20 uur

geplaatst: vandaag om 08:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.