De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juni 2007, 23:27 uur
deric raven schreef:
Inderdaad; als ik al mijn afgekeurde toevoegingen er bij tel, dan heb ik er wel 250.
Serieus? Inderdaad; als ik al mijn afgekeurde toevoegingen er bij tel, dan heb ik er wel 250.
oeii!maar het toevoegen van 1 album kost zeker wel '10 minuten' (soms langer max. 30) tijd!
dat je er 1000 van toevoegd.....
0
geplaatst: 22 juni 2007, 23:36 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
oeii!
maar het toevoegen van 1 album kost zeker wel '10 minuten' (soms langer max. 30) tijd!
(quote)
Serieus?
oeii!maar het toevoegen van 1 album kost zeker wel '10 minuten' (soms langer max. 30) tijd!
Ach welnee , het is maar 2 minuten werk.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 23:38 uur
L_T_B schreef:
Sinds vandaag heb ik meer dan 1000 stemmen. Door dit heuglijke feit heb ik mij geschaard onder een select groepje MuMe'ers (aslan, DutchViking, Marcel Jongeneel, El Ninjo, neo, aERodynamIC, JonnieBrasco, titan, musicfriek, obsessed en Koenr) met meer dan 1000 stemmen, berichten én toevoegingen.
Op naar de 2000.
Sinds vandaag heb ik meer dan 1000 stemmen. Door dit heuglijke feit heb ik mij geschaard onder een select groepje MuMe'ers (aslan, DutchViking, Marcel Jongeneel, El Ninjo, neo, aERodynamIC, JonnieBrasco, titan, musicfriek, obsessed en Koenr) met meer dan 1000 stemmen, berichten én toevoegingen.
Op naar de 2000.

Zijn dat de enige users die op alle 3 de vlakken zo hoog scoren?

Valt me nog tegen dan, had er meer verwacht

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juni 2007, 23:49 uur
Shangri-la schreef:
Ach welnee , het is maar 2 minuten werk.
Ik bedoel dat je het album eerst helemaal moet zoeken en dan toevoegen. Ontvang je over een dag een bericht waarop staat:Ach welnee , het is maar 2 minuten werk.
je albumhoes is (incorrect) niet correct pas het even aan, wil je... met die tijd erbij

zeker wel 10 minuten werk!

0
geplaatst: 23 juni 2007, 00:07 uur
Dat klopt wel wat je daar zegt Karizma; zo heb ik ook wel eens een album 3x gecorrigeerd, en dan werd hij nog af gekeurd (al snap ik vaak de argumenten wel), dan kom je wel aan een half uurtje.
0
geplaatst: 23 juni 2007, 01:07 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
je albumhoes is (incorrect) niet correct pas het even aan, wil je... met die tijd erbij
(quote)
Ik bedoel dat je het album eerst helemaal moet zoeken en dan toevoegen. Ontvang je over een dag een bericht waarop staat:je albumhoes is (incorrect) niet correct pas het even aan, wil je... met die tijd erbij

Idd, bij mij is er altijd wel iets mis zodat ik 3 keer moet proberen, en tegen dan heeft iemand anders het toegevoegt.

0
geplaatst: 23 juni 2007, 03:42 uur
Na een tijdje krijg je er wel wat routine in. Ik doe er nu zo'n 3 a 4 minuten over. Het wordt pas vervelend als je zelf de tracklist in moet gaan zitten tikken.
0
geplaatst: 23 juni 2007, 10:44 uur
Zelfs dan hoeft het niet langer dan 5 minuten te duren. Ctrl c en v zijn je grootste vriend.
0
geplaatst: 23 juni 2007, 11:06 uur
BoordAppel schreef:
Zelfs dan hoeft het niet langer dan 5 minuten te duren. Ctrl c en v zijn je grootste vriend.
Uhmmm , dat kan nog weleens tegenvallen

0
geplaatst: 23 juni 2007, 11:49 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 23 juni 2007, 11:49 uur
bonothecat schreef:
Gelukkig nemen andere mensen wel de moeite!
(quote)
Gelukkig nemen andere mensen wel de moeite!
Ah ik neem ook zeker de moeite. Als je nagaat dat ik een album heb toegevoegd dat meer dan 20x is geweigerd moet je nagaan hoeveel moeite ik heb genomen!

0
geplaatst: 23 juni 2007, 11:50 uur
Social_Mask schreef:
Ah ik neem ook zeker de moeite. Als je nagaat dat ik een album heb toegevoegd dat meer dan 20x is geweigerd moet je nagaan hoeveel moeite ik heb genomen!
(quote)

Laat me raden; iets met een Oor Drum?
0
geplaatst: 25 juni 2007, 19:42 uur
Twee:
*Meer dan honderd stemmen(De honderst was het nieuwe gossip album)
*Meer dan 200 berichten
En dat in maar een 1,5 pas actief zijn
*Meer dan honderd stemmen(De honderst was het nieuwe gossip album)
*Meer dan 200 berichten
En dat in maar een 1,5 pas actief zijn

0
geplaatst: 26 juni 2007, 10:53 uur
Het was al een tijdje mijn doel om in de top100 toevoegers te komen, nu sta ik er eindelijk in ghaha
0
Social_Mask
geplaatst: 28 juni 2007, 23:15 uur
Al 3000 berichten. Niet slecht voor iemand die geen eens een halfjaar lid is hé.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 29 juni 2007, 18:00 uur
Social_Mask schreef:
Al 3000 berichten. Niet slecht voor iemand die geen eens een halfjaar lid is hé.
spammert?Al 3000 berichten. Niet slecht voor iemand die geen eens een halfjaar lid is hé.
0
geplaatst: 29 juni 2007, 19:09 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik bedoel dat je het album eerst helemaal moet zoeken en dan toevoegen. Ontvang je over een dag een bericht waarop staat:je albumhoes is (incorrect) niet correct pas het even aan, wil je... met die tijd erbij

Doe er eigenlijk bijna nooit meer dan 5 minuten over. 2 lijkt me een betere schatting.
Na een paar albums wordt het inderdaad routine werk, en het aantal afkeuringen na de eerste 30/40 toevoegingen zullen er zo'n 1 op 100 zijn. Vaak nog door slordigheid ook.
Als je het nou gewoon in een keer goed doet.

0
geplaatst: 29 juni 2007, 22:51 uur
Gaat nu steeds beter het toevoegen.
Mijlpaal voor mij; ik zit in de top 100 met Berichten, Stemmen en Toevoegen.
Mijlpaal voor mij; ik zit in de top 100 met Berichten, Stemmen en Toevoegen.
0
Social_Mask
geplaatst: 30 juni 2007, 18:28 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
spammert?Ik spam tot ik erbij neer val.
* denotes required fields.