menu

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
avatar van CorvisChristi
CorvisChristi (crew)
Welnu...laat ik ook eens een duit in het zakje doen. Onlangs is mijn 5000ste toevoeging geaccepteerd .

avatar van brajoapau
Tussen al mijn crewwerkzaamheden door onlangs de kaap van 11000 toevoegingen bereikt.

avatar van Ataloona
Ja, daar ga ik dus nooit aan tippen.

Wel eindelijk mijn 10.000ste bericht bereikt

avatar van GrafGantz
Ataloona schreef:
Ja, daar ga ik dus nooit aan tippen.


Tja, jij hebt dan weer 7878 stemmen, dat zie ik de twee heren boven jou voorlopig niet halen

avatar van Ataloona
Oké, daar heb je wellicht een punt

avatar van freakey
Precies een jaar geen toevoegingen en correcties gedaan.

bennerd
Proficiat!


avatar van Sir Spamalot
En DjFrankie gaat vanavond de 16.000 toevoegingen voorbij. Proficiat, Frank!

avatar van E-Clect-Eddy
Sleaford Mods - English Tapas (2017) is mijn 113e album van 2017 op de 88e dag van het jaar die ik beluisterd heb.

Het markeert mijn 5.000ste stem totaal, en 500 stemmen in 152 dagen sinds de 4500ste stem.
En 1500 stemmen sinds 17 juli 2015, in dus circa 20 maanden of gemiddeld 73 albums per maand.

Gaat nog steeds te snel... tijd om het muzikale archief in te duiken.

avatar van Kronos
http://i.imgur.com/5fDsJ5u.jpg

Aan een gemiddelde van 7,635919364691509 berichten per dag de kaap van
25000 gehaald. Daarmee ben ik numero 30 in de lijst van gebruikers die ook
niks beters te doen hebben.

Kijk eens aan, ondergetekende heeft 100 berichten als 'mening' aangeduid.

En het zonnetje schijnt.

Alles is goed.

avatar van Kronos
Proficiat.

Aan een aangevinkte 'mening' waag ik me niet meer. Te veranderlijk. En dan staat daar ergens zo'n 'mening' onder de naam 'Kronos' terwijl die er niet meer achter staat. Behoorlijk eng is dat.

Kronos schreef:
Aan een aangevinkte 'mening' waag ik me niet meer. Te veranderlijk. En dan staat daar ergens zo'n 'mening' onder de naam 'Kronos' terwijl die er niet meer achter staat. Behoorlijk eng is dat.


Ik neem het niet te nauw met de term 'mening'. Zelf vind ik het interessant om te kunnen lezen hoe mijn luisterervaring enkele weken/maanden/jaren geleden was. Iedereen mag mijn 'meningen' dus gerust als een momentopname beschouwen.

avatar van Kronos
Oké, ik zal er aan proberen te denken.

Kronos schreef:
Oké, ik zal er aan proberen te denken.


Wel onthouden hé!

avatar van Kronos
Ik ben een geheelonthouder, dus dat moet wel lukken.

avatar van deric raven
Ik heb nu 866 meningen, kun je dan eigenlijk nog wel van een mening spreken.
Hoe meer meningen je hebt, hoe onbetrouwbaarder je over komt.
Ik heb meningen hier op MusicMeter altijd een vreemde benaming gevonden, blijkbaar heb ik verschillende meningen over The Cure en Nick Cave.
Vreemd, maar dat is dan mijn mening.

Misterfool
Ik denk dat 'review' een betere term is: een langere verantwoording van de beoordeling van een plaat.

avatar van deric raven
Mee eens.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
De 17000ste toevoeging is goed gekeurd.

DjFrankie schreef:
De 17000ste toevoeging is goed gekeurd.


Dat is zo'n duizelingwekkend getal...
Hoe begin een mens hier in godsnaam aan?
Chapeau!

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Franck Maudit schreef:


Hoe begin een mens hier in godsnaam aan?


Doe ik tijdens het luisteren naar muziek bij de diverse spelletjes

avatar van Sir Spamalot
Franck Maudit, het kan heel vlot gaan, zeker met de toenemende bronnen op het internet om goede hoezen, tracklists met tracktijden en linkjes te vinden. Toen ik tien jaar geleden voorzichtig mijn eerste toevoegingen indiende, was het moeilijker, voornamelijk die hoezen die je dan nog moest verkleinen en bijknippen naar 200x200 (als ik het me nog goed herinner). Nu zijn er hulpmiddelen als Last.Fm, iTunes, Fanart, Bandcamp en ik verbaas me er regelmatig over hoe relatief gemakkelijk het is om de goede info te vinden, zelfs bij meer obscure zaken. En vind je iets niet, laat een bericht achter in de topic De Site >> Algemeen >> Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp. Er zal altijd een helpende hand stand-by staan.

DjFrankie, proficiat! Op naar de 20.000 zeker?

avatar van Kronos
Sir Spamalot schreef:
Toen ik tien jaar geleden voorzichtig mijn eerste toevoegingen indiende, was het moeilijker, voornamelijk die hoezen die je dan nog moest verkleinen en bijknippen naar 200x200 (als ik het me nog goed herinner).

En de info die je moet ingeven stond ook nog verspreid over meerdere pagina's terwijl het nu allemaal op een pagina kan. Het enige wat ik nog mis is een voorbeeld van hoe het eruit gaat zien vooraleer je de toevoeging instuurt.

avatar van Gretz
Ik was eens benieuwd naar de ranglijst van het aantal posts per gebruiker, en die is nog te vinden op de site als je de url aanpast. Weinig verrassingen.

https://www.musicmeter.nl/list/messages

Er zijn al 111 users die meer dan 10.000 posts hebben. Chapeau.
(afbeelding)

avatar van GrafGantz
Alleen maar mensen zonder leven die hoog in die lijst staan. Niets om trots op te zijn, eigenlijk een beetje zielig.

avatar van Gretz
Of juist een teken dat hier toch wel een redelijk hechte gemeenschap zit.

Een behoorlijk deel van de mensen is in zijn vrije tijd veel bezig met communicatie. De een op Facebook op Whatsapp, de ander op forums als deze.

avatar van GrafGantz
Ha nee, alleen maar trieste figuren, wat ik je brom.

avatar van Gretz
GrafGantz schreef:
Ha nee, alleen maar trieste figuren, wat ik je brom.

Haha, ik kan het zeker wel waarderen als mensen zelfspot hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.