De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2009, 11:40 uur
misorabi schreef:
ik vraag me altijd af hoe mensen meer kunnen toevoegen dan te stemmen. hoe ken jij die albums dan die jij toevoegt?
(quote)
ik vraag me altijd af hoe mensen meer kunnen toevoegen dan te stemmen. hoe ken jij die albums dan die jij toevoegt?
Stel je kent 1 album van een groep, maar die groep heeft 10 albums, en je voegt die allemaal toe...
0
geplaatst: 12 september 2009, 11:44 uur
misorabi schreef:
Het is geen must om een album te kennen als je die toevoegt. Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik ze allemaal ken

0
geplaatst: 12 september 2009, 13:46 uur
musicfriek schreef:
Het is geen must om een album te kennen als je die toevoegt. Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik ze allemaal ken
(quote)
Als ik zou luisteren naar wat ik toevoegte dan zou ik naar Demi Lovato luisteren.
Soms voeg ik gewoon een album toe aan de site omdat ik dan een 'steentje bijdraag'.
Ik denk dat iedereen het wel gezien heeft. Maar we zijn bijna bij de 2 miljoen berichten.
0
geplaatst: 13 september 2009, 01:32 uur
Nog even en we hebben hier 2.000.000 berichten. Is het dan tijd voor een leespauze?
0
geplaatst: 13 september 2009, 11:14 uur
Vandaag halen we zeker nog de 2.000.000, ben ik van overtuigd! 

0
geplaatst: 13 september 2009, 11:25 uur
Daar zijn we wel nog een eindje mee bezig, vooral omdat die site ook niet stil staat hé. 

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 september 2009, 13:09 uur
misorabi schreef:
(quote)
Zie inderdaad de andere antwoorden: als je 1 groep kent kun je gelijk de hele discographie toevoegen. Ongeveer 60% van wat ik toevoeg ken ik ook (maar op lang niet alles stem ik). PS: Niet denken dat alles waarop ik stem het enige is wat ik ken.
Ik had in november vorig jaar al mijn stemmen verwijderd en toen ben ik opnieuw begonnen. Ik stem ook alleen pas wanneer ik een album meer dan 5 keer ofzo heb beluisterd. Dan heb ik meer het gevoel dat ik het album echt ken zegmaar. 
0
geplaatst: 13 september 2009, 16:16 uur
Vannacht moesten we er nog 1000, nu nog maar 375. Dus het gaat wel lukken, denk ik.

0
geplaatst: 13 september 2009, 17:00 uur
Kan er nog een duidelijk gemaakt worden wie de gelukkige user is, die het 2.000.0000ste berichtje neer zet.
Misschien een kleine vermelding in dit topic als 'prijs'
Misschien een kleine vermelding in dit topic als 'prijs'
0
geplaatst: 13 september 2009, 17:37 uur
RedLightCityBoy schreef:
Zie inderdaad de andere antwoorden: als je 1 groep kent kun je gelijk de hele discographie toevoegen. Ongeveer 60% van wat ik toevoeg ken ik ook (maar op lang niet alles stem ik). PS: Niet denken dat alles waarop ik stem het enige is wat ik ken.
Ik had in november vorig jaar al mijn stemmen verwijderd en toen ben ik opnieuw begonnen. Ik stem ook alleen pas wanneer ik een album meer dan 5 keer ofzo heb beluisterd. Dan heb ik meer het gevoel dat ik het album echt ken zegmaar.
Ik vind een album luisteren een minder grote moeite dan een toe te voegen, dus zou eerder daar mn moeite in stoppen. en sowieso wanneer ik een album zou toevoegen zou ik hem eerst eens luisteren. maar snap jullie ook wel in dat geval van die discografie.
0
geplaatst: 13 september 2009, 17:44 uur
Een album toevoegen is voor mij 2, 3 minuten werk...
Alles voor de database.
Geen idee trouwens of je kunt zien wie het 2.000.000ste bericht plaatst.
Alles voor de database.

Geen idee trouwens of je kunt zien wie het 2.000.000ste bericht plaatst.
0
geplaatst: 13 september 2009, 18:48 uur
Je kunt wel zelf bijhouden of je het 2.000.000ste bericht hebt geplaatst. Als je er echt op uit bent en het goed bijhoudt dan kun je zelf het 2.000.000ste bericht plaatsen.
0
geplaatst: 13 september 2009, 18:50 uur
Maar je bent het nooit helemaal zeker of je nu zelf het 2.000.000ste bericht hebt gezet of iemand anders. Verder is het ook niet zo belangrijk.
0
geplaatst: 13 september 2009, 18:53 uur
Duurt trouwens niet zo lang meer voordat we moviemeter voorbijgaan.
0
stuart
geplaatst: 13 september 2009, 18:54 uur
Klopt; als jij op 1.999.999 een bericht plaatst en je ziet het aantal min of meer gelijk verspringen naar 2.000.000 weet je nog niet of jijzelf degene was die dat deed.....
(soms verspringt het aantal ook wel met 3 bijv. op het moment dat jij kijkt; het zijn fracties van seconden soms)
(soms verspringt het aantal ook wel met 3 bijv. op het moment dat jij kijkt; het zijn fracties van seconden soms)
0
geplaatst: 13 september 2009, 18:57 uur
Elmilo schreef:
Vergeet niet dat Moviemeter ook niet stil blijft staan hé, daar blijft het ook oplopen. Volgens mij zal inhalen er niet zo snel inzitten.
0
geplaatst: 13 september 2009, 19:09 uur
Moviemeter loopt juist uit op Musicmeter. Het verschil was tot aan 2007 lange tijd zo rond de 150k, maar nu is het opgelopen naar 240k.
0
geplaatst: 13 september 2009, 19:23 uur
En, wie was het nu? 
Gefeliciteerd MuMe met deze mooie link, je wordt oud...

Gefeliciteerd MuMe met deze mooie link, je wordt oud...
0
geplaatst: 13 september 2009, 19:24 uur

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij heb ik het 2.000.000ste bericht. Ik postte, wanneer er 1.999.999 berichten waren, en na mijn post waren er 2.000.000.
Nuja, verder niet boeiend, maar wel grappig!

0
geplaatst: 13 september 2009, 19:28 uur
Shit ik wou heel graag het 2 miljoenste bericht posten!
Maar ik ben dus te laat
Maar ik ben dus te laat

0
geplaatst: 13 september 2009, 20:31 uur
Inderdaad op naar de 3.000.000, maar eerst genieten maar van deze mijlpaal lijkt mij.

0
geplaatst: 13 september 2009, 20:47 uur
De 200.000 albums komt ook aardig in zicht. Wellicht voor het einde van het jaar nog?
0
geplaatst: 13 september 2009, 20:50 uur
Dat denk ik toch niet. Dan mogen we wel opschieten 
Dat zijn 243 albums per dag.

Dat zijn 243 albums per dag.
0
geplaatst: 13 september 2009, 20:57 uur
Nou, ik zie dat niet dagelijks op site verschijnen hoor, zoveel albums.
* denotes required fields.