MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
JonnieBrasco
Tijdens de overgang naar de nieuwe site telde MusicMeter 2593 gebruikers / 31299 albums / 86925 berichten / 129828 stemmen.

Het laatst toegevoegde album was Acidman - Loop (2003) en dit is nummer 31311. Een verschil van 12 dus. Betekent dit dat er nog 12 op te vullen plekken zijn?

Misschien waren dat dubbele albums die zijn verwijderd?

Zou kunnen, een paar weken terug was het me ook al opgevallen. Toen was het verschil 7 albums, meen ik.

Ik zal (als ik het toevoegen ga bouwen) eens uitzoeken welke nummertjes nu "leeg" zijn, zodat deze opgevuld kunnen worden en de boel weer gelijk loopt

een mijlpaal: ik ben hier al die jongens aan het uitkletsen...ik sta al op nummer 8. Ik moet meer mijn mond gaan houden

Jordy schreef:
Ik zal (als ik het toevoegen ga bouwen) eens uitzoeken welke nummertjes nu "leeg" zijn, zodat deze opgevuld kunnen worden en de boel weer gelijk loopt

Ik heb een stuk of 12 uit de 'foutlijst' van deugdelijke plaatjes voorzien etc. Misschien dat ze zijn toegevoegd én in de foutlijst (waar ik nu trouwens niet meer bij kan) zijn blijven staan? Ik roep maar wat...

Neuh, ik denk dat er met de oude brakke site gewoon een paar keer iets fout is gegaan, is niet veel werk om even uit te zoeken welke nummertjes we weer moeten vullen.

We beginnen overigens straks (als toevoegen weer gebouwd is) met een "schone" foutlijst.

neo
Bloompje schreef:
een mijlpaal: ik ben hier al die jongens aan het uitkletsen...ik sta al op nummer 8. Ik moet meer mijn mond gaan houden

Ah het bewijs dat meiden er ook hun portie van kennen

neo schreef:
(quote)

Ah het bewijs dat meiden er ook hun portie van kennen

Jazeker! Wij kennen er ook pap van!

90.000 berichten

Mijn 100e bericht op MusicMeter!

En daar is-ie dan! Tonio is onze 3000e gebruiker!

herman op 23 juni schreef:
Ruwe schatting: user 3000 meldt zich aan op 16 oktober.

We lopen voor op herman's schema

Hij zat wel heel dicht in de buurt.

Ja, en hij gaf zelf al aan dat het een ruwe schatting is

Komt ook omdat er sinds een week bij MovieMeter-inschrijvingen een "schrijf je met één druk op de knop ook in op MusicMeter"-privébericht wordt gestuurd. Inschrijvingen gingen daardoor van ongeveer 15 naar ongeveer 30 per dag.

Anders hadden we inderdaad pas over een dag of 10 de 3000 gehaald

aslan (crew)
waagt iemand zich aan nieuwe voorspellingen?
aantal gebruikers op oudejaarsavond 31-12-2005 ???

Als ik kijk over de afgelopen 22 uur zijn er 44 users bij gekomen. Dat is 2 per uur is 48 per dag. Een simpele rekensom brengt mij dan uit op een useraantal van 3043 + 48×85 = 7123

Het zal wel met die een-klik-inschrijflinks op MoM te maken hebben, maar toch: niet schlecht!

ik gok dat bij de jaarsovergang deze site iets meer dan 4000 gebruikers telt.

ik ga voor 6144

6359

Ik zal ook eens een rekensom maken.

De afgelopen vier dagen (vandaag niet meegerekend) hebben zich 129 mensen aangemeld. Dat is dus 129/4 = 32.25 per dag, met nog 86 dagen te gaan (nu vandaag wel meegeteld) is dat dan 32.25 * 86 = 2774

Voor vandaag waren er 3016 mensen aangemeld dus:

3016 + 2774 = 5790 users op oudjaarsavond

houd er wel rekening mee dat in de koude wintermaanden, er meer mensen achter hun PC gaan zitten dan in de zomer

Tis ook nog maar even tot het 100.000ste bericht

Ja maar je moet er ook rekening mee houden dat het over een paar weken weer wat minder is omdat iedereen van Moviemeter zo'n link heeft gekregen, ook alle mensen die al waren ingeschreven dus dat heeft voor een stormvloed gezorgd die wel weer wat zal minderen..

MusicMeter zit overigens de laatste dagen op 4.500 bezoeken per dag, tegenover 30.000 voor MovieMeter. De verhouding was lange tijd ongeveer 2.500 om 25.000

Dus de inhaalslag is ingezet Relatief dan.

Maak op de beide sites gewoon een banner van: Bezoek ook...

Die was er al eens. Maar op zich gaat het wel goed zo.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.