De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2012, 20:32 uur
Sir Spamalot schreef:
Nieuwe mijlpaal: 5.000 toevoegingen.
Die mag er wezen. Proficiat Nieuwe mijlpaal: 5.000 toevoegingen.
.
0
geplaatst: 16 december 2012, 09:25 uur
Kijk eens aan, ik ben alweer een half decennium actief op deze site sinds vandaag! 

0
geplaatst: 16 december 2012, 12:03 uur
Ik denk dat ik vanaf vandaag niet meer op nummer 1 sta qua aangevinkte meningen.
james_cameron mag zich dan meningen hofleverancier op deze site noemen (nu nog 1 mening minder
)
james_cameron mag zich dan meningen hofleverancier op deze site noemen (nu nog 1 mening minder
)
0
geplaatst: 16 december 2012, 12:46 uur
Het vreemde is dat ik me niet kan herinneren die gozer ooit ergens tegengekomen te zijn op deze site.
0
geplaatst: 16 december 2012, 12:52 uur
Tsja, zo kan ik het ook wel, de reviews van aERo zijn toch iets rijker in omvang
0
geplaatst: 16 december 2012, 12:53 uur
Als ik dat zo eens bekijk vinkt hij alles aan, zelfs als het maar twee regels zijn.
En hij zit vooral bij metal en rock dus mischien is het je daarom niet opgevallen?
En hij zit vooral bij metal en rock dus mischien is het je daarom niet opgevallen?
0
geplaatst: 16 december 2012, 13:00 uur
Grappig, ik omarm zijn reviews. Je weet gelijk wat je aan het album hebt... Het zijn in ieder geval van die egotrips van twee kantjes met vijf stijlfiguren per zin.
0
geplaatst: 16 december 2012, 13:13 uur
Beide schrijven mooie stukjes.
Aero gaat meer de diepte in, en zijn erg goed geschreven.
De stukjes van james_cameron zijn kort, maar je weet inderdaad direct wat je mag verwachten.
Aero gaat meer de diepte in, en zijn erg goed geschreven.
De stukjes van james_cameron zijn kort, maar je weet inderdaad direct wat je mag verwachten.
0
geplaatst: 16 december 2012, 13:21 uur
Ho ho ho: dit was geen sneer van mij..... het gaat hier om gevinkte meningen en die kan iedereen zelf bepalen, dat is geen verdienste zoals albumtoevoegingen e.d. dat wel zijn (dus ook van mij niet en er zijn heel goede schrijvers op deze site die zelfs niks markeren helaas).
Er is nergens vermeld hoe lang die meningen moeten zijn. Daarbij weet ik ook dat niet iedereen gecharmeerd is van lange stukken dus nogmaals: het was slechts een constatering en zeker geen vervelende opmerking van mij.
Ik hoop juist dat meer users die mogelijkheid gaan gebruiken: ik vind de filtering altijd erg prettig zeker bij een album met heel veel pagina's.
Er is nergens vermeld hoe lang die meningen moeten zijn. Daarbij weet ik ook dat niet iedereen gecharmeerd is van lange stukken dus nogmaals: het was slechts een constatering en zeker geen vervelende opmerking van mij.
Ik hoop juist dat meer users die mogelijkheid gaan gebruiken: ik vind de filtering altijd erg prettig zeker bij een album met heel veel pagina's.
0
geplaatst: 16 december 2012, 13:22 uur
Ja inderdaad uw stukken zijn soms te lang, dat ik gewoon overga naar uw conclusie 

0
geplaatst: 16 december 2012, 13:23 uur
Sir Spamalot schreef:
Nieuwe mijlpaal: 5.000 toevoegingen. Met vele dank aan de crew.
Nieuwe mijlpaal: 5.000 toevoegingen. Met vele dank aan de crew.
Dit is trouwens ook nog wel even een duimpje omhoog waard
, al is het u kennende voornamelijk rotherrie 
0
geplaatst: 16 december 2012, 18:12 uur
aERodynamIC schreef:
Ho ho ho: dit was geen sneer van mij..... het gaat hier om gevinkte meningen en die kan iedereen zelf bepalen, dat is geen verdienste zoals albumtoevoegingen e.d. dat wel zijn (dus ook van mij niet en er zijn heel goede schrijvers op deze site die zelfs niks markeren helaas).
Heb je het tegen mij? Ik maakte slechts een generieke opmerking wat betreft die lange meningen. Meningen van jou ben ik niet zo vaak tegengekomen.Ho ho ho: dit was geen sneer van mij..... het gaat hier om gevinkte meningen en die kan iedereen zelf bepalen, dat is geen verdienste zoals albumtoevoegingen e.d. dat wel zijn (dus ook van mij niet en er zijn heel goede schrijvers op deze site die zelfs niks markeren helaas).
0
geplaatst: 16 december 2012, 23:56 uur
Ik had het tegen iedereen die reageerde op mijn opmerking dus niet specifiek tegen jou en die waren dan weer gericht op de meningen van james_cameron.
Eerlijk gezegd viel jouw opmerking daar zelfs het meest buiten dus kun je stellen dat ik het juist niet tegen jou had
Het ging er mij om dat iedereen mag vinden wat ie wil van zowel zijn korte als mijn lange besprekingen maar dat mijn opmerking alleen ging over het feit dat ik niet langer meer op die eerste plek sta (waar ik lange tijd gestaan heb). Dat is een constatering en verder niks. Anderen gingen er juist een mening over geven, wat hun goed recht is overigens, maar dat was niet mijn opzet
Eerlijk gezegd viel jouw opmerking daar zelfs het meest buiten dus kun je stellen dat ik het juist niet tegen jou had

Het ging er mij om dat iedereen mag vinden wat ie wil van zowel zijn korte als mijn lange besprekingen maar dat mijn opmerking alleen ging over het feit dat ik niet langer meer op die eerste plek sta (waar ik lange tijd gestaan heb). Dat is een constatering en verder niks. Anderen gingen er juist een mening over geven, wat hun goed recht is overigens, maar dat was niet mijn opzet

0
geplaatst: 17 december 2012, 00:09 uur
GrafGantz schreef:
Het vreemde is dat ik me niet kan herinneren die gozer ooit ergens tegengekomen te zijn op deze site.
Ik heel vaak en zijn reviews zijn heel erg behulpzaam. Weet je in twee seconden wat je aan de betreffende plaat hebt.
0
geplaatst: 21 december 2012, 08:15 uur
Zeg Lion, slaap jij eigenlijk nog wel of ben je alleen maar aan het posten op MuMe? 

0
geplaatst: 21 december 2012, 12:39 uur
Uit een ander topic:
Heb ik ook wel eens last van...
Last van insomnia dus 101 TV
Heb ik ook wel eens last van...
0
geplaatst: 21 december 2012, 14:42 uur
thelion schreef:
Gisteren 5 jaar actief op MuMe
Gisteren 5 jaar actief op MuMe
Dat je dat allemaal in één dag hebt weten te proppen, chapeau!

0
geplaatst: 22 december 2012, 19:44 uur
Een klein mijlpaaltje: Zojuist is mijn 10e toevoeging geaccepteerd.
0
geplaatst: 26 december 2012, 14:44 uur
Vijf jaar volgehouden op deze site 
Scheelt maar een week met thelion maar wel zo'n 112.000 berichten

Scheelt maar een week met thelion maar wel zo'n 112.000 berichten

* denotes required fields.