MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
kemm schreef:
500 stemmen! En ik ben ook best trots op mijn hoge gemiddelde, ook al lijkt dat op deze site erg oncool te zijn.

Tot een van de dagen als ik aan 1500 berichten zit...

Valt toch wel mee, jouw gemiddelde?
Is niks oncool mee, om naar muziek te luisteren die je over het algemeen gewoon goed vindt!

En daar zijn die 1500 berichten!

Ik merk dat mijn gemiddelde zelden lager is als bij iemand anders. Maar jij, stephan, 1708 stemmen met een gemiddelde van 4,02! Mijn nieuwe idool!

Bijna vergeten: vier jaar lid .

Wow, dat kwam zeker omdat je wist dat ik één jaar later mijn eerste account ging nemen?

Thelion staat nu 2e in de ranglijst met het aantal geplaatste berichten Hij is mij voorbij en nu hard op weg naar musicfriek

Rhythm & Poetry schreef:
Wow, dat kwam zeker omdat je wist dat ik één jaar later mijn eerste account ging nemen?

Wat was jouw eerste account? Was dat Akonner?

Harco
Ja.

Daar praat R&P niet graag over.

Wel hoor. Dat waren nog eens tijden.

Dat was idd wel dé tijd van MuMe (medio 2007) voor mij persoonlijk, tegenwoordig is het maar zozo.

Harco
Dé tijd (en ik ben nog maar 19... ) voor mij was toen ik net lid was (en daarvoor, toen ik nog alleen toekeek). Die discussies tussen Jordy en BoordAppel. En Kos en T.O. die nog actief meededen!

Nummer 2 in de berichten Top 250

Harco schreef:
Dé tijd (en ik ben nog maar 19... ) voor mij was toen ik net lid was (en daarvoor, toen ik nog alleen toekeek). Die discussies tussen Jordy en BoordAppel. En Kos en T.O. die nog actief meededen!

De leukste tijd vond ik wel de rappers KO deel 2, er moet er snel weer een nieuwe komen

Werd hier vroeger gediscussieerd ofwat? Nu lijkt het gewoon en nog een . Hier een , daar een , overal een . Hoorndol word ik er van. Bij veel hiphop-topics neem ik zelfs de moeite niet meer om het te openen. Jammer... Alsjeblieft, MuMe-Hiphop-community: herpak je!

Proficiat, thelion! Koning van de jungle, bijna koning van MusicMeter.

@kemm:

Gefelicifloeperd thelion!

kemm schreef:

Proficiat, thelion! Koning van de jungle, bijna koning van MusicMeter.

Dat gaat nog wel even duren voordat ik freak heb ingehaald

De smileys op zich zijn geen probleem, de denigrerende context waarin ze vaak geplaatst worden daarentegen... Dat stoort me vooral. Het is natuurlijk een kleine minderheid, maar als je je geviseerd voelt is dat mss iets om over na te denken.

kemm schreef:
Alsjeblieft, MuMe-Hiphop-community: herpak je!
Dan zullen er eerst een aantal users ''weg moeten'' en een aantal moeten terugkeren. Dat eerste kan natuurlijk niet, dat tweede is ook vrij moeilijk gezien deze users niet voor niets niet meer online komen, zich uit hebben geschreven enz. Achja, ''vroeger'' stond iedereen los van elkaar, tegenwoordig is het gewoon bij vlagen groepjes-sfeer.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dan zullen er eerst een aantal users ''weg moeten'' en een aantal moeten terugkeren. Dat eerste kan natuurlijk niet, dat tweede is ook vrij moeilijk gezien deze users niet voor niets niet meer online komen, zich uit hebben geschreven enz. Achja, ''vroeger'' stond iedereen los van elkaar, tegenwoordig is het gewoon bij vlagen groepjes-sfeer.

Jij bent toch wel de grootste fanboy.

Ik ga toch helemaal niet in op '' '' ?

Pooiertje schreef:
(quote)

Jij bent toch wel de grootste fanboy.

Dat is misorabi.

Anyway, ik vind het ook wel erg jammer hoe de hip-hopcommunity nu is. Soms (Musicmeter rap crew-topic bijv) heb ik zelfs het gevoel
een msn-gesprek te lezen dat totaal nergens over gaat. Beetje jammer, doe dat dan ook gewoon via msn, of pm. Verder waardeer ik sommige users aan de ene kant zeker, zolang ze serieus zijn. Alleen lijkt het erop dat ze daar nooit zin in hebben. Natuurlijk, het hoeft allemaal niet superserieus, maar in de hiphop-community gaat het meestal echt helemaal nergens meer over.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik ga toch helemaal niet in op '' '' ?

Daar heb je gelijk in

Arrie schreef:
(quote)
Anyway, ik vind het ook wel erg jammer hoe de hip-hopcommunity nu is. Soms (Musicmeter rap crew-topic bijv) heb ik zelfs het gevoel
een msn-gesprek te lezen dat totaal nergens over gaat. Beetje jammer, doe dat dan ook gewoon via msn, of pm.
Ik verwacht dan ook dat er binnenkort koppen gaan rollen, want de crew houdt dit volgens mij nu extra goed in de gaten omdat er al meer klachten over waren. Snap ook niet dat bepaalde mensen hiermee doorgaan terwijl ze donders goed weten dat ze met vuur spelen, tenzij ze het erom doen, maar dat lijkt me niet gezien de liefde voor de muziek.

Inmiddels 2.5 jaar lid van MuMe, en ik kwam er laatste achter dat ik heel geruisloos de berichten toplijst ben binnengeslopen. Inmiddels met een 221ste notering dus toch wel part of the harde kern

Op naar een top 100 notering!

Hoort dit niet bij Gebruikersmijlpalen Dn!S?

1000 stemmen bereikt! Driewerf joechei & olé!

Gefeliciteerd Dn!S en OldRottenhat!

Dj2Jelle
Ik heb nu bijna 3000 (inhoudloze) berichten gepost op deze site, ik ben over 4 dagen een jaar lid en ik sta nog steeds niet in het memorabele quotes topic .

Dj2Jelle schreef:
Ik heb nu bijna 3000 (inhoudloze) berichten gepost op deze site, ik ben over 4 dagen een jaar lid en ik sta nog steeds niet in het memorabele quotes topic .

En helaas, met deze zal het ook al niet lukken...

Mij is het al wel gelukt hoor, ook al heb ik maar de helft berichten en is mijn jaar lid-zijn nog anderhalve maand verwijderd.

Dj2Jelle schreef:

Dat komt omdat jij altijd grappig WIL doen. Maar gefeliciteerd met je mijlpaal, dat waren er 6000 geweest als ze wat zinvoller geweest waren, veel onzin is verwijderd door de mods en terecht. Hopelijk ga je nu je leven beteren.

Verder ben ik trots op je. Bovenstaande zeg ik meer vanuit mijn vaderrol.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.