menu

De Site / Algemeen / nieuwe opzet privéberichten

zoeken in:
Sietse
ik zou het handig vinden als er een functie komt waarbij je een gehele discussie kunt selecteren vanuit het overzicht, zonder dat je eerst naar de discussie zelf moet gaan.

Scheelt wat keren klikken met het verwijderen van volledige discussies.

musicfriek schreef:
(quote)

Moet je even naar profiel gaan en helemaal onderin staan instellingen. Ik heb zelf ook altijd nieuw bericht bovenaan staan, wel zo handig


Dan zie ik nog het bericht niet zoals ik bedoel (hoewel je nog maar een heel klein stukje hoeft te scrollen).

Ik snap dus niet waarom dit bij prive berichten anders is dan op het forum/bij albums.

Edit: ik zie nu, dat als je de nieuwste berichten bovenaan hebt staan, het niet meer uit maakt.

Maar dan blijft nog steeds mijn vraag: waarom als je de oudste berichten bovenaan hebt staan, is er dat verschil.

Sietse schreef:
ik zou het handig vinden als er een functie komt waarbij je een gehele discussie kunt selecteren vanuit het overzicht, zonder dat je eerst naar de discussie zelf moet gaan.

Scheelt wat keren klikken met het verwijderen van volledige discussies.


Je bedoelt dat als je op de user-info pagina van iemand bent en dan op "stuur bericht" klikt, je gelijk de discussie ziet?

Lijkt mij ook handig, hoewel ik meer een hekel heb aan veel scrollen dan aan extra klikken.

Sietse
nee dat bedoel ik niet.

Ik bedoel dat ik klik op "Berichten" in mijn eigen info. Dat ik dan een vinkje kan zetten bij een discussie en dan op een knop "verwijder" kan drukken en dus niet eerst in die discussie hoef te gaan om te verwijderen.

avatar van Jordy
Jesse schreef:

Ik snap dus niet waarom dit bij prive berichten anders is dan op het forum/bij albums.


Klik je op het gele icoontje, of op de titel van de discussie? Bij dat laatste is het volgens mij nergens op de site zo dat je dan bij het eerste nieuwe bericht komt. Bij dat gele icoontje wel, maar ik zie dat dat bij de priveberichten niet altijd goed werkt, dat gaat dan ook op de lijst.

Maar misschien begijp ik je niet goed.

Ik bedoel dat ik helemaal bovenaan bij een prive-discussie uitkom als ik een bericht heb geplaatst (dus niet bij ontvangen).

Ik vond dit vreemd omdat dit bij topic/album-discussie's niet zo is.

avatar van Jordy
Aha, dat zal ik op de lijst zetten

Sheplays
Vermoedelijk heb ik hetzelfde probleem als Jesse. Bij berichten staan de nieuwste bij mij bovenaan, stuur ik echter een antwoord dan kom ik op de oudste pagina terecht.

avatar van Jordy
Een ander probleem, maar ik zet het op de lijst.

Sheplays
Het probleem is opgelost! Ik zie nu dat je bepaalde berichten kunt markeren ! Dat is handig!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:55 uur

geplaatst: vandaag om 09:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.