De Site / Algemeen / nieuwe opzet privéberichten
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2007, 18:30 uur
freddze schreef:
Ik heb ook 9 discussies met mezelf gevoerd
Dat zijn natuurlijk enkele belangrijke weetjes die ik moet onthouden, maar als ik op mijn eigen linkje klik zie ik die discussies niet?
Ik heb ook 9 discussies met mezelf gevoerd

Dat zijn natuurlijk enkele belangrijke weetjes die ik moet onthouden, maar als ik op mijn eigen linkje klik zie ik die discussies niet?
Jordy schreef:
er lijkt een probleem te zijn met het weergeven van discussies "met jezelf", daar zal ik later dit weekend nog even naar kijken
Het is al opgelost blijkbaar, want nu staan ze er alle 9 er lijkt een probleem te zijn met het weergeven van discussies "met jezelf", daar zal ik later dit weekend nog even naar kijken

Er is wel nog een klein probleempje ; als ik berichtjes probeer te verwijderen, komen ze steeds weer terug. Of ik ze nu met het rode kruisje verwijder of ze aanvink en dan de actie 'verwijder geselecteerde berichten' kies, dat blijft hetzelfde..
Voor alle duidelijkheid, dat gebeurt dus enkel in mijn eigen (freddze) discussie mapje. Bij alle andere mapjes lukt het verwijderen wel!
0
geplaatst: 24 november 2007, 18:42 uur
Wel confronterend hoor, zo zie je nog beter hoe weinig pm's je wel niet krijgt... 

0
Sietse
geplaatst: 24 november 2007, 18:50 uur
stelletje freaks met al die PM's...
onnodige server vervuiling
ik delete vrijwel alles meteen na dat ik heb gereageerd.
onnodige server vervuiling

ik delete vrijwel alles meteen na dat ik heb gereageerd.
0
geplaatst: 24 november 2007, 18:53 uur
ik heb ook alles gedelete trouwens, heeft me een lekker dagje gekost om die 300 pagina's inbox en evenveel outbox door te spitten 

0
geplaatst: 24 november 2007, 19:18 uur
freddze schreef:
Voor alle duidelijkheid, dat gebeurt dus enkel in mijn eigen (freddze) discussie mapje. Bij alle andere mapjes lukt het verwijderen wel!
Gaat dit nu wel goed?
0
geplaatst: 24 november 2007, 19:26 uur
Briljant!
Wat heb ik veel berichten van Rayman zeg...
En helemaal Aero
Wat heb ik veel berichten van Rayman zeg...

En helemaal Aero

0
geplaatst: 24 november 2007, 19:28 uur
Ja, dat viel mij ook al op haha.
Maar als ik die ster dus markeer (wordt geel), wat houdt dat dan in?
0
geplaatst: 24 november 2007, 19:44 uur
Dan verschijnen die berichten ook onder het tabblad 'gemarkeerd'. Handig voor berichten die je vaker terug wilt lezen bv. 
Er staat daar ook: "Door in een bericht links van de datum op het sterretje te klikken kun je deze markeren. Het bericht kun je dan snel terugvinden via dit tabblad."

Er staat daar ook: "Door in een bericht links van de datum op het sterretje te klikken kun je deze markeren. Het bericht kun je dan snel terugvinden via dit tabblad."
0
Spijtoptant
geplaatst: 24 november 2007, 19:53 uur
Goede verbetering!
Wat er eventueel nog niet goed is merk ik nog wel, maar het ziet er lekker overzichtelijk uit!
Wat er eventueel nog niet goed is merk ik nog wel, maar het ziet er lekker overzichtelijk uit!
0
geplaatst: 24 november 2007, 20:28 uur
0
geplaatst: 24 november 2007, 22:38 uur
Hallo zeg, de pm-functie is er niet voor niets he. Hier hoeft niet iedereen van mee te genieten 

0
eazyfan
geplaatst: 24 november 2007, 22:49 uur
Erg mooi gedaan, leuke toevoeging voor de users, bedankt Jordy
.
.
0
geplaatst: 25 november 2007, 00:22 uur
Ik begrijp dat dit een zwaaitopic is dus ik zwaai vrolijk mee: 

0
geplaatst: 25 november 2007, 00:57 uur
Hmm, ik gooi altijd alles weg. Nu kan ik dus niet zien met wie ik het meest heb ge-pm'd.
0
geplaatst: 25 november 2007, 10:42 uur
Dat had je dus niet moeten doen, bewaar je ze nu wel Paalhaas?
0
geplaatst: 25 november 2007, 13:16 uur
Paalhaas schreef:
Hmm, ik gooi altijd alles weg.
Hmm, ik gooi altijd alles weg.
Ik ook. Ben nogal opruimerig en dat ga ik niet veranderen nu.
0
geplaatst: 26 november 2007, 10:05 uur
Ik word niet vrolijk van de nieuwe opzet, niet elke verandering is een verbetering.
0
Sheplays
geplaatst: 26 november 2007, 10:13 uur
Ik vind de nieuwe opzet juist wel een verbetering maar het openen van één bericht van een user haalt wel de oranje markeringen van nieuwe berichten bij de namen van andere users weg.
Of doe ik iets verkeerd?
Of doe ik iets verkeerd?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 november 2007, 14:43 uur
Joy4ever schreef:
Ik word niet vrolijk van de nieuwe opzet, niet elke verandering is een verbetering.
Ik heb ook mijn bedenkingen... als je je berichten als een archief gebruikt, is het wel een verbetering...
...maar als ik een nieuw bericht heb, moet ik er nu twee keer voor klikken in plaats van één keer. Aangezien elke toevoeging of verbetering ook een bericht oplevert (wat op zich mijn goedkeuring heeft), hebben zelfs de meer sociaal gemankeerden onder ons nu een hoop extra klikwerk.
0
geplaatst: 26 november 2007, 18:48 uur
Het probleem dat de gele "nieuw bericht" icoontjes te snel verdwenen zou opgelost moeten zijn (dat wordt nu vanaf je laatste bezoek bepaald). Ik zal eerdaags nog even nadenken over hoe we de mensen tegemoet kunnen komen die het vervelend vinden nu een keer extra te moeten klikken voor hun nieuwe berichten. Misschien moet de standaard tab wel een overzicht zijn met deze nieuwe berichten, en de discussies een tweede tab, voor wanneer je oude dingen wilt opzoeken/lezen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 november 2007, 09:35 uur
Jordy schreef:
Misschien moet de standaard tab wel een overzicht zijn met deze nieuwe berichten, en de discussies een tweede tab, voor wanneer je oude dingen wilt opzoeken/lezen.
Misschien moet de standaard tab wel een overzicht zijn met deze nieuwe berichten, en de discussies een tweede tab, voor wanneer je oude dingen wilt opzoeken/lezen.

0
geplaatst: 14 december 2007, 20:09 uur
Als ik een nieuw bericht bij een discussie (bij een album of in het forum) plaats, zie ik dat gelijk het bericht verschijnen.
Als ik in een persoonlijke discussie een bericht heb geplaatst, moet ik helemaal naar beneden scrollen om het te zien.
Waarom is dit? en kan dit worden opgelost?
Als ik in een persoonlijke discussie een bericht heb geplaatst, moet ik helemaal naar beneden scrollen om het te zien.
0
geplaatst: 14 december 2007, 20:24 uur
Jesse schreef:
Als ik een nieuw bericht bij een discussie (bij een album of in het forum) plaats, zie ik dat gelijk het bericht verschijnen.
Moet je even naar profiel gaan en helemaal onderin staan instellingen. Ik heb zelf ook altijd nieuw bericht bovenaan staan, wel zo handig

* denotes required fields.