De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2008, 18:54 uur
Ik vind stemmen ook niet leuk hoor maar ik doe het omdat ik die albums ken. 

0
WernerGSF
geplaatst: 26 mei 2008, 22:39 uur
JohnWilliams schreef:
Maar waarom stem je dan niet? Je moet er toch wel een paar kennen (albums)...?
(quote)
Maar waarom stem je dan niet? Je moet er toch wel een paar kennen (albums)...?
Ik ken vrij veel albums, kijk maar eens in mijn albumlijst, wat ik ongeveer in één jaar gekocht heb
0
geplaatst: 28 mei 2008, 20:27 uur
Hoeveel uitermate boeiende berichten als deze uitgedost met heel veel dansende poppetjes post jij eigenlijk op een dag in dit topic 

Het mag inderdaad wel wat minder. Het begrip mijlpaal is wel een beetje aan inflatie onderhevig: niet elke zoveelste post bij album a, forum b of topic c hoeft zo uitgebreid genoemd en gevierd te worden. Anders kunnen we dit topic net zo goed dichtgooien.
Flinke bezemactie gedaan dus.
0
WernerGSF
geplaatst: 28 mei 2008, 20:42 uur
MusicMeter schreef:
The Age of the Understatement van The Last Shadow Puppets is momenteel de meest gedraaide plaat onder de MusicMeter-gebruikers.
The Age of the Understatement van The Last Shadow Puppets is momenteel de meest gedraaide plaat onder de MusicMeter-gebruikers.
Dat is al de derde plaat van Alex Turner die dat bereikt, is dat wel eens eerder voorgekomen, dat de eerste drie albums van een artiest de koppositie in de Rotatielijst inbeslag neemt?
0
geplaatst: 28 mei 2008, 22:10 uur
Neen, na mij in de geschiedenis van Musicmeter verdiept te hebben en enkel dieper research gedaan te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat dit nog niet eerder voorgekomen is. Het oude record stond op naam van diezelfde Alex Turner, met welgeteld 2 albums. Hij heeft zijn eigen record dus verbeterd.
0
geplaatst: 2 juni 2008, 13:53 uur
Ik heb zojuist via een zeer toepasselijke csl van het album A Thousand Leaves van Sonic Youth (Cygnus stond mij bij) als 161ste MuMe-user de magische grens van 1.000 stemmen bereikt. Ik wil graag mijn ouders en zeker 100 users hier bedanken. Zonder hen had ik het niet gered.
0
edris.
geplaatst: 2 juni 2008, 21:02 uur
Ik zit hier al 4 jaar gebruiker (voorheen user) te wezen.
0
geplaatst: 2 juni 2008, 22:29 uur
thelion schreef:
Hoe was je hier voor 7 januari 2008 dan bekend.........
(quote)
Hoe was je hier voor 7 januari 2008 dan bekend.........
Het geeft wel te denken. Zou deze deelnemer aan de MusicMeter uit Engeland komen en daarom eerst een user zijn en naar een cursus Nederlands een gebruiker zijn geworden

0
edris.
geplaatst: 2 juni 2008, 23:02 uur
Vroeger was ik Edris
Nee, vroeger werd op de -Meter.nl-sites de term user gehanteerd, toen dit veranderd werd in gebuiker bleken veel mensen het te associeren met drugsgebruikers. Een WTFFFF-gevoel maakte zich meester van mij.
Gerards Dream schreef:
Het geeft wel te denken. Zou deze deelnemer aan de MusicMeter uit Engeland komen en daarom eerst een user zijn en naar een cursus Nederlands een gebruiker zijn geworden

Nee, vroeger werd op de -Meter.nl-sites de term user gehanteerd, toen dit veranderd werd in gebuiker bleken veel mensen het te associeren met drugsgebruikers. Een WTFFFF-gevoel maakte zich meester van mij.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 19:36 uur
Haha, ik zie net dat ik bijna op 6666 berichten zit
, dus plaats ik het maar vast
.
, dus plaats ik het maar vast
.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 19:46 uur
En heb nu over de 100 (102 namelijk) albums gecheckt die uit 2008 kwamen (en op deze site staan). Daar schrok ik zelf ook toch van, zeker omdat 99% hiphopplaten waren of met toch wel erg veel hiphop invloeden
.
MJ gefeliciteerd met dat mooie aantal berichten, moet je maar niet van die duivelse muziek luisteren.
.MJ gefeliciteerd met dat mooie aantal berichten, moet je maar niet van die duivelse muziek luisteren.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 22:05 uur
Zager & Evans zullen trots op je zijn.

Ik ben inmiddels de 25,000 gepasseerd, zie ik. En thelion staat na een klein half jaartje actief posten ook alweer in de Top 25 van meest geplaatste berichten. En als ie zo doorblijft posten nog dit kalenderjaar in de top 10 wellicht.

0
geplaatst: 7 juni 2008, 14:31 uur
Rhythm & Poetry schreef:
En heb nu over de 100 (102 namelijk) albums gecheckt die uit 2008 kwamen (en op deze site staan). Daar schrok ik zelf ook toch van, zeker omdat 99% hiphopplaten waren of met toch wel erg veel hiphop invloeden
.
Meer dan 100? Da's echt sick, ik wou dat ik weer zoveel tijd had om muziek te luisteren En heb nu over de 100 (102 namelijk) albums gecheckt die uit 2008 kwamen (en op deze site staan). Daar schrok ik zelf ook toch van, zeker omdat 99% hiphopplaten waren of met toch wel erg veel hiphop invloeden
.
.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 21:51 uur
Zojuist verdubbelde het aantal online gebruikers met gemak binnen 10 minuten. Van 32 naar 74.
Nu weer 32 trouwens. Snap er niks van
Nu weer 32 trouwens. Snap er niks van

0
geplaatst: 10 juni 2008, 22:21 uur
Het grote aftellen is dus begonnen. Dus als er straks een knal is te horen, dan zou het best eens kunnen dat DonDijk de aanstichter er van is geweest. Daarom bij deze bedankt voor de waarschuwing, en zet hem op!!!!
* denotes required fields.