menu

De Site / Algemeen / Verkopen van CD's op Musicmeter

zoeken in:
avatar van reptile71
Orio..., moet ik ook eens gaan luisteren nog.
En ja Zonderland is uitzonderlijk goed, echte trippy muziek... beter niet gebruiken onder invloed van middelen, tenzij je graag een keer in een psychose wil raken.

avatar van VanDeGriend
Zojuist Itchy's cd besteld Is deze discussie toch nog ergens goed voor.

Ik heb er geen enkel punt mee als dit soort acties opgetuigd worden. Sterker nog, prima initiatief dat kennlijk bij veel users goed valt.

avatar van Woody
itchy schreef:
Het is qrio! Met een q van quadrant

Wat speel je eigenlijk? De clip net even bekeken. Niet helemaal mijn ding maar wel erg goed hoor. Lekker stukje vanaf 01:30 die uithaal en dan dat bas loopje om dan over te gaan in een mooie gitaar solo. lekker hoor.

avatar van musicfriek
Een artiest promoten heb ik geen problemen mee, maar geld vragen zodat ze een album kunnen uitbrengen vind ik persoonlijk iets te ver gaan. Men moet zelf weten wat ze doen verder, maar ik wil daar hier verder niet mee lastig gevallen worden. Dit is een discussiesite. Da's mijn mening

avatar van reptile71
Bedankt friek, ik zet je erbij op de blacklist.

avatar van musicfriek
Heel fijn, dank U


avatar van reptile71
Vanaf heden kan iedereen die zelf een cd heeft uitgebracht deze via mijn webshop verkopen.
Voorwaarden:
- Ik moet de muziek goed genoeg vinden om op mijn site aan te bieden.
- Ik moet de muzieksoort in mijn assortiment vinden passen.
- De cd moet goed verzorgd zijn. D.w.z. de inlay en cd zijn netjes bedrukt e.d.
- Bij voorkeur ontvang ik eerst een voorbeeldexemplaar.

Dus heb je zelf met een bandje een cd uitgebracht en wil je die te koop aanbieden in een cd-webshop? Stuur me een pm.


avatar van djarend
reptile71 schreef:
Vanaf heden kan iedereen die zelf een cd heeft uitgebracht deze via mijn webshop verkopen.
Voorwaarden:
- Ik moet de muziek goed genoeg vinden om op mijn site aan te bieden.
- Ik moet de muzieksoort in mijn assortiment vinden passen.
- De cd moet goed verzorgd zijn. D.w.z. de inlay en cd zijn netjes bedrukt e.d.
- Bij voorkeur ontvang ik eerst een voorbeeldexemplaar.

Dus heb je zelf met een bandje een cd uitgebracht en wil je die te koop aanbieden in een cd-webshop? Stuur me een pm.


Dit kan ook sowieso op onze site van Velvet Music, ff berichtje sturen en we zetten hem zo op de site bij eigen beheer cd's


Gast
geplaatst: vandaag om 13:36 uur

geplaatst: vandaag om 13:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.