De Site / Algemeen / nieuwe opzet privéberichten
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2007, 15:01 uur
Het privéberichten scherm is aangepast. De grootste wijzigingen zijn het feit dat berichten nu gegroepeerd staan per discussie (met een persoon), en dat je kunt zoeken. Ook is er een systeem waarmee je berichten kunt markeren, bijvoorbeeld als je ze later nog wilt beantwoorden ofzo.
Ik denk dat de werking van de privéberichten nu meer in lijn is met de rest van de site, en ook dat grote hoeveelheden berichten nu beter de behappen zijn. Als je iets raars tegenkomt hoor ik het graag.
Ik denk dat de werking van de privéberichten nu meer in lijn is met de rest van de site, en ook dat grote hoeveelheden berichten nu beter de behappen zijn. Als je iets raars tegenkomt hoor ik het graag.
0
geplaatst: 24 november 2007, 15:11 uur
Wel bizar om te zien hoeveel berichten je soms verstuurd. Er zitten users bij met wie ik meer dan 500 keer heen en weer heb gePMd. 
En erg handig ook die markeerfunctie.

En erg handig ook die markeerfunctie.

0
geplaatst: 24 november 2007, 15:13 uur
Er is één user met wie ik bijna 3000 uitwisselingen heb gehad

0
geplaatst: 24 november 2007, 15:18 uur
Ik heb ook 9 discussies met mezelf gevoerd 
Dat zijn natuurlijk enkele belangrijke weetjes die ik moet onthouden, maar als ik op mijn eigen linkje klik zie ik die discussies niet?

Dat zijn natuurlijk enkele belangrijke weetjes die ik moet onthouden, maar als ik op mijn eigen linkje klik zie ik die discussies niet?
0
geplaatst: 24 november 2007, 15:24 uur
6 pagina's discussies?
Marcel spant de kroon met 2155 berichten
(Ik wis pm's nooit als album toegevoegd is, dat verklaart een hoop).
Mooie functie hoor.
En de 2 dames (Ruby en Lin) zitten allebei ver boven de 1000 pm's hier, leuk om te zien.
(Ik wis pm's nooit als album toegevoegd is, dat verklaart een hoop).Mooie functie hoor.
En de 2 dames (Ruby en Lin) zitten allebei ver boven de 1000 pm's hier, leuk om te zien.
0
geplaatst: 24 november 2007, 15:32 uur
Serieuze verbetering. 
Meeste conversaties heb ik blijkbaar gehad met musicmeter zelve - die rotatielijst die wordt gedesactiveerd weet je wel.

Meeste conversaties heb ik blijkbaar gehad met musicmeter zelve - die rotatielijst die wordt gedesactiveerd weet je wel.
0
geplaatst: 24 november 2007, 15:57 uur
er lijkt een probleem te zijn met het weergeven van discussies "met jezelf", daar zal ik later dit weekend nog even naar kijken
0
geplaatst: 24 november 2007, 15:57 uur
Titan heeft een toevoeging goedgekeurd en heb daar ook een PM van ontvangen, maar ik krijg er geen melding van.
0
geplaatst: 24 november 2007, 16:02 uur
Omdat ik bericht kreeg van andere user en zag het bij toeval.
0
geplaatst: 24 november 2007, 16:04 uur
musicfriek schreef:
6 pagina's discussies?
Mooie functie hoor.
6 pagina's discussies?
(Ik wis pm's nooit als album toegevoegd is, dat verklaart een hoop).Mooie functie hoor.
hahaha, dat ik een kletskous ben oke maar dit is allemaal best confronterend om te zien

0
geplaatst: 24 november 2007, 16:13 uur
musicfriek schreef:
6 pagina's discussies?
Mooie functie hoor.
6 pagina's discussies?
Hoe kun je dat zien??
0
geplaatst: 24 november 2007, 16:14 uur
das alleen al in de berichtenmap van friek zelf ben ik bang 

0
geplaatst: 24 november 2007, 16:15 uur
deric raven schreef:
Hoe kun je dat zien??
Hoe kun je dat zien??
Je kunt het alleen zien als je niet steeds berichten verwijderd. Dus als jij in verleden alle berichten bewaard hebt, dan staat het netjes gerangschikt in volgorde van datum met wie je ge-PM't heb. En aantal berichten staat achter user.
0
Social_Mask
geplaatst: 24 november 2007, 16:25 uur
Ik zat net een bericht te sturen... en het is prachtig! Erg duidelijk ook, geweldig!
0
geplaatst: 24 november 2007, 16:51 uur
0
geplaatst: 24 november 2007, 17:05 uur
musicfriek schreef:
(Ik wis pm's nooit als album toegevoegd is, dat verklaart een hoop).Hmm, ik heb bijna al mijn PM's (op misschien 10 pagina's na) gewist van de eerste twee jaar dat ik hier zat... En ik zal nog steeds wel op blijven schonen.

0
Ruby1966
geplaatst: 24 november 2007, 17:06 uur
lebowski schreef:
Het kan nog erger
(quote)
Het kan nog erger

inderdaad, ik heb 4228 berichten van Lin

0
geplaatst: 24 november 2007, 17:09 uur

*gaat voorlopig dr klep maar een poosje houden, lijkt wel een soort PM-mers anonymous hier, maar dan zonder dat anonymous
*
0
geplaatst: 24 november 2007, 17:29 uur
Ik heb 1 bericht van Lin. 
Maar misschien dat ik andere heb weggegooid.

Maar misschien dat ik andere heb weggegooid.
0
geplaatst: 24 november 2007, 17:29 uur
hahahahaha 
die andere 6593 allemaal weggegooid?
maar eventjes on topic, erg leuke functie Jordy, scheelt een hoop geblader als je nog eens iets op wil zoeken of terug wil lezen

die andere 6593 allemaal weggegooid?

maar eventjes on topic, erg leuke functie Jordy, scheelt een hoop geblader als je nog eens iets op wil zoeken of terug wil lezen

0
geplaatst: 24 november 2007, 18:09 uur
Aanpassing:
locatie: Mijn MovieMeter » Berichten » Discussies » aERodynamIC
Moet natuurlijk MusicMeter worden
locatie: Mijn MovieMeter » Berichten » Discussies » aERodynamIC
Moet natuurlijk MusicMeter worden

* denotes required fields.