MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
misorabi schreef:
(quote)

ik vraag me altijd af hoe mensen meer kunnen toevoegen dan te stemmen. hoe ken jij die albums dan die jij toevoegt?

Stel je kent 1 album van een groep, maar die groep heeft 10 albums, en je voegt die allemaal toe...

misorabi schreef:
ik vraag me altijd af hoe mensen meer kunnen toevoegen dan te stemmen. hoe ken jij die albums dan die jij toevoegt?

Het is geen must om een album te kennen als je die toevoegt. Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik ze allemaal ken

40 recensies/meningen.

musicfriek schreef:
(quote)

Het is geen must om een album te kennen als je die toevoegt. Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik ze allemaal ken

Als ik zou luisteren naar wat ik toevoegte dan zou ik naar Demi Lovato luisteren.

Soms voeg ik gewoon een album toe aan de site omdat ik dan een 'steentje bijdraag'.

Ik denk dat iedereen het wel gezien heeft. Maar we zijn bijna bij de 2 miljoen berichten.

Nog even en we hebben hier 2.000.000 berichten. Is het dan tijd voor een leespauze?

Vandaag halen we zeker nog de 2.000.000, ben ik van overtuigd!

Gedenkwaardige dag idd. Nu MovieMeter nog voorbij

Daar zijn we wel nog een eindje mee bezig, vooral omdat die site ook niet stil staat hé.

RedLightCityBoy
misorabi schreef:
(quote)

Zie inderdaad de andere antwoorden: als je 1 groep kent kun je gelijk de hele discographie toevoegen. Ongeveer 60% van wat ik toevoeg ken ik ook (maar op lang niet alles stem ik). PS: Niet denken dat alles waarop ik stem het enige is wat ik ken. Ik had in november vorig jaar al mijn stemmen verwijderd en toen ben ik opnieuw begonnen. Ik stem ook alleen pas wanneer ik een album meer dan 5 keer ofzo heb beluisterd. Dan heb ik meer het gevoel dat ik het album echt ken zegmaar.

Devoo schreef:
Vandaag halen we zeker nog de 2.000.000, ben ik van overtuigd!

Vannacht moesten we er nog 1000, nu nog maar 375. Dus het gaat wel lukken, denk ik.

Kan er nog een duidelijk gemaakt worden wie de gelukkige user is, die het 2.000.0000ste berichtje neer zet.

Misschien een kleine vermelding in dit topic als 'prijs'

Volgens mij moeilijk te achterhalen, of niet?

RedLightCityBoy schreef:

Zie inderdaad de andere antwoorden: als je 1 groep kent kun je gelijk de hele discographie toevoegen. Ongeveer 60% van wat ik toevoeg ken ik ook (maar op lang niet alles stem ik). PS: Niet denken dat alles waarop ik stem het enige is wat ik ken. Ik had in november vorig jaar al mijn stemmen verwijderd en toen ben ik opnieuw begonnen. Ik stem ook alleen pas wanneer ik een album meer dan 5 keer ofzo heb beluisterd. Dan heb ik meer het gevoel dat ik het album echt ken zegmaar.

Ik vind een album luisteren een minder grote moeite dan een toe te voegen, dus zou eerder daar mn moeite in stoppen. en sowieso wanneer ik een album zou toevoegen zou ik hem eerst eens luisteren. maar snap jullie ook wel in dat geval van die discografie.

Een album toevoegen is voor mij 2, 3 minuten werk...

Alles voor de database.

Geen idee trouwens of je kunt zien wie het 2.000.000ste bericht plaatst.

Nog een 50tal berichtjes te gaan!

Je kunt wel zelf bijhouden of je het 2.000.000ste bericht hebt geplaatst. Als je er echt op uit bent en het goed bijhoudt dan kun je zelf het 2.000.000ste bericht plaatsen.

Maar je bent het nooit helemaal zeker of je nu zelf het 2.000.000ste bericht hebt gezet of iemand anders. Verder is het ook niet zo belangrijk.

Duurt trouwens niet zo lang meer voordat we moviemeter voorbijgaan.

stuart
Klopt; als jij op 1.999.999 een bericht plaatst en je ziet het aantal min of meer gelijk verspringen naar 2.000.000 weet je nog niet of jijzelf degene was die dat deed..... (soms verspringt het aantal ook wel met 3 bijv. op het moment dat jij kijkt; het zijn fracties van seconden soms)

Elmilo schreef:
Duurt trouwens niet zo lang meer voordat we moviemeter voorbijgaan.

Vergeet niet dat Moviemeter ook niet stil blijft staan hé, daar blijft het ook oplopen. Volgens mij zal inhalen er niet zo snel inzitten.

Moviemeter loopt juist uit op Musicmeter. Het verschil was tot aan 2007 lange tijd zo rond de 150k, maar nu is het opgelopen naar 240k.

En, wie was het nu?

Gefeliciteerd MuMe met deze mooie link, je wordt oud...

(afbeelding)

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij heb ik het 2.000.000ste bericht. Ik postte, wanneer er 1.999.999 berichten waren, en na mijn post waren er 2.000.000.

Nuja, verder niet boeiend, maar wel grappig!

Shit ik wou heel graag het 2 miljoenste bericht posten!
Maar ik ben dus te laat

Nou, op naar de 3.000.000 dan!

Inderdaad op naar de 3.000.000, maar eerst genieten maar van deze mijlpaal lijkt mij.

De 200.000 albums komt ook aardig in zicht. Wellicht voor het einde van het jaar nog?

Dat denk ik toch niet. Dan mogen we wel opschieten

Dat zijn 243 albums per dag.

Komen we daar niet aan?

Nou, ik zie dat niet dagelijks op site verschijnen hoor, zoveel albums.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:22 uur

geplaatst: vandaag om 12:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.