MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Mijn 3000ste bericht. Tevens één van mijn meest nuttige!

Van harte!

sq
2000 stemmen

400 cd's in albumlijst gepasseerd.

Ik ben zojuist de magische grens van 150 stemmen gepasseerd

Mijn 150e stem was voor dit album en om dat te vieren heb ik er meteen maar een resencie bij geschreven. Mijn 10e

Op Last FM nog 5 tracks en dan heb ik er 10000! De 10000ste track is natuurlijk van mijn nummer 1 hier op MusicMeter.

Don Cappuccino schreef:
Op Last FM nog 5 tracks en dan heb ik er 10000! De 10000ste track is natuurlijk van mijn nummer 1 hier op MusicMeter.

Tienduizend, dat begint al ergens op te lijken

Ik weet nog wel dat ik op 9999 plays stond en welk nummer ik toen had uitgekozen. Zijn toch bijzondere momenten

Ik weet nog wel dat ik op 99999 stond en niet kon kiezen wat mijn 100000ste track werd. Even later bleek ik me vergist te hebben en al een track meer te hebben afgespeeld.

herman schreef:
Ik weet nog wel dat ik op 99999 stond en niet kon kiezen wat mijn 100000ste track werd. Even later bleek ik me vergist te hebben en al een track meer te hebben afgespeeld.

100.000! Das nog memorabeler dan 10.000 en dus extra pijnlijk Gelukkig zijn het maar statistiekjes.

Niets pijnlijks aan hoor, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ik sta inmiddels ook al dik 7 jaar geregistreerd. Er zijn mensen die nog veel meer hebben beluisterd. Of evenveel in een veel kortere periode.

Gelijk heb je herman. Zoals ik al zei: het zijn maar statistiekjes. En als je al 7 jaar (bestaat Last.fm al zo lang?!) geregistreerd staat kan ik me voorstellen dat zulke statistiekjes je niet veel doen

Ik zoek dat nooit van tevoren uit, welk nummer ik dan ga draaien. Waarom zou je ook? Ik heb wel een mooi dingetje op Last.fm die mijn 5000e, 100000e, 15000e enz. track laat zien met een artiestenfoto erbij. Mooie versiering van je account.

Desalniettemin, mooie mijlpalen!

Kunt ge dat ergens zien misschien? Welk lied je als 10000e afgespeeld hebt?

Je kan "Last FM Milestones" in je profiel zetten (of een soortgelijk iets, er zijn er vast meer van):

http://kastuvas.us.to/lastf...

Je kan op mijn profiel zijn hoe zoiets er dan uit komt te zien.

het lukt niet en wel om de 3de reden

* Unknown tracks mostly appear when:
1) You removed something from your library.
2) You scrobbled before Jan 2005.
3) You imported lots of scrobbles in a short time (from iPod, offline winamp, etc).

Ik ben blijkbaar over de 1000 berichten

herman schreef:
Niets pijnlijks aan hoor, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ik sta inmiddels ook al dik 7 jaar geregistreerd. Er zijn mensen die nog veel meer hebben beluisterd. Of evenveel in een veel kortere periode.

Inderdaad, hij registreerd maar een klein gedeelte voor de meeste mensen. Ik luister het gros van mijn muziek nog steeds op CD en m'n Mp3 speler.

Toch net de 25.000 gepaseerd op Lastfm. Sinds eind 2007

Plays via cd en mp3speler kun je ook scrobblen hoor.

En ik maar denken dat ik de enige was die zoiets deed. Als ik een cd afspeel, laat ik het mooi meescrobblen via m'n pc. Stel je voor, muziek beluisteren zonder te scrobblen...

Ik doe mijn CD´s ook scrobblen via Universal Scrobbler. Dat werkt erg goed.

herman schreef:
Plays via cd en mp3speler kun je ook scrobblen hoor.

Heb ik wel eens eerder gehoord ja, nooit in verdiept. Hoe gaat dat in z'n werk dan? Mp3 werkt alleen met Ipods dacht ik? Ik heb gewoon nog zo'n ouwe packard stick.

Kijk maar eens hier, P.O.W.:

Universal Scrobbler

Dat gebruik ik ook. mp3s mee laten lopen terwijl ik cds draai gaat me wat te ver.

Moet dat dan allemaal handmatig? Laat maar zitten dan...

Magick1
ach dat gaat ontzettend snel, ik schat nog geen 2 minuutjes voor een album. Zelf wil ik ook dat mijn stats zo correct mogelijk zijn, en probeer dus ook zoveel mogelijk te scrobblen.

Gelukkig heeft Studio Brussel een account, zodat ik rechtstreeks van hun account kan scrobblen, en ook de radio waar mijn moeder naartoe luistert MNM (commerciële pop) heeft een last.fm account, dus zo kan ik alles lekker scrobblen.

Ik zit zelfs een beetje te jammeren als ik op café zit en ik een heerlijk nummer voorbij hoor komen, jawel ik zit een beetje met een scrobble-verslaving

2 minuutjes? Eerder 2 seconden.

Het gaat inderdaad heel erg snel. Zelfs dingen die ik luister tijdens het eten scrobble ik.

Stelletje neuroten.

Ja dat gaat mij ook wel wat ver. haha.

Ik zie net dat ik al 555 albums heb toegevoegd. Toch niet verkeerd.

Zephyr
Knap werk, en een mooi aantal, R71 ! Op naar de volgende 111 stuks....

Gast
geplaatst: vandaag om 21:03 uur

geplaatst: vandaag om 21:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.