MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
ClassicRocker
Kronos schreef:
Nou, vooruit dan maar; bericht 11111.

En intussen ben ik te weten gekomen dat herman jarig is op 11 november en zijn leeftijd zit ergens tussen de 13 en 1012 jaar.

Strikt genomen zou herman eveneens 12 kunnen zijn, iets dat me met kobe bryant fan z'n muzikale reis nog vers in het geheugen niet eens zou verbazen.

kemm schreef:
1000 stemmen!

Bart de Wever zou er een moord voor doen.

Aan zijn last.fm naam te zien is Herman 78.

ClassicRocker
Rhythm & Poetry schreef:
Aan zijn last.fm naam te zien is Herman 78.

Dat is z''n schoenmaat, R&P. Hij loopt dagelijks een vierdaagse.

ClassicRocker schreef:
Strikt genomen zou herman eveneens 12 kunnen zijn,...

Of tussen de 1813 en 1912 jaar, als hij geboren is in de tweede eeuw. Nog ouder kan ook, geboortedatum 11-11-1.

Classic Rocker is best een aardige kerel, maar hij heeft wel echt zo'n typische oursaaie ouwelullensmaak.

En hij heeft zonet op het 100ste Queen album gestemd. Een bijzondere mijlpaal. Temeer omdat er maar 45 projecten van dat hobbyclubje op deze site staan.

Ik heb net mijn 3500ste stem geplaatst.

ClassicRocker
Eveningguard schreef:
Classic Rocker is best een aardige kerel, maar hij heeft wel echt zo'n typische oursaaie ouwelullensmaak.

Jij weet helemaal niet hoe mijn lul smaakt, Bram. Ik ben veel te duur voor jou.

Rhythm & Poetry schreef:
En hij heeft zonet op het 100ste Queen album gestemd. Een bijzondere mijlpaal. Temeer omdat er maar 45 projecten van dat hobbyclubje op deze site staan.

Alleen de operasectie van Bohemian Rhapsody bevat al meer dan 100 stemmen, dus zo bijzonder is die mijlpaal niet.

Edit: Dit is mijn twaalfhonderdste memorabele bericht!!!

365 toevoegingen, voor elke dag in een niet schrikkeljaar één.

2MY
100 toevoegingen!

Het was er bijna eentje van Gordon, maar uiteindelijk werd het deze 90's feestklepper!

En ik heb de helft van 2MY zijn toevoegingen bereikt en dit was mijn vijftigste toevoeging.

Gisteren hadden we bijna een 4 miljoen berichten, nu een half miljoen minder. Hoe kan dat?

ClassicRocker
Japsuh schreef:
Gisteren hadden we bijna een 4 miljoen berichten, nu een half miljoen minder. Hoe kan dat?

De dag is bij lange na nog niet verstreken, Japsuh. Als er vanavond druk gepost wordt, dan evenaren we dat aantal vandaag met speels gemak.

Of Japsuh vergist zich of het stond gisteren fout op de site, maar we hebben er zo'n 85000 minder dan MovieMeter met dit aantal, ongeveer een even groot verschil als de laatste weken.

Ik ben over de 6000 berichten.

2000ste bericht getypt

In een goede 10 dagen zo'n 40 platen toegevoegd, brengt mijn totaal op 400 toevoegingen.

Gufeliciteerd

DjFrankie (moderator)
Mijn 2500ste toevoeging is goedgekeurd.

Netjes!

DjFrankie schreef:
Proficiat, Frank

Rhythm & Poetry schreef:
In een goede 10 dagen zo'n 40 platen toegevoegd, brengt mijn totaal op 400 toevoegingen.
Proficiat, Rop

DjFrankie schreef:

De overige 2499 ook zie ik. Mooie prestatie.

DjFrankie schreef:

Goed gedaan Frank!

Bericht 5.000 gepasseerd!

ClassicRocker
jasper1991 schreef:
Bericht 5.000 gepasseerd!

Als erevoorzitter van je fanclub, bij dezen mijn gelukswensen overgebracht:

Mijn stemgemiddelde is even hoog als dat van de beste plaat ter wereld...

2MY
kemm schreef:
Mijn stemgemiddelde is even hoog als dat van de beste plaat ter wereld...

stom dat ik speciaal naar uw 5-sterrenlijst ben gaan kijken (en zo aan Amy Winehouse dacht) ipv gewoon naar de nummer 1 in uw top 10...

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.