MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Gefeliciteerd Sir, en dat op de mooiste datum van het jaar

Sir Spamalot schreef:
Nieuwe mijlpaal: 5.000 toevoegingen.
Die mag er wezen. Proficiat .

zojuist mijn 600ste stem uitgedeeld aan dit album:

(afbeelding)

Kijk eens aan, ik ben alweer een half decennium actief op deze site sinds vandaag!

Ik denk dat ik vanaf vandaag niet meer op nummer 1 sta qua aangevinkte meningen.
james_cameron mag zich dan meningen hofleverancier op deze site noemen (nu nog 1 mening minder )

Het vreemde is dat ik me niet kan herinneren die gozer ooit ergens tegengekomen te zijn op deze site.

Tsja, zo kan ik het ook wel, de reviews van aERo zijn toch iets rijker in omvang

Als ik dat zo eens bekijk vinkt hij alles aan, zelfs als het maar twee regels zijn.
En hij zit vooral bij metal en rock dus mischien is het je daarom niet opgevallen?

Wees gerust, we blijven jou leuker vinden, aERo.

Grappig, ik omarm zijn reviews. Je weet gelijk wat je aan het album hebt... Het zijn in ieder geval van die egotrips van twee kantjes met vijf stijlfiguren per zin.

Ik ben met beide blij

Beide schrijven mooie stukjes.
Aero gaat meer de diepte in, en zijn erg goed geschreven.
De stukjes van james_cameron zijn kort, maar je weet inderdaad direct wat je mag verwachten.

Ho ho ho: dit was geen sneer van mij..... het gaat hier om gevinkte meningen en die kan iedereen zelf bepalen, dat is geen verdienste zoals albumtoevoegingen e.d. dat wel zijn (dus ook van mij niet en er zijn heel goede schrijvers op deze site die zelfs niks markeren helaas).
Er is nergens vermeld hoe lang die meningen moeten zijn. Daarbij weet ik ook dat niet iedereen gecharmeerd is van lange stukken dus nogmaals: het was slechts een constatering en zeker geen vervelende opmerking van mij.

Ik hoop juist dat meer users die mogelijkheid gaan gebruiken: ik vind de filtering altijd erg prettig zeker bij een album met heel veel pagina's.

Ja inderdaad uw stukken zijn soms te lang, dat ik gewoon overga naar uw conclusie

Sir Spamalot schreef:
Nieuwe mijlpaal: 5.000 toevoegingen. Met vele dank aan de crew.

Dit is trouwens ook nog wel even een duimpje omhoog waard , al is het u kennende voornamelijk rotherrie

Valt wel mee. Maar inderdaad, proficiat Sir!

aERodynamIC schreef:
Ho ho ho: dit was geen sneer van mij..... het gaat hier om gevinkte meningen en die kan iedereen zelf bepalen, dat is geen verdienste zoals albumtoevoegingen e.d. dat wel zijn (dus ook van mij niet en er zijn heel goede schrijvers op deze site die zelfs niks markeren helaas).
Er is nergens vermeld hoe lang die meningen moeten zijn. Daarbij weet ik ook dat niet iedereen gecharmeerd is van lange stukken dus nogmaals: het was slechts een constatering en zeker geen vervelende opmerking van mij.

Ik hoop juist dat meer users die mogelijkheid gaan gebruiken: ik vind de filtering altijd erg prettig zeker bij een album met heel veel pagina's.
Heb je het tegen mij? Ik maakte slechts een generieke opmerking wat betreft die lange meningen. Meningen van jou ben ik niet zo vaak tegengekomen.

Ik had het tegen iedereen die reageerde op mijn opmerking dus niet specifiek tegen jou en die waren dan weer gericht op de meningen van james_cameron.
Eerlijk gezegd viel jouw opmerking daar zelfs het meest buiten dus kun je stellen dat ik het juist niet tegen jou had

Het ging er mij om dat iedereen mag vinden wat ie wil van zowel zijn korte als mijn lange besprekingen maar dat mijn opmerking alleen ging over het feit dat ik niet langer meer op die eerste plek sta (waar ik lange tijd gestaan heb). Dat is een constatering en verder niks. Anderen gingen er juist een mening over geven, wat hun goed recht is overigens, maar dat was niet mijn opzet

GrafGantz schreef:
Het vreemde is dat ik me niet kan herinneren die gozer ooit ergens tegengekomen te zijn op deze site.

Ik heel vaak en zijn reviews zijn heel erg behulpzaam. Weet je in twee seconden wat je aan de betreffende plaat hebt.

Gisteren 5 jaar actief op MuMe

Zeg Lion, slaap jij eigenlijk nog wel of ben je alleen maar aan het posten op MuMe?

(afbeelding)

Uit een ander topic:
Last van insomnia dus 101 TV

Heb ik ook wel eens last van...

thelion schreef:
Gisteren 5 jaar actief op MuMe

Dat je dat allemaal in één dag hebt weten te proppen, chapeau!

Een klein mijlpaaltje: Zojuist is mijn 10e toevoeging geaccepteerd.

Dit is mijn 8000ste bericht

Vijf jaar volgehouden op deze site
Scheelt maar een week met thelion maar wel zo'n 112.000 berichten

2222 toevoegingen!!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:06 uur

geplaatst: vandaag om 21:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.