menu

De Site / Algemeen / Zal deze site ooit weggaan?

zoeken in:
GrafGantz Dat zijn meer cores! Werkt sneller op die manier.

IllumSphere: Deal, even geleden gedaan. Op een beter moment eens wat snuisteren.

Gelijk voor de tweede keer ingelogd op TVmeter, de eerste keer viel er voor mij nog niet zoveel te stemmen.

FAC73 - TvMeter.nl

Muzieknerds zullen wel weten waar mijn username naar refereert...

herman schreef:
Gelijk voor de tweede keer ingelogd op TVmeter, de eerste keer viel er voor mij nog niet zoveel te stemmen.
FAC73 - TvMeter.nl

Nee, dat niet.
Ik zie zelfs een aparte afdeling voor Netflix, waar ik de meeste series en films bekijk.
Het zou wel handig zijn, als iedereen z'n eigen username blijft gebruiken, dan weten we wie wie is ...

herman schreef:
FAC73 - TvMeter.nl

Ik dacht wel dat ik een idee had ja, maar voor de zekerheid toch maar even gecheckt of het niet het catalogusnummer van de kist van Tony is

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik dacht wel dat ik een idee had ja, maar voor de zekerheid toch maar even gecheckt of het niet het catalogusnummer van de kist van Tony is

Dan zit je een paar honderd verder. Boomtown Rat zou dat nog vrij zijn?

Ja, FAC501 zie ik. Sorry dat ik die nummers niet uit m'n hoofd weet

GrafGantz schreef:
Ja, FAC501 zie ik. Sorry dat ik die nummers niet uit m'n hoofd weet

Tijdsbesef wil ook wel helpen - Factory ging vroeg in de 90s al failliet en Wilson overleed ruim daarna - en sogges een wekker.

Molar reconstruction (Rob Gretton) Fac 99 of Lawsuit against Martin Hannett Fac 61 waren ook aardige geweest - staan alle in de wiki over de Factory Discografie: Factory Records discography - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

herman schreef:

FAC73 - TvMeter.nl

_ O _

Mjuman schreef:
(quote)

Tijdsbesef wil ook wel helpen - Factory ging vroeg in de 90s al failliet en Wilson overleed ruim daarna - en sogges een wekker.

Molar reconstruction (Rob Gretton) Fac 99 of Lawsuit against Martin Hannett Fac 61 waren ook aardige geweest - staan alle in de wiki over de Factory Discografie: Factory Records discography - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Zo, volgens mij heb jij nog een blauwe maandag Factory gestudeerd, is het niet?

buizen schreef:
"Ooit" zal best eens. Maar voorlopig niet lijkt me, toch?

Ik kijk wel eens op Metalfan.nl, voor het metal nieuws, maar dat ziet er triest uit. Er is een forum maar daar wordt amper geforumd en op de site wordt ook veel 'afgekraakt': elkaars berichten, nieuwsberichten, festivalaankondigingen. Jammer. Kan me niet voorstellen dat die site als het zo doorgaat als nu over 2 of 3 jaar nog bestaat.

Speak for yourself, brother!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:44 uur

geplaatst: vandaag om 13:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.