MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Je moet ook wel rekening houden dat de basis van MuM opgebouwd is uit MM users (waarvan er een hoop niet meer komen). De promotie de MuM gekregen heeft, heeft MM waarschijnlijk nooit gehad.

neo
Precies als deze site gewoon zo klein en onbekend begonnen zou zijn kan het zeker wel een jaar of 2 duren. Begin tijd van moviemeter werden er soms maar enkele berichten in de zoveel dagen geschreven...

Stop maar met de discussie, er is een user bijgekomen

JonnieBrasco
Vandaag 20.000 albums!

ElMeroMero
Kan iemand nog even snel 9094 albums toevoegen ? Dan zijn we MovieMeter voorbij !

Gaat hard! Denk dat we over 3-4 maanden gelijk liggen.

neo
Ik had toch al een meedere malen op beiden sites gezegd dat moviemeter eraan gaat? Watjes bij moviem zeg

JonnieBrasco
40.000 berichten. (Dat terwijl er bijna 80.000 stemmen zijn, en bijna 21.000 albums op de site staan.)

en 1279 users, dat is bijna 0,1 % van de Nederlandse bevolking.

Goh, ik wist niet dat er slechts een kleine 1,3 miljoen mensen in Nederland woonden.

JonnieBrasco
Oh ja - herstel: 0,01% Ik vond het al zo veel.

Hm, ik dacht ook al, maar ik had geen zin om het na te rekenen

wie gaat de 100.000e stem plaatsen?

Ik ga een poging doen, nog maar 100 te gaan

JonnieBrasco schreef:

40.000 berichten. (Dat terwijl er bijna 80.000 stemmen zijn, en bijna 21.000 albums op de site staan.)

en 1279 users, dat is bijna 0,1 % van de Nederlandse bevolking.

En daarme vergeet je onze Belgische vrienden hier !

Ik weiger tot 0.01 % van de Nederlandse bevolking gerekend te worden, als je dat maar weet

100 000 is gehaald ik geloof dat hammerhead met een seconde voor was. Dammit ha ha

99 999 heeft ook wel iets en 100001 ook wel (een schare troost)

Ik zie dat wanneer iemand zijn stem veranderd deze weer bovenin komt te staan, dus de rest schuift dan door. Nu heb jij weer 100000, Eddie.

Maar ik was toch de eerste met de officiele 100000ste stem.

Betekent die 100 000 eigenlijk dat er 100 000 x gestemd is, dus inclusief verhogingen, verlagingen, verwijderingen etc, of dat er op dit moment 100 000 geldige stemmen in de database staan?

HammerHead schreef:

Ik zie dat wanneer iemand zijn stem veranderd deze weer bovenin komt te staan, dus de rest schuift dan door. Nu heb jij weer 100000, Eddie.

Maar ik was toch de eerste met de officiele 100000ste stem.

Gedeelde vreugd, maar dan klopt die lijst ook niet, een stem verhoging zou in principe niet als stem moeten gelden. Misschien een idee voor als de site ge-update wordt?

neo
Stemveranderingen hebben geen invloed op het aantal stemmen. Het gaat echt enkel om nieuwe stemmen.

Dus toch geen 100.000 voor mij, hammerhead! die eer komt volledig aan jou toe

neo schreef:

Stemveranderingen hebben geen invloed op het aantal stemmen. Het gaat echt enkel om nieuwe stemmen.

Ja ok , maar als je bij updates in het lijstje met stemmen kijkt wordt zo'n update wel "naar boven" gehaald.

klopt, maar het betreft echt unieke stemmen.

25000 albums!

Freud schreef:

Ik weiger tot 0.01 % van de Nederlandse bevolking gerekend te worden, als je dat maar weet

Ook tot de beste 0,01%?

We naderen de 2000 users...

Wie zal de gelukkige zijn?

User #1000 is trouwens nooit meer teruggekomen jammer genoeg, hij verdient die titel eigenlijk niet

De 2000 is bereikt. Zwelgje is user 2000.

Ruwe schatting: user 3000 meldt zich aan op 16 oktober.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:34 uur

geplaatst: vandaag om 19:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.