menu

De Site / Algemeen / Zal deze site ooit weggaan?

zoeken in:
jah, aan zijn afwezigheid aan replies te zien...

Kost denk ik een boel om zo'n site op te zetten, misschien verdient hij per gebruik een paar centen.

Kos
Lennonlover schreef:

Goeie vraag! Ik ken daar niets van. Voor mij zit Jodi een paar uur voor zijn pc, de site een beetje te runnen en houdt hij het geld mooi in zijn zakken.
.

Lijkt mij eigenlijk ook zeer onwaarschijnlijk.
Ik denk eigenlijk niks, als Jordy maar tevreden is.

Lennonlover schreef:
(quote)

Goeie vraag! Ik ken daar niets van. Voor mij zit Jodi een paar uur voor zijn pc, de site een beetje te runnen en houdt hij het geld mooi in zijn zakken. Zijn er dan zo veel kosten aan het onderhoud van deze site???

(Ik vraag geen bedragen hoor, gewoon een raming )
Dat zijn volgens mij gewoon zijn eigen zaken waar mij niks mee te maken hebben. Wij zijn gewoon gebruikers. Je gaat toch ook niet Bill Gates vragen hoeveel hij nu weer aan je Vista of XP verdient? (alhoewel... als hij op dit forum zou verschijnen )

grovonion schreef:
Dat zijn volgens mij gewoon zijn eigen zaken waar mij niks mee te maken hebben. Wij zijn gewoon gebruikers. Je gaat toch ook niet Bill Gates vragen hoeveel hij nu weer aan je Vista of XP verdient? (alhoewel... als hij op dit forum zou verschijnen )

Laten we zeggen...
Design website: 1.500,= eenmalig.
Opbouw forum: 1500,= eenmalig.
Logo: 75,= eenmalig.
aanmaken mails crew: 100,= eenmalig.
Hosting en service: 50,= maandelijks.

zal geen probleem zijn om het qua kosten te beheersen, enkel kwestie van tijd insteken om al die rotzooiberichten op te ruimen

Behoorlijke prijzen allemaal, maar inderdaad het bedrag doet mij er eigenlijk niet toe. Ik hoop alleen dat hij géén schulden heeft.

bloempje24 schreef:

Hosting en service: 50,= maandelijks.

Hosting kost zo'n 1000 euro per maand (voor de sites samen).

MusicMeter, GamesMeter en BoekMeter kosten alleen maar geld, maar MovieMeter loopt prima waardoor de rekeningen gewoon zonder problemen betaald kunnen worden. En als dat ooit in gevaar komt dan kan ook de huidige kleine hoeveelheid reclame natuurlijk nog omhoog.

Ik hou inderdaad meestal wel wat over aan het eind van de maand, maar dat is geen schijn van het geld dat ik zou verdienen als ik met de sites zou stoppen en "echt" ging werken in de tijd die ik hier aan besteed. En dat vind ik ook helemaal niet erg, ik heb een prima baan en het is maar een hobby. Daarnaast loop ik natuurlijk financieel risico als de sites ineens niets meer opleveren en ik nog wel maanden aan m'n contracten vast zit, dus dat risico probeer ik ook op te vangen door deze inkomsten opzij te zetten.

Kortom: geen reden voor ongerustheid, geen reden om jaloers te zijn op me, en verder voel ik inderdaad niet zo de behoefte om in details te treden. Maar ik begrijp de nieuwsgierigheid wel natuurlijk

Moviemeter loopt het beste...dat dacht ik al!

|Joël|
Jordy schreef:
(quote)

Hosting kost zo'n 1000 euro per maand (voor de sites samen).

MusicMeter, GamesMeter en BoekMeter kosten alleen maar geld, maar MovieMeter loopt prima waardoor de rekeningen gewoon zonder problemen betaald kunnen worden. En als dat ooit in gevaar komt dan kan ook de huidige kleine hoeveelheid reclame natuurlijk nog omhoog.

Ik hou inderdaad meestal wel wat over aan het eind van de maand, maar dat is geen schijn van het geld dat ik zou verdienen als ik met de sites zou stoppen en "echt" ging werken in de tijd die ik hier aan besteed. En dat vind ik ook helemaal niet erg, ik heb een prima baan en het is maar een hobby. Daarnaast loop ik natuurlijk financieel risico als de sites ineens niets meer opleveren en ik nog wel maanden aan m'n contracten vast zit, dus dat risico probeer ik ook op te vangen door deze inkomsten opzij te zetten.

Kortom: geen reden voor ongerustheid, geen reden om jaloers te zijn op me, en verder voel ik inderdaad niet zo de behoefte om in details te treden. Maar ik begrijp de nieuwsgierigheid wel natuurlijk
Jij hebt deze sites opgezet en er geld, tijd en moeite in gestopt, dus al zou je er bijwijs van spreken honderden euro's op na houden dan is daar toch ook niks mis mee? Dat zou alleen maar leuk zijn.

Leuke toelichting Jordy. Maar het valt me toch tegen dat Mume je nog geld kost. Ik zal nog vaker online zijn voor je.

Ik ook.
Maar ik ben het meeste actief op Gamesmeter...

buizen
"Ooit" zal best eens. Maar voorlopig niet lijkt me, toch?

Ik kijk wel eens op Metalfan.nl, voor het metal nieuws, maar dat ziet er triest uit. Er is een forum maar daar wordt amper geforumd en op de site wordt ook veel 'afgekraakt': elkaars berichten, nieuwsberichten, festivalaankondigingen. Jammer. Kan me niet voorstellen dat die site als het zo doorgaat als nu over 2 of 3 jaar nog bestaat.

-SprayIt- (moderator)
Kom maar op met die reclame, hoor! Als dat de site in de lucht houdt. Leuk om even wat achtergrondinfo te lezen. Ik zit al maanden, misschien al jaren toch nagenoeg dagelijks meerdere keren op deze site, dus mocht het offline gaan, zou dat ontzettend jammer zijn!

De site zou hier ook heel erg gemist worden. Zowel omdat het een briljante persoonlijke database is als omdat het een even briljante community is.

Wat is dit voor een stom topic? Ik schrik me rot!

Blijkt er niks aan de hand te zijn als ik Jordy lees...

Nou ja 9 jaar geleden toen ik dat schreef in ieder geval niet

Jordy schreef:
Nou ja 9 jaar geleden toen ik dat schreef in ieder geval niet

Goed punt! Hoe staat het er nu voor?

Ik kan de sites niet echt meer een hobby noemen, de lol is er na ruim 15 jaar wel een beetje af De sites zijn de laatste jaren vooral een (bij-) baantje voor me. Zolang er goede vrijwilligers blijven die de crewtaken willen en kunnen uitvoeren, en zo lang niet iedereen aan de adblockers gaat, dan zie ik geen reden waarom de site in de komende jaren zou verdwijnen. Maar ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken.

De komende jaren klinkt alvast goed.
Super dat jij en al die vrijwilligers hun energie erin blijven steken!

Gewoon allemaal ook een jaarlijkse donatie doen. Niks mis mee!

Mee eens..vind ik t wel waard om de site in de lucht te houden..mocht t nodig zijn. Ik denk dat voor velen hier de waarde van deze site in hun leven tamelijk hoog is..

Cured
Té hoog.....Natuurlijk houdt deze site een keer op en als het zo door gaat als nu blaast het zichzelf wel op door willekeur in gedrag, regels, benadering/behandeling van discussies óf users met meerdere accounts die ofwel discussies ofwel games manipuleren en zo de site naar de knoppen willen brengen; menige user is hier een Don Quichote.....je komt er nooit achter en het valt niet te bewijzen.

Ik ken er genoeg die de afgelopen jaren al gestopt zijn wegens deze redenen. Internet en zeker zo'n site als deze is zeer fraude gevoelig en het is ook bekend dat er users ofwel samenspelen ofwel via contacten buiten MM om de boel belazeren. Ik zeg er niks van, omdat de site dat over zich zelf heeft afgeroepen al die jaren en ik moet er wel om lachen dat sommige users heel diep op alles ingaan en er zoveel tijd insteken ,terwijl ze het soms tegen de zelfde user of tegen een samenspelend groepje hebben....

Ik ben nog lid omdat ik de site vooral vermakelijk vind met al deze dingen en om users die vechten tegen windmolens of zichzelf erg belangrijk vinden en kneuterig gewichtig doen....kostelijk.

Het is weer lekker positief allemaal Cured....
Natuurlijk heb je een punt met deze nadelen van zo'n internetsite als Musicmeter, maar de voordelen wegen voor mij veel zwaarder. En dat voor jou vooral het vermaak om anderen een reden is om lid te blijven, is best triest om te lezen.

Cured schreef:
Té hoog.....Natuurlijk houdt deze site een keer op en als het zo door gaat als nu blaast het zichzelf wel op door willekeur in gedrag, regels, benadering/behandeling van discussies óf users met meerdere accounts die ofwel discussies ofwel games manipuleren en zo de site naar de knoppen willen brengen; menige user is hier een Don Quichote.....je komt er nooit achter en het valt niet te bewijzen.

Ik ken er genoeg die de afgelopen jaren al gestopt zijn wegens deze redenen. Internet en zeker zo'n site als deze is zeer fraude gevoelig en het is ook bekend dat er users ofwel samenspelen ofwel via contacten buiten MM om de boel belazeren. Ik zeg er niks van, omdat de site dat over zich zelf heeft afgeroepen al die jaren en ik moet er wel om lachen dat sommige users heel diep op alles ingaan en er zoveel tijd insteken ,terwijl ze het soms tegen de zelfde user of tegen een samenspelend groepje hebben....

Ik ben nog lid omdat ik de site vooral vermakelijk vind met al deze dingen en om users die vechten tegen windmolens of zichzelf erg belangrijk vinden en kneuterig gewichtig doen....kostelijk.

Gelukkig ben jij altijd zo positief... kan me herinneren dat de site voor jou ook ongezond belangrijk was. Hopelijk is dat beter nu, maar de frustratie tussen de regels door lezend maak je je er drukker om dan dat je voordoet.

Assurancetourix
Ik vind de link naar Don Quichot wel erg sterk.

Om kort te gaan, hij verdiepte zich zo in zijn lectuur (lees : site ),
dat hij dag en nacht door las,
zodat,
door weinig te slapen en veel te lezen,
zijn hersenen uitdroogden
en hij zijn verstand verloor...

Uiteindelijk verviel zijn reeds verloren verstand in de vreemdste gedachte,
die ooit bij een gek ter wereld opkwam;
hij beschouwde het namelijk nuttig en noodzakelijk,
zowel ter vermeerdering zijn eer (lees : ego ),
als ten dienste van zijn vaderland,
zich tot een dolend ridder (lees : user ) te maken
en de hele wereld (lees : internet ) gewapend en te paard door te trekken
om avonturen te zoeken, allerlei onrecht herstellend
en zich in de gelegenheden en gevaren begevend,
waardoor hij zich eeuwige faam en roem zou verwerven.

Cured wat ben je met deze gefrusteerde reactie toch weer een ongelofelijke droeftoeter. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet en ik moet hier dus toch even wat van zeggen. Als er 1 user is die meerdere games 'om zeep heeft geholpen' met willekeurig en abnormaal gedrag dan ben jij het wel. (Zie bijvoorbeeld Album Aller Tijden K.O. en de Metal Album Top 30 (Aller Tijden)).
Je hebt al tientallen keren 'gedreigd' dat je zou stoppen met MuMe, om vervolgens binnen no-time weer terug te keren. Kritische opmerkingen kap je het liefst zo snel mogelijk af, want o wee als er eens een keer gediscussieerd wordt op een discussiesite. Je keurt het expliciet goed wanneer users stemmen terwijl ze albums/nummers niet kennen of slechts delen daarvan en dat openlijk toegeven. Zelfs wanneer mensen op niet-bestaande albums stemden vond je het allemaal wel best. Ik geloof dat je met dit gedrag niet veel vrienden hebt gemaakt op de site.

Het is normaal dat deze door corruptie bevuilde site eens het loodje zal leggen. We hebben het onszelf aangedaan.

-SprayIt- (moderator)
Haha, die Cured. Niet best hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:16 uur

geplaatst: vandaag om 02:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.