MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
moet je eigenlijk ook je volgende post hier plaatsen.

Father McKenzie
Eén moeilijke kaap heb ik al genomen; het plaatsen van albumhoezen in "wat draai je nu" topic.
Nu nog leren andere foto's plaatsen mbv "imageshack" wat me nog langs geen kanten lukt. Punt 4 van iemand's - overigens prima - uitleg :
"maak een kopie van de tekst in het eerste hokje : Hotlink for forums" dat kan ik niet vinden, geen idee waar dat "Hotlink for forums" zich bevindt, misschien biedt een nieuwe bril, met sterkere glazen een oplossing....

Enfin, over iets wat "internetkids" als een fluitje van een cent beschouwen - en dat het achteraf ook wel blijkt - het plaatsen van die verdomde hoezen - deed ik ontzettend lang, dus voorlopig geen foto's van FatherMcKenzie en zijn truck op het fototopic, het lukt voorlopig niet, maar we geven niet op.....

Ik wil hier wel bijzeggen dat voor wie met internet opgroeit dit allemaal belachelijk klinkt, maar ik heb behalve een korte kennismakingscursus destijds wel alles zelf geleerd, al doende. Dus zo belachelijk is dit niet dat die fotozooi me niet onmiddellijk lukt.

Dit is m'n 2000ste bericht! (en ik heb eindelijk een avatar!)

Father McKenzie schreef:
Nu nog leren andere foto's plaatsen mbv "imageshack" wat me nog langs geen kanten lukt.

Wil wel keer langs komen om het uit te leggen hoor

En feli, Ceasar

musicfriek schreef:
(quote)

Wil wel keer langs komen om het uit te leggen hoor

En feli, Ceasar

Dank, dank.

Sheplays schreef:
Hou nou eens op FMcK! Onze generatie heeft zowat alles op dit gebied zelf moeten leren, ik in ieder geval wel.

Je bedoelt dat ik de enige ben die een 30-delige cursus gevolgd heeft om het internet te kunnen hanteren?

Father McKenzie schreef:
"internetkids"

De 'iemand' was ik en ik weet echt niet meer hoe ik het duidelijker moet uitleggen (ik zie dat Sheplays het op dezelfde wijze doet).
Maar ook ik ben geen internetkid en moet het allemaal zelf uitzoeken: veel ontgaat mij ook maar dit is letterlijk de dingen opvolgen zonder ook maar iets 'raars' te hoeven ondernemen.
Als het nu nog niet lukt weet ik het ook niet meer hoor

Maar als het je wel lukt is dat misschien wel de grootste mijlpaal op deze site

Sheplays schreef:
Ach, mijn uitleg is niet goed genoeg?

Dat maak jij er van..

Iemand iets live uitleggen is toch anders dan het laten lezen. Maar wie weet snapt hij het zo ook wel

Sheplays
Het is al weg. Jouw live uitleg lijkt me veel leuker voor hem

GrafGantz schreef:
Je bedoelt dat ik de enige ben die een 30-delige cursus gevolgd heeft om het internet te kunnen hanteren?

Nee, dat is flauwekul . Ik werk al zo'n 25 jaar met computers en zeker in de begintijd met maatwerk MSDos waren er geen cursussen en moest je het al doende leren. Later heb ik wel nieuwe versies uitgetest en handleidingen voor collega-dummies gemaakt. Wat ik daarbij vooral heb geleerd is dat je voor de 'dummy' alle stapjes beschrijft. Voor een jongere zijn bepaalde handelingen gewoon te vanzelfsprekend en slaan ze ze over in de uitleg.

Dit is het 3000 ste bericht van de 76 jarige Flip Ventiel uit Doodstil.

Staat er op de faq geen ganse uitleg over hoe je afbeeldingen moet zoeken? Met wat printscreens moet dat anders best uit te leggen zijn.

handsome_devil
Dit is mijn 7500e bericht incl. al mijn verwijderde berichten

Hoor ik daar een bezem schuifelen?

ricardo schreef:
Dit is het 3000 ste bericht van de 76 jarige Flip Ventiel uit Doodstil.

handsome_devil schreef:

Wat een historische dag! Nog een mijlpaal voor in de tijdlijn op de wiki.

Het waren twee dagen

EDIT: Achteraf gezien zou je dat best wel eens door kunnen hebben gehad, maar goed.

handsome_devil schreef:

je hebt die allemaal geteld ofwa ?

Indana heeft het eerste album uit de Amerikaanse Maagdeneilanden toegevoegd.

En het is nog leuke muziek ook!

herman schreef:
Indana heeft het eerste album uit de Amerikaanse Maagdeneilanden toegevoegd.

lijkt me wel geen maagd op de hoes.

Ik wilde bij 750 stemmen, hier een berichtje neerzetten (maar vergeten). Bij de 800, maar weer vergeten, bij de 900 maar weer vergeten, nu wil ik hem bij de 1000

Toen wilde ik een bericht hierplaatsen dat ik langer als een jaar lid ben. Maar wederom vergeten.

Ik wilde bij de1000 berichtjes dit melden, in dit topic, maar weer vergeten en langs heen gegaan. TOen bij de 1010, toen bij de 1025.

Oja 977 stemmen en 1034 berichtjes

freitzen schreef:
Het waren twee dagen

EDIT: Achteraf gezien zou je dat best wel eens door kunnen hebben gehad, maar goed.

Nee heus niet. Maar je hebt gelijk.

Eén jaar lid!!! 2505 stemmen, 2116 berichten en 203 toevoegingen. En ik ga vrolijk verder...!

ik weet niet waar te plaatsen: maar je moet eens Motörhead intypen op google. 2de pagina, 2de rij, 3de afbeelding: is een printscreen van MuMe

Achja, als iedereen een berichtje plaat met 100ste bericht, 1000ste bericht etc.

Dan post ik maar een berichtje met, 1e bericht!

Bij deze: 2500 berichten. Daar drink ik een op.

1500 toevoegingen, waarvan 1499 IJslands. Wat mij betreft zit IJsland er nu wel in.

(en dit is ook nog mijn 50ste bericht)

Je elfde-eeuwse voorvader kan trots op je zijn

Njal schreef:
1500 toevoegingen, waarvan 1499 IJslands. Wat mij betreft zit IJsland er nu wel in.

Dat zijn bijna evenveel albums dan inwoners.

100 stemmen, wie het kleine niet eert...

1414 stemmen dat wil ik jullie, ajacied dat ik ben, even melden.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.