MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / nieuwe opzet privéberichten

zoeken in:
Het privéberichten scherm is aangepast. De grootste wijzigingen zijn het feit dat berichten nu gegroepeerd staan per discussie (met een persoon), en dat je kunt zoeken. Ook is er een systeem waarmee je berichten kunt markeren, bijvoorbeeld als je ze later nog wilt beantwoorden ofzo.

Ik denk dat de werking van de privéberichten nu meer in lijn is met de rest van de site, en ook dat grote hoeveelheden berichten nu beter de behappen zijn. Als je iets raars tegenkomt hoor ik het graag.

Dank je wel, da's een hele verbetering.

Mooi hoor

Geniaal!

DutchViking
Mooie toevoeging

Wel bizar om te zien hoeveel berichten je soms verstuurd. Er zitten users bij met wie ik meer dan 500 keer heen en weer heb gePMd.

En erg handig ook die markeerfunctie.

Er is één user met wie ik bijna 3000 uitwisselingen heb gehad

Ik heb ook 9 discussies met mezelf gevoerd

Dat zijn natuurlijk enkele belangrijke weetjes die ik moet onthouden, maar als ik op mijn eigen linkje klik zie ik die discussies niet?

6 pagina's discussies?

Marcel spant de kroon met 2155 berichten (Ik wis pm's nooit als album toegevoegd is, dat verklaart een hoop).

Mooie functie hoor.

En de 2 dames (Ruby en Lin) zitten allebei ver boven de 1000 pm's hier, leuk om te zien.

Serieuze verbetering.

Meeste conversaties heb ik blijkbaar gehad met musicmeter zelve - die rotatielijst die wordt gedesactiveerd weet je wel.

er lijkt een probleem te zijn met het weergeven van discussies "met jezelf", daar zal ik later dit weekend nog even naar kijken

Titan heeft een toevoeging goedgekeurd en heb daar ook een PM van ontvangen, maar ik krijg er geen melding van.

hoe weet je dan dat je dat bericht hebt ontvangen?

Omdat ik bericht kreeg van andere user en zag het bij toeval.

Leuk gedaan allemaal Jordy, mijn complimentjes (nogmaals )

Lin
musicfriek schreef:
6 pagina's discussies?

Marcel spant de kroon met 2155 berichten (Ik wis pm's nooit als album toegevoegd is, dat verklaart een hoop).

Mooie functie hoor.

En de 2 dames (Ruby en Lin) zitten allebei ver boven de 1000 pm's hier, leuk om te zien.

hahaha, dat ik een kletskous ben oke maar dit is allemaal best confronterend om te zien

musicfriek schreef:
6 pagina's discussies?

Mooie functie hoor.

Hoe kun je dat zien??

Lin
das alleen al in de berichtenmap van friek zelf ben ik bang

deric raven schreef:
Hoe kun je dat zien??

Je kunt het alleen zien als je niet steeds berichten verwijderd. Dus als jij in verleden alle berichten bewaard hebt, dan staat het netjes gerangschikt in volgorde van datum met wie je ge-PM't heb. En aantal berichten staat achter user.

Social_Mask
Ik zat net een bericht te sturen... en het is prachtig! Erg duidelijk ook, geweldig!

sxesven
Fantastisch!

Lin schreef:
das alleen al in de berichtenmap van friek zelf ben ik bang

Het kan nog erger

musicfriek schreef:

Hmm, ik heb bijna al mijn PM's (op misschien 10 pagina's na) gewist van de eerste twee jaar dat ik hier zat... En ik zal nog steeds wel op blijven schonen.

Ruby1966
lebowski schreef:
(quote)

Het kan nog erger

inderdaad, ik heb 4228 berichten van Lin

Lin
Ruby1966 schreef:
(quote)

inderdaad, ik heb 4228 berichten van Lin

*gaat voorlopig dr klep maar een poosje houden, lijkt wel een soort PM-mers anonymous hier, maar dan zonder dat anonymous *

Ruby1966

wel gezellig hoor Linnie!

Ik heb 1 bericht van Lin.

Maar misschien dat ik andere heb weggegooid.

Lin
hahahahaha

die andere 6593 allemaal weggegooid?

maar eventjes on topic, erg leuke functie Jordy, scheelt een hoop geblader als je nog eens iets op wil zoeken of terug wil lezen

Top hoor! Ziet er super uit

Aanpassing:

locatie: Mijn MovieMeter » Berichten » Discussies » aERodynamIC

Moet natuurlijk MusicMeter worden

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.