menu

De Site / Algemeen / Google ads / reclame op MusicMeter

zoeken in:

Jordy schreef:
(quote)

Stoer hoor. Bedankt voor de support in het draaiend houden van deze site.

Bij deze:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img11.imageshack.us/img11/4172/adblo.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Waw, en ik krijg direct een reisje Brussel - Parijs aangeboden voor slechts 15 euro!

Ik kijk even op een albumpagina van Sparklehorse, krijg ik reclame te zien voor afscheidingshekken voor paarden.

Deze vond ik ook wel leuk, in het 'wat draai je nu'-topic:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img850.imageshack.us/img850/1313/toevalu.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Wat is die franstalige geluidmakende tarot-reclame irritant, zeg..

jellecomicgek72 schreef:
In De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic:

Een reclame voor sigaretten kwam net voorbij op MuMe, dat kan echt niet hoor.

Een beetje in dezelfde categorie: een hele tijd geleden kreeg in reclame voor doodskisten te zien. En een andere keer iets over 'vragen over kanker' ofzo.

'Aanstootgevend' is erg zwaar uitgedrukt, maar ik vond het wel hele vreemde advertenties.

Beiden heb ik enkele maanden terug maar één keer gezien, maar misschien dat het nog nut heeft dat ik het meld.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Een beetje in dezelfde categorie: een hele tijd geleden kreeg in reclame voor doodskisten te zien. En een andere keer iets over 'vragen over kanker' ofzo.

'Aanstootgevend' is erg zwaar uitgedrukt, maar ik vond het wel hele vreemde advertenties.

Beiden heb ik enkele maanden terug maar één keer gezien, maar misschien dat het nog nut heeft dat ik het meld.

Koester eens het plan om een weekendje weg te gaan (www.weekendjeweg of www.booking.com) of een veerboot naar de Uk te zoeken en je weet meteen wat er iedere keer voor je uit de koekjestrommel komt.

Misschien een keer gegoogle'd naar Laat je niet kisten ?

Reclame over doodskisten is voor jou dan ook wat relevanter dan voor mij.

Stijn_Slayer schreef:
Reclame over doodskisten is voor jou dan ook wat relevanter dan voor mij.

Hoezo - ik laat me niet kisten, alles komt in kannen en kruiken!

En relevant: gisteren op BNN gezien dat ook jongeren sterfelijk zijn - even geen smiley.

In het verlengde van jouw denken: waarom krijg ik dan ook regelmatig advertenties met Russische babes; gas en licht werkt prima hier - zulks lijkt me nl meer jouw ding

Zo af en toe verschijnt er onder een albumhoes niet gewoon een advertentie, maar een heuse video met geluid die automatisch begint met afspelen. Dit ervaar ik als tamelijk storend. Tijdens het surfen op MuMe staat vrijwel altijd muziek aan en dan komt er ineens gedreutel over Dettol of Cillit Bang dwars doorheen.

Ik snap dat advertenties nodig zijn om de site draaiende te houden en zal daarom ook nooit Adblock gebruiken, maar dit is wel een bron van ergernis. Niet erg genoeg om weer eens €12,50 neer te tellen voor een reclamevrij jaar, maar toch... zijn er meer mensen die dit vervelend vinden?

Nee valt wel mee. Een website draaiende houden kost nu eenmaal centjes.

buizen
freitzen schreef:
Zo af en toe verschijnt er......
...ergernis.......

.. maar toch... zijn er meer mensen die dit vervelend vinden?

MusicMeter vind ik een zeer 'rustige' site of hoe zeg je dat, qua hinderlijke reclame.
Geen klachten, vind de advertenties niet zeer storend.

Jordy (admin)
freitzen schreef:
Zo af en toe verschijnt er onder een albumhoes niet gewoon een advertentie, maar een heuse video met geluid die automatisch begint met afspelen. Dit ervaar ik als tamelijk storend. Tijdens het surfen op MuMe staat vrijwel altijd muziek aan en dan komt er ineens gedreutel over Dettol of Cillit Bang dwars doorheen.

Ik snap dat advertenties nodig zijn om de site draaiende te houden en zal daarom ook nooit Adblock gebruiken, maar dit is wel een bron van ergernis. Niet erg genoeg om weer eens €12,50 neer te tellen voor een reclamevrij jaar, maar toch... zijn er meer mensen die dit vervelend vinden?

Reclame met "automatisch" geluid is niet de bedoeling. Als ik de url weet (waar je uit komt nadat je klikt) kan ik 'm blokkeren.

freitzen schreef:
zijn er meer mensen die dit vervelend vinden?

Ja, het irriteert mij ook een beetje. Laat ik beginnen met te zeggen dat ik erg tevreden met de vormgeving van de website en dat het inderdaad een redelijk 'lege' site is - weinig reclame. Ik snap ook heel goed dat het beetje reclame dat er is noodzakelijk kwaad is. Maar reclame van Cillit Bang met audio die door je muziek heen speelt op een muziek-website is toch wat storend. Ik heb even gekeken of ik een url kon vinden om Jordy's vraag te beantwoorden, maar het is geen 'doorklik-ad', het is gewoon een los reclamefilmpje onder het album-logo. Overigens kun je de ad wel op pauze zetten, of muten.

Ik kwam net de rotkop van Paul de Leeuw tegen en ik geef me over.
Ga NU doneren.

Daar kan Ducoz over meepraten overigens, ook al was dat niet op MuMe.

itchy schreef:
Ik kwam net de rotkop van Paul de Leeuw tegen en ik geef me over.
Ga NU doneren.

Frans Bauer minimaal 12* gezien de afgelopen 2 dgn - maar ik doe ik een Gabriel'tje - Don't Give up

De laatste tijd word ik steeds doorverwezen naar een reclame site wanneer ik naast de relamebanner klik (bijvoorbeeld bij het klikken op de "Statistieken" tab). Ik heb geen probleem met reclame op de MM site, maar dit is behoorlijk irritant. Het probleem doet zich voor met de Chrome browser. De enige remedie is het verversen van de pagina. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Net verschoten van een kort maar luid geluid. Na even zoeken bleek het te komen van een reclamebalk die lawaai maakt als je er met je muis over gaat. Niet zo leuk. Gelukkig ben ik wel gekozen door hun toevalsgenerator als mogelijke exclusieve winnaar van een apple product.

Jordy (admin)
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Als je nog weet wat de precieze adverteerder was, kan ik deze reclame blokkeren

Deze: http://i59.tinypic.com/1zgufyr.jpg

voorbeeld: Ad - YouTube

Is dit voldoende om te weten welke je moet blokkeren?
Dit is het soort reclame waar ik liever niet op zou klikken en ik zie geen andere manier om de url te achterhalen.

Jordy (admin)
bedankt, ik ga het uitzoeken! dat soort reclame zie ik liever ook niet

Jordy (admin)
*knip*

svp geen berichten / aanbevelingen plaatsen over hoe je helemaal geen advertenties meer ziet, zonder advertenties zou deze site snel ophouden te bestaan

Gast
geplaatst: vandaag om 08:47 uur

geplaatst: vandaag om 08:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.